Sulkasato..:(
+2
hylje
sinizii
6 posters
Sulkasato..:(
Tiesihän sen olevan tulossa mutta kyllä itku pääs tänään suihkun jälkeen ku harjasin hiuksia. Niitä lähtee ihan tukottain että tällä menolla oon kohta kalju! Todella masentavaa..
sinizii- Viestien lukumäärä : 147
Ikä : 39
Registration date : 05.03.2009
Vs: Sulkasato..:(
voi ei ,
onko se oikeasti tosissaan et noin lähtee hiukset,, huh
mulla kun niit ei juur muutenkaan , tähän vois kommentteja tietoo antaa millä välttää jne,
tuohan voi olla jopa syy ettei mene leikkaukseen joillekkin jopa.
itse kun juuri tehnyt listaa plussat miinukset leikkaus hommasta plussien puolellaan viel ollaan kyllä...
onko se oikeasti tosissaan et noin lähtee hiukset,, huh
mulla kun niit ei juur muutenkaan , tähän vois kommentteja tietoo antaa millä välttää jne,
tuohan voi olla jopa syy ettei mene leikkaukseen joillekkin jopa.
itse kun juuri tehnyt listaa plussat miinukset leikkaus hommasta plussien puolellaan viel ollaan kyllä...
hylje- Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Registration date : 04.08.2009
apuwa siis lähteekö hiukset päästä kun on leikattu??Kuinka monella teistä tällä palstalla olevista ja leikatuista on hiukset alkaneet lähtemään??
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Moi Kaikkiiiiii!!!
Itse oon vasta jonossa, joten en voi kertoo omasta kokemuksesta, MUTTA eilen kuulin henkilöltä, joka on leikattu marraskuussa -08.........
HÄNELLÄ ON ALKANYT NYT HIUKSET VAHVISTUMAAN JA NE OVAT TULLEET NYT TAIPUISAMMIKSI KUIN ENNEN!!!!!!!
Yllytinkin häntä heti kertomaan tämän ilo uutisen tänne palstoille, mutta taisin ehtiä juoruta ennen!
Älkää nyt heittäkö kirvestä kaivoon, kyl se aurinko paistaa joka risukasaan...eiku päähän!
Tsemppiä kaikille asian kanssa tuskaileville!
Perästä tullaan!
T: Tepa 43
Itse oon vasta jonossa, joten en voi kertoo omasta kokemuksesta, MUTTA eilen kuulin henkilöltä, joka on leikattu marraskuussa -08.........
HÄNELLÄ ON ALKANYT NYT HIUKSET VAHVISTUMAAN JA NE OVAT TULLEET NYT TAIPUISAMMIKSI KUIN ENNEN!!!!!!!
Yllytinkin häntä heti kertomaan tämän ilo uutisen tänne palstoille, mutta taisin ehtiä juoruta ennen!
Älkää nyt heittäkö kirvestä kaivoon, kyl se aurinko paistaa joka risukasaan...eiku päähän!
Tsemppiä kaikille asian kanssa tuskaileville!
Perästä tullaan!
T: Tepa 43
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Näinhän se on , että tukka lähtee...
Ei tietenkään ihan kaikilla, mutta suurimmalla osalla kuitenkin.
Elimistössä on niin valtava stressireaktio päällä, että ihme kun ei kynnetkin tipu...
Itselläni hiustenlähtö alkoi noin 2kk leikkauksen jälkeen, oli TODELLA runsasta. Nyt reilut 6kk leikkauksen jälkeen se on pikkuhiljaa ruvennut rauhoittumaan.
Mutta kyllä ne sieltä takaisin kasvaa. :-)
Ei tietenkään ihan kaikilla, mutta suurimmalla osalla kuitenkin.
Elimistössä on niin valtava stressireaktio päällä, että ihme kun ei kynnetkin tipu...
Itselläni hiustenlähtö alkoi noin 2kk leikkauksen jälkeen, oli TODELLA runsasta. Nyt reilut 6kk leikkauksen jälkeen se on pikkuhiljaa ruvennut rauhoittumaan.
Mutta kyllä ne sieltä takaisin kasvaa. :-)
PMM77- Viestien lukumäärä : 33
Registration date : 24.01.2009
kiva tietää et ne kuitenki kasvaa uusiks,,osa kun puhunu peruukeista yms,, ajattelin et vähäisen ravinnon tahi jonkun muun syyn vuoks poistuu ohenee liikaa..
eli selkis ne vain siis ns *vaihtuu, toivoen viel vahvempiin*
eli selkis ne vain siis ns *vaihtuu, toivoen viel vahvempiin*
hylje- Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Registration date : 04.08.2009
Juu kyllä vaan hiuksia lähtee ja paljon. Mulla leikkauksesta puoli vuotta ja sulkasato alkoi 2 kk sitten eikä ota loppuakseen. Kysyin asiasta kampaajaltani ja sanoi sen olevan normaalia ,että päänahka reagoi elämänmuutoksiin olkoon se ruokavalio tai hormonaalinen muutos tai joku muu suuri endraus elämässä. Painoa tippunut 23 kg ja niistä karvoja varmaa kilo . Toivotaan että pian rauhottuis tää karvanlähtö.
sleeve- Viestien lukumäärä : 23
Registration date : 15.03.2009
Nii mullahan alkoi se noin kuukaus leikkauksesta. Saas nähä kauan niitä nyt putoilee.. Masentavaa se on ja jo nyt ihan selvästi on hiukset ohentuneet. Tätä vauhtia ku jatkuu ni ei kohta ole enää hiuksia mitä murehtia..
sinizii- Viestien lukumäärä : 147
Ikä : 39
Registration date : 05.03.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa