Turkulaiset
4 posters
Turkulaiset
Hei, jos jollain on tiedossa yksityinen lääkäri joka on avoin edes lähetteen kirjoittamiselle niin pistäkääpäs vaikka yv:llä nimeä mulle. Työterveyslääkäri todnäk. kieltäytyy lähetettä laittamasta tai ainakin tekee asian hankalaksi, enkä haluais montaa lääkäriä käydä läpi tuloksetta. Kriteerit mulla täyttyy kyllä, sais vaan sen lähetteen niin loppupäätös on sit TYKSin päässä... Vai olisiko parempi et lähettävä lääkäri ois "oma"? Oma työterveyslääkäri tai terveyskeskuslääkäri?
Sannuli- Viestien lukumäärä : 42
Registration date : 28.04.2013
Vs: Turkulaiset
Sinuna pyytäisin lähetteen terveyskeskuksesta. Jos epäilet työterveyslääkäriä.
janette- Viestien lukumäärä : 72
Ikä : 47
Registration date : 05.03.2012
Mut on leikattu huhtikuun alussa Pulssissa. Leikkaajana oli Jari Ovaska, joka leikkaa myös Tyksissä. Itse kävin hänen yksityisvastaanotolla Pulssissa helmikuun lopulla ja reilun kuukauden päästä olin leikattu yksityisellä puolella. En osaa sanoa, käykö niin, että Ovaska yksityispuolelta laittaa lähetteen Tyksiin. Ovaska on ainakin erittäin hyvä ja ammattitaitoinen kirurgi, jolta saa paljon tietoa laihdutusleikkauksista. Suosittelen!
Katar- Viestien lukumäärä : 15
Registration date : 04.04.2013
Kiitos. Olin varmaan liian hätäinen johtopäätöksissäni, varaan ensi viikolle vielä erikseen työterveyslekurille aikaa, olen nyt aloittanut kirjoittamaan ylös laihdutushistoriaani, mutta aika pirun hankalaa se on. Sitten kokeilen terveyskeskuslekuria ja sitten vois suunnata tuolle Ovaskalle vaikkapa.
Sannuli- Viestien lukumäärä : 42
Registration date : 28.04.2013
Itse menin terveyskeskuksen kautta..ja Ovaska leikkasi.
janette- Viestien lukumäärä : 72
Ikä : 47
Registration date : 05.03.2012
Minut on kans leikannut Ovaska tyksis ja kaikk meni hyvin ,aikaa mennyt puolitoista vuotta.
birgitta- Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 67
Registration date : 27.07.2011
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa