MissPiggy78 esittäytyy...
4 posters
MissPiggy78 esittäytyy...
Elikäs olen 34-vuotias 178cm ja tällä hetkellä 149Kg kokoinen nainen Helsingistä. Vuosi sitten paino oli vielä hurjat 178,8Kg. Odotan tällä hetkellä aikaa leikkaukseen.
MissPiggy78- Viestien lukumäärä : 9
Ikä : 46
Registration date : 10.01.2013
Vs: MissPiggy78 esittäytyy...
Tervetuloa palstailemaan. Hurja pudotus sinulla jo takana, mahtavaa
trintilla- Viestien lukumäärä : 406
Registration date : 12.02.2012
Tervetuloa mukaan Hienosti oot saanut painoa putoamaan, onnea siitä ja tsemppiä odotteluun
Maria-76- Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 47
Registration date : 07.02.2012
Tervetuloa odottaviin Mahtava saavutus sulla jo takana ja kauniit kasvot ovat ilman leukapussia
pilvipouta- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 12.11.2012
Siis meinaat että mulla on leukapussi? =D
Ei, kun sinulla ei ole sellaista kun minulla, niin isoa. Sinulla erottuu kaula kivasti.
Jaah, no kiitos vain =) Vielä kun saa kropan kuntoon niin oon tyytyväinen =D
Sulla on kapeat kasvot, ei uskois että painat noin paljon. Ja olet reippaasti uskaltanut laittaa kuvasi palstalle
niin, monikaan ole uskonut kun olen painoni kertonut. Mun "onnekseni" ei läski ole kaulan ympärillä....maha onkin sit jo ihan eri juttu Oon 178 pitkä että kaipa sekin vaikuttaa jotenkin.
Sain tänään postia Peijaksen Sairaalasta. Mä en oikein tiedä miltä musta tuntuu. Olen odottanut leikkausta ku kuuta nousevaa ja nyt kun tiedän ajankohdan ja sain ajat tarkastuksiin niin oon jotenkin hmm miten sen nyt sanoisi. Mä oon jotenkin lamaantunut, olo on tosi tyhjä yhtäkkiä. Odotan miestä töistä kotiin, jotta voin hänen kanssaan puhua aiheesta. Tälleen kotona kun on yksin niin ei hyvä. Olo tosiaan on tyhjä ja toisaalta päässä pyörii kaikenlaisia ajatuksia.
Tänään aamupaino oli 147,2Kg. Olen saanut tiputettua siis yhteensä 30,6 Kg. Mietin, että pääsisinkö normaaliin painoon kuitenkin ilman leikkausta. Onko teillä muilla ollut samanlaisia ajatuksia?
Tänään aamupaino oli 147,2Kg. Olen saanut tiputettua siis yhteensä 30,6 Kg. Mietin, että pääsisinkö normaaliin painoon kuitenkin ilman leikkausta. Onko teillä muilla ollut samanlaisia ajatuksia?
Varmaan jokainen käý nuo jutut läpi, moneen kertaan. Aina kun leikkaus lähenee / tulee todellisemmaksi, sitä miettii, että jos nyt kuitenkin kokeilisin vielä kerran laihduttaa. Leikkaus tuntuu niin lopulliselta.
Itsellä nyt n. 9kk leikkauksesta ja elämäni on mielestäni normaalia, paitsi parempaa. Syön normaalisti, mutta pienempiä annoksia, käyn ravintolassa normaalisti, juon viiniä silloin tällöin. Jaksan liikkua enemmän, mielialani ovat paremmat, masennus ja diabeteslääkkeet ovat mennyttä aikaa.
Joka leikkauksessa on riskinsä, mutta niin on ylipainonkin kanssa. On vain päätettävä minkä riskin valitsee.
Suosittelisin, että kaivat esiin jonkun hyvän kirjan tai katsot elokuvan, jotakin jolla saat asian pois mielestä kunnes pääset juttelemaan miehesi kanssa. Kunhan saat ajatukset ulos suustasi niin ne varmasti selkeytyvät ja tiedät mikä on sinulle oikea ratkaisu. Loppupeleissä kyse on sinusta ja sinun elämästäsi, ja olen ihan varma, että päädyt sinulle parhaaseen ratkaisuun
Itsellä nyt n. 9kk leikkauksesta ja elämäni on mielestäni normaalia, paitsi parempaa. Syön normaalisti, mutta pienempiä annoksia, käyn ravintolassa normaalisti, juon viiniä silloin tällöin. Jaksan liikkua enemmän, mielialani ovat paremmat, masennus ja diabeteslääkkeet ovat mennyttä aikaa.
Joka leikkauksessa on riskinsä, mutta niin on ylipainonkin kanssa. On vain päätettävä minkä riskin valitsee.
Suosittelisin, että kaivat esiin jonkun hyvän kirjan tai katsot elokuvan, jotakin jolla saat asian pois mielestä kunnes pääset juttelemaan miehesi kanssa. Kunhan saat ajatukset ulos suustasi niin ne varmasti selkeytyvät ja tiedät mikä on sinulle oikea ratkaisu. Loppupeleissä kyse on sinusta ja sinun elämästäsi, ja olen ihan varma, että päädyt sinulle parhaaseen ratkaisuun
trintilla- Viestien lukumäärä : 406
Registration date : 12.02.2012
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa