LKS:ssa Rovaniemellä leikattuja
2 posters
Sivu 1 / 1
LKS:ssa Rovaniemellä leikattuja
Onko lks:ssa leikattuja ? Odottelen leikkaukseen pääsyä vielä tälle keväälle. Kertokaa kokemuksista.
meiju-65- Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 03.03.2013
leikkaus LKS
Hei, olin LKS:ssä leikkauksessa tällä viikolla. Potilashotellissa edellisen yön, aamulla LYHKI:in Tavarat pussiin, leikkausvaatteet päälle ja aulassa puolisen tuntia odottelua. Omin jaloin kävelin saliin, tossupussit roskiin ja leikkuupöydälle. Tipan laittoivat, ja muutamassa minuutissa olin kanttu vei. Saliin menin noin kymmeneltä ja puoli viiden aikaan olin osastolla. Leikkauspäivää seuraavana päivänä kannettiin ruokaa eteen parin tunnin välein Paluu normaaliin alkoi. Kirurgi kävi moikkaamassa ja kyseli koska haluan kotiin. Ravintoterapeutti kävi kolmantena päivänä. Neljäntenä päivänä sitten mies kävi hakemassa kotiin. Mukaan piti ottaa peräruiske ja hepariinipiikit - se oli ikävä yllätys, mutta olenpahan siitä pistämiseestä selvinnyt.
Hyvin hoitivat ja lääkettä sai kipuun heti kun pyysi. Huoletta voit mennä, hoitavat todella hyvin.
Ballona
Hyvin hoitivat ja lääkettä sai kipuun heti kun pyysi. Huoletta voit mennä, hoitavat todella hyvin.
Ballona
Ballona- Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 05.03.2013
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa