Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Asiat etenevät

+15
lihava89
Tuplanainen
Nanne Napaneera
Merja
Palleroinen
sylvi
kukkakaali 2
trintilla
Elämä edessä
punatukka
Pellukka
Huugibuugi
matamiina
t.si
Eija-Stiina
19 posters

Sivu 1 / 3 1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas

Asiat etenevät Empty Asiat etenevät

Viesti kirjoittaja Eija-Stiina Ma Helmi 25, 2013 6:10 pm

Kävin gastrokirurgin vastaanotolla ja leikkaukseen mennään. Kun on ultrassa ja letkunnielennässä sekä ravintoterapeutilla käyty. Oli sit ihana lääkäri. Ei kyseenalaistanut leikkausta vaikkei olekkaan mitään liitännäis sairauksia. Jes. Nyt olen jo sisäistänyt tätä asiaa kunnolla ja odotan että pääsisin mahdollisimman nopeasti. Viimeistään syksyllä. cheers

Eija-Stiina

Viestien lukumäärä : 288
Registration date : 27.06.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Asiat etenevät Empty Vs: Asiat etenevät

Viesti kirjoittaja t.si Ma Helmi 25, 2013 6:32 pm

Onnea flower !

t.si

Viestien lukumäärä : 93
Registration date : 11.02.2013

Viesti kirjoittaja matamiina Ti Helmi 26, 2013 1:49 am

Hienoa Smile

matamiina

Viestien lukumäärä : 161
Registration date : 14.06.2012

Viesti kirjoittaja Eija-Stiina Ma Maalis 04, 2013 6:42 pm

taas poti toi kivan kirjeen, ravitsemusterapeutille aika 18.3. Tuli musta ainakis nopeasti. Katotaan kuin nopeeta tulee siihen letkuun aika. Oikein mukavia maaliskuun tuiskuja kaikille. Meil ainakis tuiskaa oikein mukavasti. Mut mieli on aurinkoinen. cheers

Eija-Stiina

Viesti kirjoittaja Eija-Stiina To Maalis 07, 2013 5:37 pm

Asiat rupesi vauhdilla etenemään kun alkuun pääsi. Nyt tuli aika vatsan ultraääni tutkimukseen. Vaikka alkuus tuntui eka käynnin jälkeen et siihen tyssäs. Jos vaikka ennen kesää leikatas kun tätä vauhtia etenee. Ja kaikki oli leikkauksen kannalta hyvin. Muutenkin tuntuu et asiat menevät elämässä hyvin. Sen takia pakkaa pieni pelko nostavan päätään. Kokemuksesta kun aina pakkaa putoamaan alas. Jos nyt vaan kaikki luonais hyvin ja saisi nauttia hoikasta minästä jossain vaihetta elämäänsä. Very Happy cheers

Eija-Stiina

Viesti kirjoittaja Eija-Stiina Ke Maalis 13, 2013 5:31 pm

Ultrassa käyty, kaikki hyvin. Lievä rasvamaksa löytyi. Jatkoa odotellessa mukavaa ja aurinkoista kevättä kaikille. sunny

Eija-Stiina

Viesti kirjoittaja Huugibuugi Ke Maalis 13, 2013 6:05 pm

No niin!!! Smile Hienoa, että hommat edistyy! Taidetaan olla molemmat pikkumassulaisia ensi kesänä. Wink

Huugibuugi
Huugibuugi

Viestien lukumäärä : 108
Registration date : 02.07.2012

Viesti kirjoittaja Eija-Stiina Ke Maalis 13, 2013 6:19 pm

tulikos sulle letkun nielentä ravinntoterapeutin jälkeen ja kuin nopeeta aika leikkaukseen siittä. Samassa paikassa kun operoidaan Very Happy

Eija-Stiina

Viesti kirjoittaja Pellukka To Maalis 14, 2013 12:32 am

Jei... hyvin homma etenee sulla cheers

Täällä odotellaan edelleen käytiä ravitsemussuunnittelijalla... joka on siis jo onneksi viikon päästä, joten äkkiä se parikin kuukautta näköjään kuluu bounce
Pellukka
Pellukka

Viestien lukumäärä : 303
Registration date : 29.08.2012

Viesti kirjoittaja Eija-Stiina Ma Maalis 18, 2013 6:39 pm

Nyt on ravintoterapeutti käyty katsastamassa. Ja mukava mies hän olikin. Nyt varrotaan et koska tulee kutsu letkun nielentään. Laughing

Eija-Stiina

Viesti kirjoittaja Pellukka Ti Maalis 19, 2013 12:29 am

Jei.... toivottavasti pikaisesti tulee aika letkuiluun... cheers
Pellukka
Pellukka

Viesti kirjoittaja Eija-Stiina Ti Maalis 19, 2013 1:11 am

Laughing

Eija-Stiina

Viesti kirjoittaja Eija-Stiina Ti Maalis 19, 2013 8:07 pm

Nyt sit tuli aika letkun nielentään 12.4 sais mennä sen tekemään. Asiat tuntuvat menevän vauhdilla. Joko mahdetas ennenkesää tehtävän pikkumasu cheers

Eija-Stiina

Viesti kirjoittaja punatukka Ti Maalis 19, 2013 8:40 pm

Hienoa! Mullekin tuli tänään jo endoskopiayksikköön aika toukokuulle!! sunny

punatukka

Registration date : 21.12.2012

Viesti kirjoittaja Eija-Stiina Ti Maalis 19, 2013 9:58 pm

mulle on tullut kyl vauhdilla kaikki ajat, sen jälkeen kun kävin toisen kerran sisätautilääkärillä. Mistä olen tosi iloinen. Nyt vaan ongelmana polvi jossa tekonivel. Siittä pääsen vasta 25.4 tutkimuksiin. Toivottavasti ei mitään pahempaa ettei tämä projekti siirry mihinkään pitkälle. Sad

Eija-Stiina

Viesti kirjoittaja Pellukka Ti Maalis 19, 2013 11:36 pm

Hieno vauhti ajoissa nyt sulla päällä, toivottavasti vauhti myös pysyy cheers
Mä täällä täyttelen syömistapakyselyä, joka osottautuu suhteellisen hankalaks... mä koskaa oo mitään tollasia ole miettinyt, mutta nyt on pakko Very Happy
Pellukka
Pellukka

Viesti kirjoittaja Eija-Stiina Ke Maalis 20, 2013 12:09 pm

siinä saakin miettiä et tulee oikea vaihtoehto. Mun mielestäni oli jotensakin hankalat vaihtoehdot. Jouduin hieman korjaamaan et oli mulle totuudenmukainen. I love you

Eija-Stiina

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Ke Maalis 20, 2013 1:14 pm

Oikein hyvää vauhtia menet eteenpäin Eija-Stiina! Tsemppiä!!
Pidä hatustasi kiinni, sillä parhaimmillaan leikkurin jälkeisinä vuosina tapahtuva muutos ulkonäössäsi aiheuttaa reaktioita myös ympäristössäsi. Minulle tuli yllätyksenä se, olin luullut, että tämä on vain minun prosessini. Ällistyin sitä, kuinka erilailla ihmiset suhtautuvat minuun nykyään. Positiivistahan se on, mutta sama ihminenhän minä olen nykyään kuin silloin isoimmilanikin... sunny
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009

Viesti kirjoittaja Eija-Stiina Ke Maalis 20, 2013 1:22 pm

Varmaan löytyy ihmisiä jotka ovat ILOISIA ja ONNELLISIA puolestasi. Sekä niitäkin jotka ovat vastakohtia noille. Twisted Evil Mutta pääasia on että itse olemme tyytyväisiä ja onnellisia. Sulla on ainakis huikea saavutus. Hienoa. I love you

Eija-Stiina

Viesti kirjoittaja Huugibuugi Ke Maalis 20, 2013 5:35 pm

Elämä edessä osaa aina ottaa esille asioita, joita vielä pelokas leikkaamaton on pienessä mielessään mietiskellyt. Very Happy

Olen todennut, että on ihmisiä, joille olen huomannut olevani usein huomaamaton ja kokenut välinpitämättömyyttä, jopa halveksuntaa. Olenkin tuota mietiskellyt, että muuttuuko heidän käyttäytymisensä? Ja jos muuttuu ja huomaan lähentymistä, pelkään olevani tarkoituksella korostetun tyly. :/ Siis, tarkoitan, että reaktioni olisi se, että "ei tarvitse siinä yrittää kaveerata, kun ei seura kelvannut ennekään.." vai mikä se reaktio sitten on??? confused

On tässä mietittävää ja koettavaa odotettavissa... Ehkä kuitenkin suurimmaksiosaksi positiivista sellaista! sunny

Huugibuugi
Huugibuugi

Registration date : 02.07.2012

Viesti kirjoittaja punatukka Ke Maalis 20, 2013 7:19 pm

Hei Eija-Stiina, Huugibuugi ja muut! Smile

Itselläni on todella ikäviä kokemuksia ympäristön kommentoinnista silloin, kun vuosia, vuosia sitten laihduin reilusti, vajaat 50kg ruokavaliolla ja liikunnalla. Joistain työkavereistani paljastui jotain sellaista, joka satuttaa vieläkin, etenkin nyt kun nuo kilot ovat tulleet korkojen kanssa takaisin. Tiedän nyt tasan tarkkaan mitä nämä eräät lihavuudestani ajattelevat, ja millaisena näkevät tämän itsekurittoman "ressukan". Laihtumisen myötä minulle myös selvisi, ketkä hyväksyvät minut sellaisena kun olen, ja ketkä ovat niitä oikeita ystäviä. Lähipiiri ja suku olivat minua tukemassa tuolloin laihtumisessani, ja ovat edelleen, teen sitten elämälleni mitä parhaaksi näen.

Laihduttuani minun ulkomuotoani nähtiin oikeudeksi arvostella ja kommentoida, ihailtiin miten laihtunut olen ja mahtaa tuntua nyt mukavalta, sinustahan on tullut kaunis nainen jne.. olin kuin mikäkin nähtävyys.. jopa puolitututkin katsoivat kaupassa oikeudekseen tulle kommentoimaan hoikistunutta ulkonäköäni. Joillekin kylmästi totesinkin, että ulkonäköni on oma asiani, tai muutin puheenaihetta toiseksi, jos en paikalta karkuun pois päässyt. Sad

Siksi en ole työpaikalla kertonut kuin parhaalle ystävälläni tästä projektistani, enkä tule kertomaankaan. Itselläni nyt on myös sekin auki, vaihdanko mahdollisesti työpaikkaa kun tämä projekti on hyvällä mallilla, näitä sairaanhoitajan töitä kun vielä tarjolla muuallakin. Oman terveyteni vuoksi tähän projektiini lähdin, en ympäristön paineiden vuoksi.

Tsemppiä meille kaikille! sunny

punatukka

Registration date : 21.12.2012

Viesti kirjoittaja trintilla Ke Maalis 20, 2013 8:14 pm

punatukka, sinulla on arvot kohdallaan. Tiedät tekeväsi ratkaisusi itsesi takia, et muiden ajatusten tai painostuksen takia. Hatun nosto siitä. Kateelliisia ihmisiä tulee aina olemaan, samoin niitä jotka eivät vaan tajua kuinka paljon sanat voivat satuttaa. Tsemppiä valitsemallasi tiellä Smile
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Registration date : 12.02.2012

Viesti kirjoittaja kukkakaali 2 Su Maalis 24, 2013 8:42 pm

Oma odotus ja odotus on loppusuoralla,leikkausaika Tayksissa 17.4.2013 ja nyt oon ENEiLen, Minulla ei ole isoja massoja noin 30 IBM,ehkä jopa alle,mutta perusairauksia iso jono.Koko prosessiin Tampereen alueella on mennyt leikkauspäivään noin 1v ja 1kk. Suunnilleen niin että Maaliskuussa 2012,lähete TK lääkäriltä Tayksiin, Elokuussa sis.lääkäri,ravitoterapeutti,eka ene,ja Marraskuussa kirurgille,joka asetti leikkaus jonoon, Gastroa minulle ei tehty,koska oli kaksi vuotta sitten tehty.ultraa ei tehty samasta syystä.mutta spirometria tehtiin. Nyt siis odottelen leikkuutupaa,nälkä on melkoinen sillä minulle ei sopinut allergian vuoksi Nutriletit,ja joudun pudottamaan 700 kilokalorin "heinillä". Hyvin on kuitenkin mennyt.
Jonosta viellä,,Kirusgi kertoi käydessäni siellä että jonossa oli silloin 34 potilasta,eli jos haluaa laskea Tauksin jonon etenemisen Marraskuun 8 - 17.4.jonossa.

kukkakaali 2

Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 24.03.2013

Viesti kirjoittaja sylvi Ti Maalis 26, 2013 3:13 am

Kukkakaali sinulla on odotus loppusuoralla myös. Itselläni ensi viikon keskiviikkona menen Oulun Terveystalolle. Paino ei ole kovin valtava 34,8 bmi, ei valtavia massoja, mutta kulumat polvessa ja selässä, selkä jäykistetty jo vuonna 2006. Sleeve leikkaus on tulossa ja leikataan Oulun terveystalolla. Ensi viikon keskiviikkona. Eneilyllä mennyt vasta 3,5 kg, tavoite olisi 5 kg. Pelottaa vähän tämä sleeve leikkaus. Varsinkin kun vatsakatarri ollut aika pahana viime aikoina... miten muilla, onko ollut vastaavia ongelmia ennen leikkausta? Crying or Very sad
sylvi
sylvi

Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 26.03.2013

Viesti kirjoittaja kukkakaali 2 La Maalis 30, 2013 11:24 pm

Hei Mikä toi Sleeve leikkaus on?
Niin ja miten sun kävi kun,kerro ton painon kanssa? Itsellänni on ollut vaikeus puhottaa,koksa pussipöpöret ei elergian vuoksi käy,niin sitten syödään heinä,joista en erityisemmin pidä,mutta mulla on viellä 2,5v viimeiseen punitukseen ja 4kg mennyt alas VAAN!

kukkakaali 2

Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 24.03.2013

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 1 / 3 1, 2, 3  Seuraava

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa