Töihin paluu fyysiseen työhön ?
+2
etana
Paksu perhonen
6 posters
Töihin paluu fyysiseen työhön ?
Hei mitenkäs teillä muilla on sujunut ja kuinka paljon tuli sairista ? Itse teen kokin hommia ja työ on erittäin hektistä,ei taukoja, ja painavien kuoriminen purkua...ja lisäksi pitäisi maistella ruuat mitä asiakkaille tarjoo...kiitokset jo etukäteen vastauksista...jännitänkö turhaan?
Paksu perhonen- Viestien lukumäärä : 27
Registration date : 21.01.2013
Vs: Töihin paluu fyysiseen työhön ?
Hyvin täällä ainakin menee, kohta 2vk leikkauksesta. syömistä harjoitellaan, kun se ennen onnistui liiankin hyvin.
Sairaslomaa saat varmaan 5vk.
Täältä saa niin hyviä vinkkejä ja kokemuksia leikatuilta ja niiltä jotka ovat ottaneet asioista tosissaan selvää, että ihan turvallisin mielin minä ainakin lähdin leikkaukseen. Pikaisesti tulee vastauksia, jos on jotain kysyttävää. Varmaan jokaista jännittää leikkaukseen meno. minulla ainakin se purkautui itkuna aamulla, kun piti lähtä kotoa ja leikkaus oli muutaman tunnin päässä. mutta eipä ole sen enempää tarvinnut tuhertaa
Joko sinulla leikkaus aika tiedossa?
Sairaslomaa saat varmaan 5vk.
Täältä saa niin hyviä vinkkejä ja kokemuksia leikatuilta ja niiltä jotka ovat ottaneet asioista tosissaan selvää, että ihan turvallisin mielin minä ainakin lähdin leikkaukseen. Pikaisesti tulee vastauksia, jos on jotain kysyttävää. Varmaan jokaista jännittää leikkaukseen meno. minulla ainakin se purkautui itkuna aamulla, kun piti lähtä kotoa ja leikkaus oli muutaman tunnin päässä. mutta eipä ole sen enempää tarvinnut tuhertaa
Joko sinulla leikkaus aika tiedossa?
etana- Viestien lukumäärä : 46
Registration date : 08.10.2012
Heippa...kolmen viikon päästä ultra ja gastro..lekuri sanoi että jos kaikki on ok,,kevään aikana leikkuuseen....elikäs vielä odottelua ja ihmettelyä!
Oliko sinulla etana etukäteen tapaamiset nukutuslääkärin kanssa ja muita esivalmisteluja?
Viimeinen muokkaaja, pilvipouta pvm Pe Huhti 12, 2013 12:03 am, muokattu 1 kertaa
pilvipouta- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 12.11.2012
kävin marraskuussa samalla reissulla gastrosskopiassa ja nukutuslääkärin juttusilla. sitten leikkauspäivänä puhutteli kirurgi ja hoitaja ennen leikkausta. miten lienee muualla.
etana- Viestien lukumäärä : 46
Registration date : 08.10.2012
Hei,
Ollaan varmaan samoihin aikoihin leikkuu pöydällä. Minäkin menossa peijakseen, gastro ja ultra hoidettu. Lääkäri minullekin puhui keväästä, nyt odottelen lääkärin soittoa gastron tuloksista.
Ollaan varmaan samoihin aikoihin leikkuu pöydällä. Minäkin menossa peijakseen, gastro ja ultra hoidettu. Lääkäri minullekin puhui keväästä, nyt odottelen lääkärin soittoa gastron tuloksista.
Malla- Viestien lukumäärä : 18
Registration date : 18.01.2013
Moi,
Paksu Perhonen koska sinulla on gastro?
Malla kerrottiinko sinulle mikä on jonotilanne?
Menen itse gastroon 5.3( meikkuun), mutta ultraa ei kuulemma tarvita.
Paksu Perhonen koska sinulla on gastro?
Malla kerrottiinko sinulle mikä on jonotilanne?
Menen itse gastroon 5.3( meikkuun), mutta ultraa ei kuulemma tarvita.
tuhtix- Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 20.01.2013
Moikka,
Ei puhuttu jonosta mitään.. Ilmeisesti sitä ei paljon ole jos ennen kesää leikataan. Itse olen taas fiksumpi kun lääkäri soittaa 2vko päästä.
Ei puhuttu jonosta mitään.. Ilmeisesti sitä ei paljon ole jos ennen kesää leikataan. Itse olen taas fiksumpi kun lääkäri soittaa 2vko päästä.
Malla- Viestien lukumäärä : 18
Registration date : 18.01.2013
Heips...minulla gastro ja ultra tän kuun vikapäivä ja lääkäri soittelee tuloksia maaliskuunlopulla onko kaikki ok,,,ja kuinka sit eteenpäin...eli mitään jonoja ei kaiketi ole vaan että kerkee eneilee
Mulla leikkaus 18.3. ja nyt käytynä kaikki vaadittu; sairaalan painonhallintaryhmä (3vuotta sitten), veri- ja virtsakokeet, sydänfilmi, keuhkoröntgen, vatsalaukun tähystys, tapaamiset ravitsemusterapeutin, kirurgin, hoitajien ja anestesialääkärin kanssa. 5.3. vielä tutustumaan osastolle ja ottamaan tukisukkamittoja ja tapaaminen ravitsemusterapeutin kanssa ja harjoittelulounas.
Tänä aamuna aloitin tiukan ENEn. Tavoitteena 6-7kg neljässä viikossa.
Sairaslomasta puhuivat eilen, että 4viikkoa leikkauksesta, jos kaikki menee hyvin. Ja nimenomaan siksi niin pitkä että ehtii opetella uutta ruokarytmiä.
Peijaksessa siis olen käynyt koko ajan ja siellä myös leikataan.
Tänä aamuna aloitin tiukan ENEn. Tavoitteena 6-7kg neljässä viikossa.
Sairaslomasta puhuivat eilen, että 4viikkoa leikkauksesta, jos kaikki menee hyvin. Ja nimenomaan siksi niin pitkä että ehtii opetella uutta ruokarytmiä.
Peijaksessa siis olen käynyt koko ajan ja siellä myös leikataan.
gsb, minulla samana päivänä leikkaus Kampissa iltapäivällä.
Hauskaa Toivotan onnea Sinulle pilvipouta.
Terveystalo Kamppi? Se on sattumalta minun työterveysasemani, mutta minut leikataan kunnallisella puolella Peijaksessa. Lähetteen sain aikanaan Kampista.
Terveystalo Kamppi? Se on sattumalta minun työterveysasemani, mutta minut leikataan kunnallisella puolella Peijaksessa. Lähetteen sain aikanaan Kampista.
Kiitos, samoin sinulle onnea tulevaan.
Hei GPS...mikä leikkausmuoto sinulla on entä lekuri.....perässä tullaan peijakseen.....
Alustavasti ohitus, jos tulee tenkkapoo vanhan arven kiinnikkeiden kanssa niin vaihdetaan lennossa sleeveen. Lekurin nimi meni ohitse tapaamisessa, mutta se nainen, ylilääkäri (tai jotain).
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa