Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hyvää Joulua ja Pienenevää Uutta Vuotta 2013!!

5 posters

Siirry alas

Hyvää Joulua ja Pienenevää Uutta Vuotta 2013!! Empty Hyvää Joulua ja Pienenevää Uutta Vuotta 2013!!

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Ma Joulu 24, 2012 3:55 pm

Hei kaikille palstalaisille!
Rauhallista Joulun aikaa ja nautitaan elämästä!! santa santa santa
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Hyvää Joulua ja Pienenevää Uutta Vuotta 2013!! Empty Vs: Hyvää Joulua ja Pienenevää Uutta Vuotta 2013!!

Viesti kirjoittaja missruotsalainen Ma Joulu 24, 2012 6:19 pm

Hauskaa joulua kaikille myös täällä!Leikatuille,ja tuleville sellaisille.. Very Happy

Ja muistakaa naatiskella!Allekirjoittanut nauttii pikkusia juustopaloja Razz -juustotarjotin,mun heikkous..,hedelmiä,lasin-pari punkkua..ja suklaarasiakin on osteettuna.Toisin,kun 3 vuotta sitten,sitä ei imuroida kohti ääntä jo aattoiltana.

Yksi leikkauksen hieno puoli-oon oppinut vihdoin nautiskelemaan!Niinkuin moni muukin täällä..
missruotsalainen
missruotsalainen

Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 46
Registration date : 17.12.2012

Hyvää Joulua ja Pienenevää Uutta Vuotta 2013!! Empty Vs: Hyvää Joulua ja Pienenevää Uutta Vuotta 2013!!

Viesti kirjoittaja pyöreä ilona :) Ke Joulu 26, 2012 4:25 am

Kiitos samoin! Mulla onkin nyt erilainen joulu, viikkko oltu pussi ruualla ja kolme edessä 16.1 siis leikkaus Smile

pyöreä ilona :)

Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 05.11.2012

Viesti kirjoittaja pilvipouta Ke Joulu 26, 2012 2:51 pm

Hyvää loppujpulua ja kevennystä uuteen vuoteen toivotan minäkin. :santa:

Viimeinen muokkaaja, pilvipouta pvm Pe Huhti 12, 2013 12:16 am, muokattu 1 kertaa

pilvipouta

Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 12.11.2012

Viesti kirjoittaja Maria-76 Ke Tammi 02, 2013 5:02 pm

Hyvää uutta vuotta kaikille! Smile Juhlissa olen ottanut lautaselle hyvin vähän, ja niitäkin todella hitaasti nautiskellut. Eipä se muille kuulu, miten paljon tai vähän sitä syö. Jos joku leikkauksesta tietämätön asiaa ihmettelee, niin olen vaan sanonut, että vähempikin riittää Smile
Maria-76
Maria-76

Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 47
Registration date : 07.02.2012

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa