Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

päätöksentekoa

4 posters

Siirry alas

päätöksentekoa Empty päätöksentekoa

Viesti kirjoittaja Eija-Stiina Pe Helmi 15, 2013 1:46 am

Olen nyt parisen päivää lueskellut vanhempia tarinoita täältä. Päätös vahvistuu leikkaukseen menosta jos vaan pääsen. Lääkärille koitan ehdottaa sleeveä, koska joudun elämäni aikana syömään särkylääkkeitä aikas runsaasti. Ja jotensakin se olisi minun juttuni. On ollut kiva lukea onnistumistarinoita ja vastoinkäymisiäkin. Vaikka se ei ole mukavaa. Täältä kun saa sen kongreettisen tiedon.Lääkäreiltä tulee se ammatillinen tieto. Tämä vertais porukka on todellakin tärkeää. Joten kiitos teille jotka olette tarinanne kertoneet. I love you

Eija-Stiina

Viestien lukumäärä : 288
Registration date : 27.06.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

päätöksentekoa Empty Vs: päätöksentekoa

Viesti kirjoittaja trintilla Pe Helmi 15, 2013 4:05 am

Ollos hyvä ja tere tulemast Very Happy

Minä ainakin olen sleeveeni ollut tyytyväinen, tosin niin ovat ohitetutkin ohitukseensa.

Kunnallisella puolella ei vissiin joillain paikkakunnilla tehdä sleevejä lainkaan, mutta ainahan voi kysyä. Toisaalta on olemassa myös vatsaystävällisiä särkylääkkeitä (reseptipohjaisia) joten sekin vaihtoehto kannattaa selvittää.

Itse en sleevenkään kanssa uskaltaisi kovinkaan paljoa tulehduskipulääkkeitä syödä, kun ei sleevattukaan oikein voi esim. vatsahaavan sairastua. Toistaiseksi olen syönyt vain näitä panacod/panadol tyyppisiä lääkkeitä, mutta kunhan tässä lääkäriin pääsen, niin aion kerjätä jotain vahvempia vatsaystävällisiä näihin naisten vaivoihin, kun ei oikein nuo käsikauppakamat riitä.
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Registration date : 12.02.2012

Viesti kirjoittaja Eija-Stiina Pe Helmi 15, 2013 5:03 am

Smile

Eija-Stiina

Viestien lukumäärä : 288
Registration date : 27.06.2012

Viesti kirjoittaja pilvipouta Pe Helmi 15, 2013 3:34 pm

:drunken:

Viimeinen muokkaaja, pilvipouta pvm To Huhti 11, 2013 11:58 pm, muokattu 1 kertaa

pilvipouta

Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 12.11.2012

Viesti kirjoittaja Petronella La Helmi 23, 2013 3:03 am

Mut on sleevattu 6 kk sitten. olen tosi tyytyväinen. Juuri oli 6 kk kontrollit ja labrat kaikki tosi hyviä. Sleveessä ei imeytymisongelmaa yleensä, eikä mulla ole ollut kipuja....eika muutenkaan yhtään mitään erikoista. Vähän pystyn sylmään ja juomaan, mutta se nyt tässä oli tarkoituksenakin. Smile

Petronella

Viestien lukumäärä : 58
Registration date : 13.07.2012

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa