Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

heippahei pitkästä aikaa :)

3 posters

Siirry alas

heippahei pitkästä aikaa :) Empty heippahei pitkästä aikaa :)

Viesti kirjoittaja paksuleidi Ma Huhti 08, 2013 2:33 am

Harvoin tulee täällä enää käytyä(tai ainakaan kirjoiteltua kovinkaan usein). Elämä lipuu pikkuhiljaa eteenpäin, niinkuin painokin, onneksi paino kuitenkin alaspäin Smile Eli tuntuu, että leikkauksen hyödyt alkaa olemaan minimissään, täytyy todellakin tehdä töitä jokaisen pudotetun kilon eteen. Välillä menee pitkiäkin aikoja, ettei paino putoa, eikä motivaatiossakaan ole hurraamista. Mutta onneksi välillä löytyy taas skarppaus meininkiä Smile

Liikkuminen ja proteiinipitoinen/terveellinen ruoka on tullut onneksi elämäntavaksi, joten luotan jo siihen ettei paino lähde noususuuntaan ja itsestänihän se on vain ja ainoastaan kiinni. Päämääränä olisi, että ensi joulukuussa, kun leikkauksesta on kulunut 2 vuotta, paino olisi 80kg tai vähemmän...töitä täytyy tehdä kovasti tämän eteen, mutta kyllä sen saavutan, kun kerran näin olen päättänyt Smile

Pitkät hiukseni ovat kokeneet pahemman luokan inflaation, eli lyheksi jouduin ne leikkaamaan. Mulla kesti hiustenlähtö noin vuoden Shocked Olen käyttänyt Priorin-kapseleita ja kiinnittänyt huomiota ruoan laatuun jne. Nyt alkaa tilanne normaalisoitumaan Smile Silti olen onnellinen jokaisesta pudottamastani kilosta, vaikka tukka saikin kyytiä ja nahkat roikkuu polvissa Smile Ihanaa kevään odotusta kaikille sunny

paksuleidi

Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 14.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

heippahei pitkästä aikaa :) Empty Vs: heippahei pitkästä aikaa :)

Viesti kirjoittaja annukka1955 Ma Elo 12, 2013 12:14 am

Hei vaan! On hyvä kun käyt ja kerrot kuulumisia. Me leikkaukseen menossa olevat tarvitsemme tietoa - mitä kuuluu teille joiden leikkauksesta on jo pidempi aika. Meille tämä tieto ja nimenomaan todellisena kerrottu tieto on tärkeää. Se antaa meille selvyyttä asiaan. Kiitos kovasti! Annukka1955

annukka1955

Viestien lukumäärä : 219
Registration date : 21.07.2013

Viesti kirjoittaja matamiina Ma Elo 12, 2013 2:05 am

Kiva kun kävit kertomassa kuulumiset, kannustaa kummasti lukea näitä "onnistumistarinoita"! Hyvää loppukesää!

matamiina

Viestien lukumäärä : 161
Registration date : 14.06.2012

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa