Palautusleikkaus GBP
2 posters
Sivu 1 / 1
Palautusleikkaus GBP
Hei, onko kukaan kuullut tai löytyykö tutkimuksia gastric bypass leikkauksen jälkeen tehdystä anatomian palautusleikkauksesta? Sen tiedän, että anatomian palautus on mahdollista, mutta mistään ei löydy tutkimuksia kuinka ne ovat onnistuneet tai kuinka paljon niitä on tehty Suomessa.
Onko kenelläkään tuttuja joille kyseinen palautus toimenpide olisi tehty?
Onko kenelläkään tuttuja joille kyseinen palautus toimenpide olisi tehty?
martos- Viestien lukumäärä : 9
Registration date : 01.06.2013
Vs: Palautusleikkaus GBP
Ei ole tiedossa, mutta minulle sitä suositeltu sokeriaineenvaihdunnan häiriön vuoksi. En tosin ainakaan vielä ole siihen halukas. Tehdään sitten, jos on pakko...
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
Kiitos paljon tiedosta!
Heippa vielä Hansu! Jäin tuossa miettimään onko sulla ollut noita verensokerin romahduksia? Oliko sulla verensokeri ongelmaa ennen leikkausta? Puhuko se lääkäri onko niitä leikkauksia kuinka paljon tehty? Tilkassako se sitä ehdotti vaiko kunnallisella?
Mut leikattiin 03/12 ja noita verensokerin romahduksia on ollut jonkin verran alin mitattu vs oli 2,1. Nekin tulee ihan yht äkkiä ilman "syytä". Kerran menin tajuttomaksi ja tipuin rappuset.
Siksi olen miettinyt palautus leikkausta kun oli melko pelottava kokemus. Onneksi oli mies kotona. Lapsillekin olen nyt opettanut kuinka soitetaan 112 jos jotain tapahtuu. Inhottavaa!!!
Mut leikattiin 03/12 ja noita verensokerin romahduksia on ollut jonkin verran alin mitattu vs oli 2,1. Nekin tulee ihan yht äkkiä ilman "syytä". Kerran menin tajuttomaksi ja tipuin rappuset.
Siksi olen miettinyt palautus leikkausta kun oli melko pelottava kokemus. Onneksi oli mies kotona. Lapsillekin olen nyt opettanut kuinka soitetaan 112 jos jotain tapahtuu. Inhottavaa!!!
Minulle tulee verensokerien romahtaminen, jos nautin jotain nopeasti imeytyvää sokeripitoista herkkua.... Alin minun mittaamani arvo on 1,7, joten alle kahden mennään ja rytisten. Sokeria sinällään en tunnu sietävän lähestulkoon ollenkaan. Pahimmillaan olen saanut verensokereiden romahduksen aikaiseksi kahdella teelusikallisella lasten suklaavanukasta. Eikä yhtään auta, vaikka olisi syönyt mitä sitä ennen.
Olen kirjoitellut noista ongelmistani viestiketjuun "Hansu vanha sotaratsu". Sieltä löytyy selvitykset, miksi minun verensokerini romahtelevat. Minulla onneksi ongelmat liittyvät tällä hetkellä vain suoranaisen sokeripitoisen ruuan nautintaan. Ongelmia ei ole, jos syön oikein. Tankkaan nytkin yötä vasten viimeiseksi 4-viljan puuroa, niin voi nukkua yöni rauhassa. Ja suolalisät ruokaan ovat helpottaneet myös tilannettani. Kannataa kuunnella elimistöä ja miettiä, mitä on syönyt ennen sokerien romahtamista.
Ja jos leikkaukseen joudun, niin en todellakaan aio sitä lystiä itse yksityisellä puolella maksaa. Saavat sitten yleisellä puolella miettiä, mitä tekevät ja missä.
Olen kirjoitellut noista ongelmistani viestiketjuun "Hansu vanha sotaratsu". Sieltä löytyy selvitykset, miksi minun verensokerini romahtelevat. Minulla onneksi ongelmat liittyvät tällä hetkellä vain suoranaisen sokeripitoisen ruuan nautintaan. Ongelmia ei ole, jos syön oikein. Tankkaan nytkin yötä vasten viimeiseksi 4-viljan puuroa, niin voi nukkua yöni rauhassa. Ja suolalisät ruokaan ovat helpottaneet myös tilannettani. Kannataa kuunnella elimistöä ja miettiä, mitä on syönyt ennen sokerien romahtamista.
Ja jos leikkaukseen joudun, niin en todellakaan aio sitä lystiä itse yksityisellä puolella maksaa. Saavat sitten yleisellä puolella miettiä, mitä tekevät ja missä.
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
Heippa, kiitos tiedosta! Luinkin samantien kirjoituksesi. Tavallaan helpottavaa tietää, että muillakin on samaa ongelmaa ja pärjää sen kanssa.. Vaikkakin en kyllä kenellekään sitä soisi.
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa