Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Abdominoplastiasta vielä

2 posters

Siirry alas

Abdominoplastiasta vielä Empty Abdominoplastiasta vielä

Viesti kirjoittaja belly Ti Toukokuu 28, 2013 11:50 pm

Hei!
Minulle tehtiin abdominoplastia reilu vuosi sitten, 6 kilon mahareppu lähti pois. Nyt kysyisinkin teiltä,joille sama toimenpide on tehty,onko teillä mitään tuntemuksia leikkausalueella enää näin pitkän ajan kuluttua?Minulla tuntuu välillä kuin kiristävä tai jomottava vanne alavatsassa varsinkin kun liikun ja treenaan kovasti. Saman olen huomannut jos on jaloille kylmä. Ei se ole kova kipu ja lakkaa aina ilman mitään lääkkeitä tms. Mutta vaivaa että pitäskö ottaa yhteys lääkäriin vai kuuluuko tää ikäänkuin asiaan tässä vaiheessa vielä? Muuten olen tosi tyytyväinen leikkaukseen.
Ja sitten toinen murhe eli reidet. Ei lähde roikkuvat ja tutisevat nahkaläpsykät mihinkään vaikka kuinka treenaa. Enkä saanut lähetettä julkiselle puolelle vaikka arvion tehnyt plastiikkakirurgi sanoi että nekin korjattais. Ne ovat todella valtavat ja haittaavat liikkumista esim.juoksemista tosi paljon. Aina pitää ahtaa ne tiukkoihin tukihousuihin ja sehän ei taas ole yhtään terveellistä iholle. Onko kukaan ollut alavartalon kohotusleikkauksessa? Vaikka yksityiselläkin? Laittakaa kokemuksia ja tietoa !Eipä sitä arvaa siinä laihtumisen riemussa miltä sitä sitten niiden löysien nahkojensa kanssa näyttää No Mutta onneksi on teitäkin joiden nahka vielä palautuu...olette vielä sopivan nuoria. Smile

belly

Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 28.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastiasta vielä Empty Vs: Abdominoplastiasta vielä

Viesti kirjoittaja annukka1955 Ma Elo 26, 2013 4:32 am

Hei Belly,
Luin Sinun tekstisi ja minun teki mieleni kirjoittaa Sinulle. Olet läpikäynyt suuren ja vaikean vaiheen elämässäsi. Ennen leikkaustahan meillä kaikilla on itseinhoa, syyllistämistä ja muuta kaikkea. Sitten käymme läpi eneilyt yms. jotka jo yksistään ovat rankkoja, siihen lisätään leikkaus ja leikkauksen jälkeinen aika. Paino lähtee nopeasti, tulee ilo laihtumisesta, sitten tulee uudet huolet: painon pitäminen uusissa mitoissa - lisäksi nämä roikot, allit, reidet yms. Tunsin suurta myötätuntoa - mitenkähän voisimme tukea Sinua. Täällähän on jos kahdot kohtaa 2-3 vuotta sitten leikatut, ehkä kohdassa kysymyksiä ja kohdassa yleistäkin voisi olla sellaisia henkilöitä joilla on nyt näitä roikkoja leikattu, osa on käynyt yksityisesti alleja leikkauttamassa jne.. katseletko sieltä: löytyisikö Sinulle samanlaisten asioiden kanssa painiskelevia/läpikäyneitä henkilöitä. Ehkä tämä auttaisi. Kokeile, tsemppiä kovasti Sinulle. Minä itse olen vasta menossa sisät.lääkäri+RT:lle eli ihan alussa.

annukka1955

Viestien lukumäärä : 219
Registration date : 21.07.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa