Katsominen PEILIIN
2 posters
Katsominen PEILIIN
Tuli sitten seisottua peilin edessä ja katsottua kriittisesti miltä näyttää, ilman rihman kiertämää. Näky ei ollut HYVÄ. Olis varmaankin joskus tarvinnut aikaisemmin kurkata , et voi kiesus.
Eija-Stiina- Viestien lukumäärä : 288
Registration date : 27.06.2012
Vs: Katsominen PEILIIN
TOivossa on hyvä elää, sanoi lapamato.
8kk leikkauksen jälkeen seisoin jonkun peilin edessä ja totesin miehelleni: "mä haluun tän peilin kotiin, tää saa mut näyttämään laihemmalta ku oon". Mies käveli mun viereen, katto vähän aikaa ja totes "tää on ihan normaali peili, sä näytät tolta"
Mulla putosi leuka maahan, kun en tajunnut että oikeesti olin laihtunut ihan normaalin näköiseksi ihmiseksi.
Eli kyllä se elämä voittaa, eikä ne peilit aina oo ilkeitä
8kk leikkauksen jälkeen seisoin jonkun peilin edessä ja totesin miehelleni: "mä haluun tän peilin kotiin, tää saa mut näyttämään laihemmalta ku oon". Mies käveli mun viereen, katto vähän aikaa ja totes "tää on ihan normaali peili, sä näytät tolta"
Mulla putosi leuka maahan, kun en tajunnut että oikeesti olin laihtunut ihan normaalin näköiseksi ihmiseksi.
Eli kyllä se elämä voittaa, eikä ne peilit aina oo ilkeitä
trintilla- Viestien lukumäärä : 406
Registration date : 12.02.2012
Vs: Katsominen PEILIIN
Juu ei, kertovat vaan totuuden . Joten toivossa eletään et pääsis leikkaukseen ja se kertois sit jotakin muuta mitä nyt.
Eija-Stiina- Viestien lukumäärä : 288
Registration date : 27.06.2012
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa