Annukka72 ilmottautuu
4 posters
Annukka72 ilmottautuu
Olen 40 vuotias 4 lapsen äiti Espoosta. Painoindeksi on tällä hetkellä 36,5. minulla on nivelrikkoa polvissa ja nilkoissa, tekonivel lonkassa ja ennuste on myös toiseen lonkkaan jos ei painotipu. Sairastan myös kilpirauhasenvajaatoimintaa. kahden viimesen lapsen raskauden akana sairastin raskausdiabetestä, eli olen riskitekijöissä saada 2 tyypin diabeteksen.
Olen yrittänyt kaikenmaailman laihdutuskonsteja, saamatta hyvää tulosta, tällä hetkelläkin syön hyvin köykäiseti, ruokani sisältää paljon vihanneksia, mutta paino ei vaan tipu. Käveleminen ja yleensä urheilu on yhtä tuskaa painon takia... Nilkat on välillä niin kipeet että kävelykin sattuu. Hengästyn myös aika nopeesti.
Onko minulla mahdollista päästä tälläisen laihdutusleikkaukseen?? Mitkä ovat ne kriteerit että sinne yleensä pääsee???
Olen yrittänyt kaikenmaailman laihdutuskonsteja, saamatta hyvää tulosta, tällä hetkelläkin syön hyvin köykäiseti, ruokani sisältää paljon vihanneksia, mutta paino ei vaan tipu. Käveleminen ja yleensä urheilu on yhtä tuskaa painon takia... Nilkat on välillä niin kipeet että kävelykin sattuu. Hengästyn myös aika nopeesti.
Onko minulla mahdollista päästä tälläisen laihdutusleikkaukseen?? Mitkä ovat ne kriteerit että sinne yleensä pääsee???
Annukka72- Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 14.05.2013
Vs: Annukka72 ilmottautuu
poistettu
Viimeinen muokkaaja, t.si pvm La Tammi 11, 2014 9:01 am, muokattu 1 kertaa
t.si- Viestien lukumäärä : 93
Registration date : 11.02.2013
Hei Annukka 72,
Itselläni oli painoindeksi 36 ja liitännäissairadet 2 tyypin diabetes ja verenpainetauti. Minut leikattiin 29.4.
Minulla oli vain vaikeuksia saada lähetettä terveyskeskuksesta, koska heillä ei ole tietoa ja he eivät sitä viitsineet hankkia.
Meilahteen kun vihdoin sain lähetteen alkoi homma edetä.
Tsemppiä
Itselläni oli painoindeksi 36 ja liitännäissairadet 2 tyypin diabetes ja verenpainetauti. Minut leikattiin 29.4.
Minulla oli vain vaikeuksia saada lähetettä terveyskeskuksesta, koska heillä ei ole tietoa ja he eivät sitä viitsineet hankkia.
Meilahteen kun vihdoin sain lähetteen alkoi homma edetä.
Tsemppiä
tuhtix- Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 20.01.2013
Tämäkin on vanhaa tietoa sikäli että resurssipulasta johtuen eräissä sairaanhoitopiireissä vaaditaan BMI 45 ilman liitännäissairauksia. Tästä on ollut juttua ihan tiedotusvälineissä mutta valitettavasti en nyt tähän hätään kerkiä kaivamaan linkkiä tueksi näille mun huhupuhuheille.Leikkaushoitoa pidetään aiheellisena (yhdysvaltalainen konsensuskokous v. 1991 153), kun painoindeksi on yli 40 kg/m2
Kimby- Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 53
Registration date : 28.11.2009
poistettu
Viimeinen muokkaaja, t.si pvm La Tammi 11, 2014 9:01 am, muokattu 1 kertaa
t.si- Viestien lukumäärä : 93
Registration date : 11.02.2013
Hei
Nyt on sitten kokeitten tulokset valmiit, että liitännäissairaus löyty Diabetes 2. Olen tässä yrittänyt laihduttaa, mutta kun elän noilla pupunpöperöillä melkein vallan, niin päätä särkee ihan kiitettävästi...
Anemia löydettiin myös, onneksi kolestroli arvot olivat hyvät!!
Nyt on sitten kokeitten tulokset valmiit, että liitännäissairaus löyty Diabetes 2. Olen tässä yrittänyt laihduttaa, mutta kun elän noilla pupunpöperöillä melkein vallan, niin päätä särkee ihan kiitettävästi...
Anemia löydettiin myös, onneksi kolestroli arvot olivat hyvät!!
Annukka72- Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 14.05.2013
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa