Ei ole riskitöntä leikkausta... Leikkauskomplikaatiot ja 2 vkoa sairaalassa
+9
pilvipouta
Pellukka
Lyltsy
Merja
paksuleidi
HyeeNa!
trintilla
Eija-Stiina
Piajakisut
13 posters
Sivu 2 / 2
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Ei ole riskitöntä leikkausta... Leikkauskomplikaatiot ja 2 vkoa sairaalassa
Yli 200kiloisiakin on leikattu eli todella törppö lääkäri.
Hiukan samaan törmäsin ihan eri osastolla, nimittäin ortopedisellä, kun kävin valittamassa polviani, niin tokaisi vaan (painoa kysymättä) että ei voida magneettikuvata, kun tulee painoraja vastaan. Painoa silloin n. 150kg. Sattumoisin kävi korpeamaan sen verran, että selvitin asian ja todellakaan ei pitänyt paikkaansa. Kyseisen sairaalan magneetissa pystytään kuvaamaan 200kg ihmisiä vallan mainiosti. Aina ei voi voittaa.
Mulla painoa nyt 148, vielä kaksi viikkoa sitten oli 154. Kaksi viikkoa aikaa leikkaukseen eli ainakin Peijaksessa katsoivat minut vallan sopivan kokoiseksi operaatioon.
Hiukan samaan törmäsin ihan eri osastolla, nimittäin ortopedisellä, kun kävin valittamassa polviani, niin tokaisi vaan (painoa kysymättä) että ei voida magneettikuvata, kun tulee painoraja vastaan. Painoa silloin n. 150kg. Sattumoisin kävi korpeamaan sen verran, että selvitin asian ja todellakaan ei pitänyt paikkaansa. Kyseisen sairaalan magneetissa pystytään kuvaamaan 200kg ihmisiä vallan mainiosti. Aina ei voi voittaa.
Mulla painoa nyt 148, vielä kaksi viikkoa sitten oli 154. Kaksi viikkoa aikaa leikkaukseen eli ainakin Peijaksessa katsoivat minut vallan sopivan kokoiseksi operaatioon.
mainiomatamimimmi- älä usko sitä lääkäriä. Mut leikattiin kaksi päivää sitten ja painoin tasan 150 kg. Painoa pudotin n. 8 kg ennen leikkausta. Operaatio tehtiin kyllä yksityisellä puolella, missä kyllä tuntuu olevan kriteerit vähän löysemmät.
Katar- Viestien lukumäärä : 15
Registration date : 04.04.2013
Minut leikattu 5viikkoa sitten. Painoa leikkausaamuna 151kg. Nyt 136,8kg
Piajakisut on vaihtanut väriä
Merja- Viestien lukumäärä : 123
Registration date : 29.01.2013
Merja: Alkaa ulkoinen habitus muuttua sen verran paljon että piti hiustenkin väri vaihtaa. Paino pudonnut hienosti: 137kg oli kun leikkauksesta alettiin puhua ja nyt 104kg kaikki vanhat vaatteet saanu myydä pois ja ostaa uusia tilalle... Housukoko 54 on vaihtunut 46, JIPPII !!!!
Piajakisut- Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 52
Registration date : 17.02.2009
Voisiko joku muuten lähettää mulle kutsun Facebookin pikkumasu-ryhmään?
Piajakisut- Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 52
Registration date : 17.02.2009
Onpa upeasti pudonnut paino! Ja tosi kiva hiusten väri.
Zarmata- Viestien lukumäärä : 32
Registration date : 09.01.2013
Vau ! Voi miten ihanaa, olen niin iloinen sun puolesta ja kyllä se kannustaa varmaan sua, niin kun meitä muitakin, kun tulokset näkyy ja niitä täällä jaetaan.
Muutenkin on kiva, että täällä on, siitä harvinaista porukkaa, että osataan aidosti iloita toisten onnistumisista ja kannustaa myös silloin, kun ei niin hyvin luista.
Ise en ole mitään tosikkomaista kateutta tai katkeruutta havainnut, mut olen kyllä aika tuore tapaus tässä seurapiirissä.
Jännältä tuntuu et sinullakin toi paino on pudonnut yhdessä hurauksessa, näin sivusta seuranneena, itse sen tietysti rekisteröi, kun sitä pudotusta seuraa päivittäin, mutta Onnea vielä kerran hieno saavutus
Muutenkin on kiva, että täällä on, siitä harvinaista porukkaa, että osataan aidosti iloita toisten onnistumisista ja kannustaa myös silloin, kun ei niin hyvin luista.
Ise en ole mitään tosikkomaista kateutta tai katkeruutta havainnut, mut olen kyllä aika tuore tapaus tässä seurapiirissä.
Jännältä tuntuu et sinullakin toi paino on pudonnut yhdessä hurauksessa, näin sivusta seuranneena, itse sen tietysti rekisteröi, kun sitä pudotusta seuraa päivittäin, mutta Onnea vielä kerran hieno saavutus
Mitäs sinulle kuuluu ?
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Similar topics
» ENED, reilut 2 vkoa leikkaukseen
» Sairaalassa olo aika Turku
» Laihdutusleikkaus Tallinnassa, Viron parhassa sairaalassa
» Sairaalassa olo aika Turku