Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Lilejo esittäytyy

+4
Tuplanainen
Paksu perhonen
hansu
Lilejo
8 posters

Siirry alas

Lilejo esittäytyy Empty Lilejo esittäytyy

Viesti kirjoittaja Lilejo To Kesä 06, 2013 12:35 am

Nyt alkaa jo näyttämään paremmalta. Koko talven ja kevään jatkunut (enimäkseen odottelua seuraavaan vaiheeseen.. :-) ) GBP valmistelu/testit näyttävät päätyvän leikkaukseen syys-lokakuussa.. Jess!! :-) olen käynyt kaikki muut vaiheet paitsi rav.ter. Ryhmätapaamiseen pitää vielä osallistua. Sitten on kaikki esivalmistelut tehty.
Taustat minullakin on perinteiset jojot, enet jne.. Nyt 40+ ikää, 120 kg miehenalku D2:lla jne. Bmi himpun alle 40
Kaikki näyttää siis nyt niin selvältä, että leikkuuaikaa lupailtiin juhannukseen mennessä, siis tieto milloin tapahtuu.. Syys-lokakuussa lienee h-hetki.
Olen lueskellut matkan varrella juttujanne ja päätin rekisteröityä tähän foorumiin.
Pelkkä tieto, että pääsee leikkaukseen on tosi huojentava tieto! :-)
Että hei vaan kaikille!
Lilejo
Lilejo

Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 05.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Lilejo esittäytyy Empty Vs: Lilejo esittäytyy

Viesti kirjoittaja hansu To Kesä 06, 2013 1:26 am

Tervetuloa! Hauska saada lisää miehenköriläitäkin tänne palstalle rupattelemaan Laughing
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010

Viesti kirjoittaja Lilejo La Elo 10, 2013 2:17 pm

Pitääpä päivittää kuulumisia.. Eli syyskuun toinen pvä gbp leikkaus. Painoa olen pudottanut paria sataa grammaa vaille 10 kg viimeisen parin kk aikana. Eilen aloitin enen nutrileteilla.. Ohjeistuksessa oli ene 3-4 vkoa. Armahdin itseäni 3 vkon eneen, koska olen saanut painoa pois. Nyt meinaan tämän enen aikana vähentää liikkumista jonkin verran. Semmoinen kysymys teille muille, että ei kai se voi haitata, jos tässä vaiheessa (leikkauspäätös ja -aika jo tehty ja annettu) bmi menee alle kriteerirajan 35? Tuntisi melkoisen oudolta, jos näin olisi, että bmi pitäisi olla vähintään esim. 35 tai 45, että leikataan. Tietty leikkausarvion yhtenä kriteerinä tuo bmi täytyy olla, mutta ei kait enää leikkaukseen valmistautuessa.. Eihän? T:sti tästä minun tekstistä ymmärtää mitä tarkoitan.. :-)
Lilejo
Lilejo

Viesti kirjoittaja hansu Su Elo 11, 2013 3:09 am

Ei käsittääkseni ole esteenä ollut. Mutta leikkauspiireissä on eriäviä käytäntöjä. Uskoisin, että olet jo niin pitkällä linjassa, että tuskin ne sinulta enää mitään peruu. Tsemppiä loppurutistukseen!
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010

Viesti kirjoittaja Lilejo Ti Elo 13, 2013 2:00 am

Kiitti! Näin minäkin uskon. Nyt pitää vetää tämä enekuuri loppuun ja jos kaikki menee hyvin, niin loppukuusta palkitsen itseni tomaatilla.. Very Happy 
Lilejo
Lilejo

Viesti kirjoittaja Lilejo Su Syys 01, 2013 4:17 pm

Nyt meni jotenkin bitit sekaisin... Jokatapauksessa huomenna leikkaukseen! :-) hyvillä mielin, onhan minua huippuammattilaiset vastassa ja eneiltyäkin (pelkkiä pusseja) sain n. 14% painosta pois.. Yritin kyllä rt:lta saada lupaa lopettaa ene aiemmin, mutta vastaus oli EI. :-) nyt syön tänään vielä normaalin ruan ja sitten leikkuulle. Kirjoittelen heti kun pystyn, että miten meni.. :-)
Lilejo
Lilejo

Viesti kirjoittaja Paksu perhonen Su Syys 01, 2013 4:53 pm

Onnea leikkuuseen...minullakin viikon päästä....

Paksu perhonen

Viestien lukumäärä : 27
Registration date : 21.01.2013

Viesti kirjoittaja Tuplanainen Su Syys 01, 2013 5:20 pm

Onnea leikkaukseen, Lilejo!
Hieno painonpudotus enellä - se helpottaa varmasti leikkauksessa kirurgia työssään; sinä olet hoitanut oman osasi hyvin.
Tuplanainen
Tuplanainen

Viestien lukumäärä : 250
Registration date : 04.06.2013

Viesti kirjoittaja Viipe Su Syys 01, 2013 5:29 pm

Onnea huomiseen leikkaukseen ja tsemppiä jatkoonkin Smile
Viipe
Viipe

Viestien lukumäärä : 74
Ikä : 43
Registration date : 12.06.2013

Viesti kirjoittaja Lilejo Ti Syys 03, 2013 4:22 pm

Kiitos kaikille kannustksesta! Noniin eli eilen illalla leikattiin gbp. Ihan käsittämätöntä, mutta kaikki on mennyt tosi hyvin. Vielä nyt olen sairaalassa, mutta parin tunnin päästä pääsen kotiin! Ja leikkauksesta on kulunut vasta reilut 16 h! On tämä nykylääketiede kyllä melkoisen kehittynyttä! Kipujakaan ei ole, mutta varmaan vielä kipulääkkeitä suonissa.. Minulla tällä hetkellä kaikki oikein hyvin ja erittäin tyytyväinen olen kaikkeen! Tsemppiä kaikille leikkaukseen menijöille! Vinkki: jos ja kun leikkuun jälkeen hengitys muuttuu pinnalliseksi, niin puhaltakaa siihen vesipulloon ohjeiden mukaan. Auttoi ainakin minua heti. Vielä kerran tsemppiä kaikille! Nyt alan valmstautumaan kotiin lähtöön.. :-)
Lilejo
Lilejo

Viesti kirjoittaja annukka1955 Ti Syys 03, 2013 5:45 pm

Onnea Lilejo! Lepää nyt kotona ja syö ohjeiden mukaan, ota kipulääkettä tarvittaessa. Kirjoitellaan, olen iloinen puolestasi!

annukka1955

Viestien lukumäärä : 219
Registration date : 21.07.2013

Viesti kirjoittaja apila Ti Syys 03, 2013 7:35 pm

Onnea kaikille leikkaukseen. Mulla leikkauksesta jo 2 viikkoa ja koko ajan menee parempaan suuntaan. Kyllä tää oli hyvä ratkaisu kaikista lööpeistä huolimatta =)

apila

Viestien lukumäärä : 133
Registration date : 01.06.2013

Viesti kirjoittaja Lilejo Ma Syys 09, 2013 10:48 pm

Kiitos Annukka! Juuri noin olen menetellytkin ja olo aivan huippu!! Apila, olen viikon jäljessä, mutta perässä tullaan ja olo on jo kuin mitään suurempaa ei olisi tapahtunutkaan. Pari päivää jo ilman kipulääkkeitäkin.. Olen 100% samaa mieltä - kyllä oli ehdottomasti hyvä ratkaisu!
Lilejo
Lilejo

Viesti kirjoittaja matamiina Ti Syys 10, 2013 10:42 pm

Vautsi, rohkaisevaa että kaikki voi mennä noin hyvinkin Smile Tsemppiä jatkoonkin !

matamiina

Viestien lukumäärä : 161
Registration date : 14.06.2012

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa