Lisää läskiä listalle
+2
anjuska
sepe -63
6 posters
Lisää läskiä listalle
Ohitus tehty 19.12.2012,saapa nähdä miten rupeaa sujumaan?
terv.sepe-63
terv.sepe-63
sepe -63- Viestien lukumäärä : 9
Ikä : 61
Registration date : 21.12.2012
Vs: Lisää läskiä listalle
Onnea pikku mahasta ja tervetuloa joukkoomme
anjuska- Viestien lukumäärä : 37
Registration date : 23.10.2012
Ei voi kyllä mitenkään pieneksi tätä meikäläisen pötsiä kutsua,leikkauksen jälkeisenä päivänä sairaalakamppeet päällä ja sukat jalassa 147kg/188cm
terv sepe-63
terv sepe-63
Moi tsemppiä minultakin. kuinka on ruokailut alkaneet sujumaan? Mut leikattiin viikkoa aiemmin kuin sinut. Millasia ohjeita sait? Mulle annettiin lupa syödä kaikkea normaalia kunhan vain pureksii kunnolla, näin olen tehnyt eikä mitään ihmeempiä ole tapahtunut. Paino pysynyt samassa...
piipa2012- Viestien lukumäärä : 18
Registration date : 18.05.2012
Eka kolme viikkoa ns.nestemäistä,sosekeittoja,vellejä...etc,seuraavat kaksi viikkoa pehmeää ruokaa ja sitten siirtyminen normisafkaan samalla testaillen mikää uppoa ja mikä ei.Proteiinin tarpeeseen ajattelin hankkia proteiinijuomaa urheilu/luontaiskaupasta,hintavaa mutta helppoa.Nyt suurin ongelma on miten saada joulukinkku nestemäiseen olomuotoon??????
terv.sepe-63
PS leikattiin Terveystalossa Oulussa,eikä voi moittia.
terv.sepe-63
PS leikattiin Terveystalossa Oulussa,eikä voi moittia.
Mulle ne antoivat jo sairaalassa jotain "raastettua" lihaa, ei siitäkään tullut mitään. Tietysti otin vain teelusikallisen. Kotona olen lihan ihan veitsellä silpunnut pienen pieneksi ja sitten vielä pureksinut hyvin, kyllähän se soseeksi menee syljen kanssa tai voi ottaa tipan nestettä että kostuu. Määrä tietysti se teelusikallinen... Tai voithan sotkea sen tuorejuustoon tms. Kyllä sitä keinot keksii...Itselläni maistuu ihan ohut näkkäri savulohi-piparjuurituorejuuston kanssa.
Jokainenhan meistä erilainen että se mikä sopii mulle voi olla että ei sovi toiselle.
Jokainenhan meistä erilainen että se mikä sopii mulle voi olla että ei sovi toiselle.
Tempaisin jauhelihasopan Bamixilla soseeksi,eipä juuri hampaita tarvitse,keiton ulkonäkö/väri ei ole kyllä kovin kutsuva,mutta maku kohtalainen
terv. sepe-63
terv. sepe-63
Moi Sepe
Kuis sulla meni joulu? Mä kyllä mussutin kinkkua pieniks paloiksi leikattuna. Jestas kohta kolme viikkoa jo leikkauksesta. Mulla ei oo ollu mitään ihmeempiä ja olen uskaltautunut syömään suht normaalisti, tosin naisen logiikalla ajateltuna että muussautuuhan se ruoka suussa...On kyllä ollut proteiinipitoista tuo ruokailu ettei siitä pitäis vajetta olla.
Pelottaa että oliko tämä näin helppoa vai tyrinkö homman. Mitään kipuja ei ole ollut, ainut on lihaskipu kun poljin kuntopyörällä.
Kuis sulla meni joulu? Mä kyllä mussutin kinkkua pieniks paloiksi leikattuna. Jestas kohta kolme viikkoa jo leikkauksesta. Mulla ei oo ollu mitään ihmeempiä ja olen uskaltautunut syömään suht normaalisti, tosin naisen logiikalla ajateltuna että muussautuuhan se ruoka suussa...On kyllä ollut proteiinipitoista tuo ruokailu ettei siitä pitäis vajetta olla.
Pelottaa että oliko tämä näin helppoa vai tyrinkö homman. Mitään kipuja ei ole ollut, ainut on lihaskipu kun poljin kuntopyörällä.
Moi
Samansuuntaiset ajatukset on myös miehen logiikalla ajateltuna,leuat liikkumaan ja kaikkea vähäsen.Söin jopa anoppilassa perinteisen jouluaterian,joka oli kylläkin tosi pieni.silloin tuli viittä vaille huono olo.kipulääkkeitä en ole syönyt kotiutuksen jälkeen kuin yhdesti ja sekin oli varmuuden maksimointia.Veden juontia pitäisi lisätä,sitä menee aivan liian vähän,ProFeeliä oon syönyt proteiinin tarpeeseen eväiden lisäksi.Melkein helpompi olla syömättä kuin keksiä uusi nestemäinen ruoka joka maistuu ja näyttää ihmisravinnlta.
terv sepe
Samansuuntaiset ajatukset on myös miehen logiikalla ajateltuna,leuat liikkumaan ja kaikkea vähäsen.Söin jopa anoppilassa perinteisen jouluaterian,joka oli kylläkin tosi pieni.silloin tuli viittä vaille huono olo.kipulääkkeitä en ole syönyt kotiutuksen jälkeen kuin yhdesti ja sekin oli varmuuden maksimointia.Veden juontia pitäisi lisätä,sitä menee aivan liian vähän,ProFeeliä oon syönyt proteiinin tarpeeseen eväiden lisäksi.Melkein helpompi olla syömättä kuin keksiä uusi nestemäinen ruoka joka maistuu ja näyttää ihmisravinnlta.
terv sepe
Kerroittepas hyvää tietoa, mitä olen kaivannutkin. En ole vielä sisäistänyt asioita, kun kaikki on vielä edessä päin.
Viimeinen muokkaaja, pilvipouta pvm Pe Huhti 12, 2013 12:25 am, muokattu 1 kertaa
pilvipouta- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 12.11.2012
joo,jouluateriaapa hyvinkin:pari pientä siivua kinkkua,teelusikalliset laatikoita ja päälle ryyppy kotikaljaa,meinas naurattaa itseäkin.ja kaikki tietenkin hyvin pureskeltuna.Kerään tässä rohkeutta ja voimia aloittaa kaapin hyllylle unohtuneet(lue unohdetut)nutrilett-herkut,kaipa ne pitää koettaa nieleskellä,kun ne on kerran syötäväksi hankittu.
nälkäistä vuodenvaihdetta t.sepe
nälkäistä vuodenvaihdetta t.sepe
Tervetuloa palstalle sepe ja onnittelut pikkumasusta!
Aika hurjaa että sulla on kuitenkin aika vähän aikaa leikkuusta ja uskalsit jo syödä kinkkua. Itse en uskaltaisi ellen soseuttaisi sitä ihan kunnolla sauvasekoittimella. Otahan varovasti ja yritä olla juomatta ruokailun yhteydessä sen enempää kuin korkeintaan kostuttaa hieman suuta. (:
Aika hurjaa että sulla on kuitenkin aika vähän aikaa leikkuusta ja uskalsit jo syödä kinkkua. Itse en uskaltaisi ellen soseuttaisi sitä ihan kunnolla sauvasekoittimella. Otahan varovasti ja yritä olla juomatta ruokailun yhteydessä sen enempää kuin korkeintaan kostuttaa hieman suuta. (:
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
Neljä viikkoa takana:-10,6kg homma etenee!
sepe
sepe
tänään -27 kg,leikattu joulukuussa 2012.ei kipuja eikä ongelmia,kaikkea voi syödä ja juoda,mutta lonkero ja siideri puuttuu ruokalistalta lähes kokonaan.
terv.sepe
terv.sepe
-35 kg,lonkeron juontia lisätty
HYvä sepe, hieno on kyllä siun painonpudotus lukema!!!
..ja lonkerokin menee ales
..ja lonkerokin menee ales
Nanne Napaneera- Viestien lukumäärä : 516
Registration date : 16.01.2013
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa