heippahei pitkästä aikaa :)
3 posters
heippahei pitkästä aikaa :)
Harvoin tulee täällä enää käytyä(tai ainakaan kirjoiteltua kovinkaan usein). Elämä lipuu pikkuhiljaa eteenpäin, niinkuin painokin, onneksi paino kuitenkin alaspäin Eli tuntuu, että leikkauksen hyödyt alkaa olemaan minimissään, täytyy todellakin tehdä töitä jokaisen pudotetun kilon eteen. Välillä menee pitkiäkin aikoja, ettei paino putoa, eikä motivaatiossakaan ole hurraamista. Mutta onneksi välillä löytyy taas skarppaus meininkiä
Liikkuminen ja proteiinipitoinen/terveellinen ruoka on tullut onneksi elämäntavaksi, joten luotan jo siihen ettei paino lähde noususuuntaan ja itsestänihän se on vain ja ainoastaan kiinni. Päämääränä olisi, että ensi joulukuussa, kun leikkauksesta on kulunut 2 vuotta, paino olisi 80kg tai vähemmän...töitä täytyy tehdä kovasti tämän eteen, mutta kyllä sen saavutan, kun kerran näin olen päättänyt
Pitkät hiukseni ovat kokeneet pahemman luokan inflaation, eli lyheksi jouduin ne leikkaamaan. Mulla kesti hiustenlähtö noin vuoden Olen käyttänyt Priorin-kapseleita ja kiinnittänyt huomiota ruoan laatuun jne. Nyt alkaa tilanne normaalisoitumaan Silti olen onnellinen jokaisesta pudottamastani kilosta, vaikka tukka saikin kyytiä ja nahkat roikkuu polvissa Ihanaa kevään odotusta kaikille
Liikkuminen ja proteiinipitoinen/terveellinen ruoka on tullut onneksi elämäntavaksi, joten luotan jo siihen ettei paino lähde noususuuntaan ja itsestänihän se on vain ja ainoastaan kiinni. Päämääränä olisi, että ensi joulukuussa, kun leikkauksesta on kulunut 2 vuotta, paino olisi 80kg tai vähemmän...töitä täytyy tehdä kovasti tämän eteen, mutta kyllä sen saavutan, kun kerran näin olen päättänyt
Pitkät hiukseni ovat kokeneet pahemman luokan inflaation, eli lyheksi jouduin ne leikkaamaan. Mulla kesti hiustenlähtö noin vuoden Olen käyttänyt Priorin-kapseleita ja kiinnittänyt huomiota ruoan laatuun jne. Nyt alkaa tilanne normaalisoitumaan Silti olen onnellinen jokaisesta pudottamastani kilosta, vaikka tukka saikin kyytiä ja nahkat roikkuu polvissa Ihanaa kevään odotusta kaikille
paksuleidi- Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 14.11.2010
Vs: heippahei pitkästä aikaa :)
Hei vaan! On hyvä kun käyt ja kerrot kuulumisia. Me leikkaukseen menossa olevat tarvitsemme tietoa - mitä kuuluu teille joiden leikkauksesta on jo pidempi aika. Meille tämä tieto ja nimenomaan todellisena kerrottu tieto on tärkeää. Se antaa meille selvyyttä asiaan. Kiitos kovasti! Annukka1955
annukka1955- Viestien lukumäärä : 219
Registration date : 21.07.2013
Vs: heippahei pitkästä aikaa :)
Kiva kun kävit kertomassa kuulumiset, kannustaa kummasti lukea näitä "onnistumistarinoita"! Hyvää loppukesää!
matamiina- Viestien lukumäärä : 161
Registration date : 14.06.2012
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa