Jutta ja puolenvuoden superdieetit
+5
Huugibuugi
Pellukka
trintilla
HyeeNa!
Eija-Stiina
9 posters
Jutta ja puolenvuoden superdieetit
Olen tässä miettinyt kun olen ohjelmaa katsonut, miksei itseltäni paino putoa tolla tyylilla edes vähäsen. Putoaako se jos käyn leikkauksen läpi. Nämä on sellaisia mieltä askarruttavia asioita. Toiset ovat saaneet aivan upeita tuloksia. Ja joillakin on ettei edes leikkaus ole auttanut. Tämä on kummiskin niin iso toimenpide. Kunpa sen tietäisikin etukäteen miten tulee käymään.
Eija-Stiina- Viestien lukumäärä : 288
Registration date : 27.06.2012
Vs: Jutta ja puolenvuoden superdieetit
Eija-stiina, nuo tuommoiset ohjelmat on aivan täyttä shaibaa. Niillä on personaltrainerit jotka pitää ne kokoajan ruodussa. Älä usko niitä ohjelmia. Niissä ei mun mielestä oo tippaakaan totuutta.
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
Plus editoidessa saadaan vaikka kana muuttumaan siaksi tarvittaessa, että ei kannata kauheesti tuommoisia miettiä
trintilla- Viestien lukumäärä : 406
Registration date : 12.02.2012
Mä kans mietin tota, kun ohjelmaa katoin... että mitä hittoa, onnistuiskohan tuo multa Tuskin.... mutta enivei, eräs tuttu alkoi noudattamaan fitfarmin ohjeita ja sano, että ainakin turvotus on helpottanut ja muutenkin olo tuntuu hyvältä.... mutta tiedä sitten
Pellukka- Viestien lukumäärä : 303
Registration date : 29.08.2012
Huoh.... Miten se saadaankin näyttämään niin "helpolta ja palkitsevalta". Onhan se palkitsevaa, kun laihtuu, mutta miten on noidenkin onnistujien kohdalla vuoden päästä.... Ja meikäläisillä, jo periksi antaneilla/kaiken kokeilleilla syyllisyys kasvaa ja muiden silmissä näytän taas vähän luuserimmalta....!?!?
Huugibuugi- Viestien lukumäärä : 108
Registration date : 02.07.2012
Hei Huugubuugi, kullä sitä taistelua on vielä leikatullakin.
Viimeinen muokkaaja, pilvipouta pvm Pe Huhti 12, 2013 12:04 am, muokattu 1 kertaa
pilvipouta- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 12.11.2012
Niin ja jos ootte kattonu sitä hurjaa painonpudotusta (jenkkisarja) niin kiinnittäkääpä huomiota siihen ohjelman kulkuun..
Alussa tulee sellainen kunnon pudotus, sitte ku se personal trainer jättää ne kolmeksi kuukaudeksi treenaamaan yksin niin ne kaikki lösähtää ja painoa tippuu joko vähän/ei ollenkaan/ tai paino nousee. Sitte ne skarppaa siinä ja yhtäkkiä loppupunnituksessa ne on melkee kaikki semmosia riukuleita.
Todella uskottava ohjelma kun kaikki jaksot noudattaa samaa kaavaa.
Alussa tulee sellainen kunnon pudotus, sitte ku se personal trainer jättää ne kolmeksi kuukaudeksi treenaamaan yksin niin ne kaikki lösähtää ja painoa tippuu joko vähän/ei ollenkaan/ tai paino nousee. Sitte ne skarppaa siinä ja yhtäkkiä loppupunnituksessa ne on melkee kaikki semmosia riukuleita.
Todella uskottava ohjelma kun kaikki jaksot noudattaa samaa kaavaa.
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
Mä en nyt lainkaan ymmärrä mikä ois epäuskottavaa??? Kun syödän oikein ja treenataan niin paino tippuu. Kun maataan sohvalla pullaa syöden paino nousee. Mikä siinä on niin vaikea uskoa?
Kimby- Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 53
Registration date : 28.11.2009
Samaa mieltä Kimbyn kanssa. Vaikeaa varmaan on motivaation löytäminen ja sen ylläpitäminen heikkoinakin hetkinä. Toisaalta mikä sopii yhdelle, ei välttämättä sovi toiselle, eli jokaisen pitäis etsiä ja löytää juuri se itselle sopiva ruokavalio ja tapa liikkua. Monesti kauhistelen noitten tv-ohjelmien kamalan nopeaa laihtumisvauhtia, en itse pystyisi sellaiseen, hitaasti hyvä tulee, mutta ehkä se jollekin toiselle on ok.
*Perhonen*- Viestien lukumäärä : 62
Registration date : 13.06.2012
Parivuotta takaperin asuin 5-6kertaa viikos kuntosalilla ja tein kovan treenin ja 2 kertaa viikos vesijuoksussa. Tarkka protsku ja hiilari valio päällä. Painoa putos puolessavuodessa 5-7 kg. Sillä määrällä olis pitänyt menn' muutama kilo enemmän. Ja kun on mistä pudottaa. Senpä takia olen miettinyt omalta kohdaltani, jollei se paino putoa tämän leikkauksenka myötä. Voi kun sen tietäs. Tämä on se viiminen tapa yrittää meikäläisen päästä tosta ylimääräisestä taakasta pois. Olen ollut nutrilla 4kk terveydenhoitajan ja lääkärin valvonnassa. Painoa putos n. 12 kg. Toisilta menee 28kg . Välillä tuntuu et mut on tarkoitettu palloksi. Pakko purkaa näitä ajatuksia . Ja täällä olijat ovat ainoita jotka ymmärtävät mitä kirjoitan ja tarkoitan. Olette saaneet mahtavia tuloksia jotka olette käyneet tämän jo läpi. Tuskin olen ainoa joka näitten ajatusten kanssa painiskelee. Ja hyvä se on niitä nyt ajatella kuin myöhemmin ja katua. Mut siltikin menen leikkaukseen jos pääsen. 25.2 sen sit kuulee mitä kirurgi sanoo.
Eija-Stiina! Kaikki, vaikka se -12 kg on super-juttu. Jokainen pudotettu kilo on hieno saavutus. ajattele, et se on pois. Ei se helppoa ole, kilon lisäys taas on! Hienoa -12kg edelleenkin, jatka vaan, leikkaus tuo avun, mutta aina on tarkkailtava syömistään. Tämä leikkaus on elämäntapamuutos. Olen leikattu 2009 joulukuussa, -84kg, abdominoplastia syyskuussa 2012. Totuttelen siihen, ettei vatsamakkaroita ole, polville voi ottaa lapsen syliin, kun aikaisemmin ei mahtunut, kun vatsamakkarat makasivat polvilla. Pienistä asioista iloitaan! 3 viikkoa sitten sain tekonivelen lonkkaan. Paikat kun ylipainoisena olivat tehneet tehtävänsä Edessä muutaman vuoden päästä (toivottavasti vasta sitten) toinen, polvet huutavat hoosiannaa, kaikki ylipainosta johtuen. Nyt, kun ylipainoa ei ole 3 vuoteen ollut, paikat prakailevat kun tippaleipä! No voisin vaan kuvitella, että ilman painonpudotusta olisin sängyssä ja kenties huonossa kunnossa. Nyt en, iloitsen jokaisesta pävästä ja kohta kirmailen metsäpoluilla! Siis onnea -12 kilosta!
Luisfigo- Viestien lukumäärä : 89
Registration date : 01.11.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa