Sappirakon poisto mahalaukun ohitusleikkauksen yhteydessä
5 posters
Sappirakon poisto mahalaukun ohitusleikkauksen yhteydessä
Onko ketään jolta on poistettu ohitusleikkauksen yhteydessä sappirakko? Ja ketään jolta se olis jätetty poistamatta vaikka sappikivitauti olisikin? Mulla todettiin ultrassa sappikivitauti, mikä ei tullut yllätyksenä, koska kipuja on ollut. Ultra ja gastro tehtiin eri sairaalassa kuin itse leikkaus tehdään ja siellä lääkäri käski minua muistuttamaan kirurgia että poistaisi sappirakon samalla, ettei tarvisi myöhemmin sitä tehdä jos vaivat pahenee. Rt:lle kun sanoin asiasta niin hän sanoi että kirurgi oli sanonut ettei sappirakkoa voida poistaa samalla kertaa, mutta sanoi että voin vielä esikäynnillä kirurgilta asiasta kysyä. Olenkin nyt ihan ihmeissäni että miksi sitä ei voisi samalla leikata, olin jo aiemmin lukenut että se on aika yleinen toimenpide siinä samalla
Laihdutusleikkauksesta ei tiedä muut kuin mieheni, muille olen sanonut meneväni sappileikkaukseen, kiva jos joskus myöhemmin oikeesti joudun siihen niin mitäs mä sitten keksin
Laihdutusleikkauksesta ei tiedä muut kuin mieheni, muille olen sanonut meneväni sappileikkaukseen, kiva jos joskus myöhemmin oikeesti joudun siihen niin mitäs mä sitten keksin
Dreamer- Viestien lukumäärä : 52
Registration date : 01.03.2012
Vs: Sappirakon poisto mahalaukun ohitusleikkauksen yhteydessä
Keksit saman tekosyyn kuin Raakel "Raksu" Lingnell: keuhkokuume !
t.si- Viestien lukumäärä : 93
Registration date : 11.02.2013
Hei
Itse meinaan kanssa yrittä jos sappi leikataan samalla, kun olen kuullut että niin on tehty. Sappi vaivaa lievästi joka päivä
Itse meinaan kanssa yrittä jos sappi leikataan samalla, kun olen kuullut että niin on tehty. Sappi vaivaa lievästi joka päivä
possuna- Viestien lukumäärä : 28
Registration date : 04.04.2013
Moi!!
Myös minulla löyty ultrassa (iso n.4cm kivi) sappikivi, joka on sillon tällön vaivannu. Leikaava lääkäri sanoi, et sappi poistetaan ohitusta tehdessä, jos on sopivasti hollilla, mut etsimään ei aleta.
Olen vaiheessa jossa aika on pitkää, odottolen soittoa enen alkamiseen.
Onnea leikkaukseen:))
Myös minulla löyty ultrassa (iso n.4cm kivi) sappikivi, joka on sillon tällön vaivannu. Leikaava lääkäri sanoi, et sappi poistetaan ohitusta tehdessä, jos on sopivasti hollilla, mut etsimään ei aleta.
Olen vaiheessa jossa aika on pitkää, odottolen soittoa enen alkamiseen.
Onnea leikkaukseen:))
Heli- Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 20.08.2012
Otan asiasta selvää, mutta on joka päivä kipeä ja pientä lämpöä En tiedä, milloin leikataan, siis en kumpaakaan leikkausta! Odotan...
possuna- Viestien lukumäärä : 28
Registration date : 04.04.2013
Hei Dreamer!
Minulla todettiin pienet sappikivet ennen leikkuria. Minulla ei ollut mitään oireita niistä, eikä vieläkään. Kysyin lääkäriltä niiden leikkaamisesta samalla kertaa ohituksen kanssa, niin hän vastasi, että ei leikata, koska tulisi liian pitkä leikkuuaika! Saapas nähdä, alkaako ne ajan mittaan vaivaamaan... Hyvää kevättä sinulle!
Minulla todettiin pienet sappikivet ennen leikkuria. Minulla ei ollut mitään oireita niistä, eikä vieläkään. Kysyin lääkäriltä niiden leikkaamisesta samalla kertaa ohituksen kanssa, niin hän vastasi, että ei leikata, koska tulisi liian pitkä leikkuuaika! Saapas nähdä, alkaako ne ajan mittaan vaivaamaan... Hyvää kevättä sinulle!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa