Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Laihdutusleikkaus Ajankohtaisessa Kakkosessa

5 posters

Siirry alas

Laihdutusleikkaus Ajankohtaisessa Kakkosessa Empty Laihdutusleikkaus Ajankohtaisessa Kakkosessa

Viesti kirjoittaja Emppu La Elo 29, 2009 1:15 am

Moi kaikille! Muistatteko kun keväällä haettiin tällä palstalla Ajankohtaiseen Kakkoseen jotakuta halukasta haastateltavaksi laihdutusleikkauksesta. Ilmeisesti sellainen löytyi, koska ensi tiistain ohjelmassa (1.9.) on "leikatun Pipan tarina". Olin Ylen sivuilla ja siellä oli mainos / traileri tulevasta ohjelmasta. Näytetäänköhän siinä leikkaus vai seurataanko toipumista vai mitä? Onhan se aika rohkeaa kertoa näistä ylipainoasioista julkisesti. Me kaikki tiedämme kuinka lihavia syrjitään ja pistetään tiettyyn laatikkoon ylipainomme vuoksi.

Emppu

Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 29.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus Ajankohtaisessa Kakkosessa Empty Vs: Laihdutusleikkaus Ajankohtaisessa Kakkosessa

Viesti kirjoittaja veronique La Elo 29, 2009 4:41 pm

Moi Emppu, mua ei ole kyllä koskaan syrjitty mun painon takia. En usko tohon. Olen tällä hetkellä harkitsemassa leikkausta mun diabeteksen takia. Se on kyllä itsestä kiinni syrjitäänkö vai ei.

veronique

Viestien lukumäärä : 1

Laihdutusleikkaus Ajankohtaisessa Kakkosessa Empty Vs: Laihdutusleikkaus Ajankohtaisessa Kakkosessa

Viesti kirjoittaja Emppu La Elo 29, 2009 5:02 pm

Sehän on hienoa jos sinä Veronique et ole koskaan kokenut syrjintää ylipainosi vuoksi. Kerrot kuitenkin että olet harkitsemassa leikkausta. Miksi? Jos ylipaino ei ole koskaan ollut sinulle ongelma. Tietenkin lukuun ottamatta isoa D:tä.
Minulle on aivan erilaisia kokemuksia.

Emppu

Viestien lukumäärä : 3

Viesti kirjoittaja muotovalio La Elo 29, 2009 7:04 pm

Minun kokemukseni ovat samanlaiset kuin Veroniquen, en ole koskaan tullut syrjityksi tai edes kiusatuksi, lapsena koulussakaan, ylipainon takia.
Se onko ylipaino ongelma ei ole mitenkään kytköksissä siihen onko tullut syrjityksi. Eikähän sitä leikkaukseen mennä siksi että joku kiusaa tai syrjii vaan siksi että halutaan tulla terveemmiksi ja voida paremmin.
Minusta ylipainosta puhuminen on ihan samanlaista kuin diabeteksesta, punatukkaisuudesta, vasenkätisyydestä, rintastyövästä tai raanunkudonnasta puhumista. Ei yhtään sen ihmeellisenpää tai kummempaa. Minusta ei ole muutoinkaan mitenkään fiksua heittää koko ylipainoisten porukkaa johonkin marttyyrien kastiin tai muuhunkaan laatikkoon jos joku on kokenut syrjintää, säälipisteet eivät ole kovin mairittelevia eikä niillä status nouse jos joku kokeekin hetken että on kiva saada empatiaa jostain kun sanoo tulleensa syrjityksi. Säälipisteet ovat kuitenkin sääliä loppujen lopuksi. No

muotovalio

Viestien lukumäärä : 52
Registration date : 05.08.2009

Viesti kirjoittaja Norsu La Elo 29, 2009 10:38 pm

Näin sitä kokemukset eroaa sillä jo kouluaikaan oli luokan läski ... ym.

Mutta kiitti ennakkotiedosta. Pitää ehdottomasti tuo katsoa kun oon sitten seuraavana maanantaina itse puukon alla.
Norsu
Norsu

Viestien lukumäärä : 84
Registration date : 16.12.2008

Viesti kirjoittaja hylje Su Elo 30, 2009 2:48 pm

kiitos tiedosta, ehkä muutenkin olis ohjelma katsottua tullut mutta nyt ainakin;))
hylje
hylje

Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Registration date : 04.08.2009

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa