Liian pienet kalorimäärät
3 posters
Sivu 1 / 1
Liian pienet kalorimäärät
Tulipas ongelma, nyt kun olen pysynyt kotona kalorit jäävät rajusti alle suositusten. Varsinkin proteiinit vain 36g. Merkkaan kalorilaskuriin kaikki mitä syön ja tämähän sen just näytti. Vaikka syön rahkaa, raejuustoa, maustamatonta jugurttia. Sekä nyt syönyt valmista pussikeittoa jonka vaihdan itsetekemäksi. Huomaan että päässäkin pätkii kun ravintoarvot jää noin vajaaksi. Pirkules Ruoka ei maistu, olen tainnut mennä ketoosiin joka ei ole tarkoitus missään nimessä. Kalorit jäivät jo sairaalassa vajaiksi kunnei talon dieettikeittäjä hallinnut sosemaista gluteiiniton/laktoositon ruokavaliota. Ikävä kyllä Nyt vaan tarvii saada ruokailu käyntiin ettei käy hullusti Kaikille oikein mukavaa alkanutta viikkoa
Eija-Stiina- Viestien lukumäärä : 288
Registration date : 27.06.2012
Vs: Liian pienet kalorimäärät
Hei Eija-Stiina,
Katsoppas onko netissä mitään reseptejä jotka sopisivat?
Olen itse sukututkimusjutuissa kiinni nyt, en pääse auttamaan Sinua.
Katsoppas onko netissä mitään reseptejä jotka sopisivat?
Olen itse sukututkimusjutuissa kiinni nyt, en pääse auttamaan Sinua.
annukka1955- Viestien lukumäärä : 219
Registration date : 21.07.2013
Eiköhän sitä selvitä
Kalorisaanti pikkuhiljaa nousussa. Samoin proteiinit kun löysin proteiinilisän joka on gluteiiniton ja vähälaktoosinen. Siitä olen kerran päivässä tehnyt juoman muun ruoan lisäksi. Huomaan kun saan tarpeeksi proteiinia niin ei tule niitä heikotus olotiloja niin helposti. Jaksoin eilen jo pyöräillä kylille ja kävellä markkinoilla. Proteiinijuoma mukana ja tosi,tosi rauhallisesti liikkuen. Mutta virkisti kummasti. Huomasin vaan sellaisen ikävän jutun kun paino puronnut 16kg kaikkines, selässä oleva vika pukkaa esiin. Nyt tarvis ruveta selkä ja vatsalihaksia treenaamaan. Mutta ei oikein voi vielä kovin kun leikkauksesta on niin vähän aikaa. Mukavaa sunnuntaita kaikille ja hyviä vointeja
Milloin sut leikattiin Eija-Stiina?
apila- Viestien lukumäärä : 133
Registration date : 01.06.2013
Mut leikattiin 13.8 et vajaa parisenviikkoa. Mut proteiinit on mulla ainakis ehdoton asia. Muuten tulee hikipintaan jos koittaa korvata aterian vähäproteiinisella ruoalla. Kahvikin maistuu kerran päivässä . Varmaankin puolendesin vertta ja rasvattomalla maitojuomalla. Kun ennen meni saavillinen mustana ja yks canderelli joukos.
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa