Jääkö nahka roikkumaan??
+3
joku80
möhrötti
tonnikeijukainen
7 posters
Sivu 1 / 1
Jääkö nahka roikkumaan??
Olen lueskellut teidät upeita painonpudotus määriä ja nyt kysynkin, että jääkö nahka roikkumaan kun paino tippuu niin hurjaa vauhtia joillakin?? Vai palautuuko se painon pudotessa?? Ja onko joku käynyt kiristyslaikkauksissa tai menossa ja mitenkä pitkät jonot? Itseääni kauhistuttaa venynyt mahanahka joka pitää rullata housuun, ja varsinkin kun saisi pitää laihtumisen jälkeen kireitä vaatteita/ hihattomia niin nahkat vaan roikkuu... Kertokaa minulle miten on käynyt???
tonnikeijukainen- Viestien lukumäärä : 10
Registration date : 03.08.2009
Vs: Jääkö nahka roikkumaan??
No se et jääkö nahkat roikkumaan riippuu varmaan ihmisestä, kuinka paljon ylipainoa, kuinka kauan ylipainoa on ollu, ikä jne. Joillain ei kovinkaan pahoja roikkoja jää ja varsinki nuoremmilla se iho palautuu paremmin.
Omasta kokemuksesta melki 50kg pudottaneena voin sanoo et kyll sitä ylimäärästä nahkaa vaan on jääny ja nyt odottelenki et sitä pääsis sitte jossain vaiheessa leikkautaan pois.
Kunnallista kautta leikataan noita vattanahkoja mut allit sun muut pitää hoitaa yksityisellä puolella.
Omasta kokemuksesta melki 50kg pudottaneena voin sanoo et kyll sitä ylimäärästä nahkaa vaan on jääny ja nyt odottelenki et sitä pääsis sitte jossain vaiheessa leikkautaan pois.
Kunnallista kautta leikataan noita vattanahkoja mut allit sun muut pitää hoitaa yksityisellä puolella.
möhrötti- Viestien lukumäärä : 67
Registration date : 05.09.2008
apua!
kauhistuttaa tuo, että jos nahka jää kovinkin roikkumaan -siis se nahkojen leikkaus. :/ Saako sen julkisella puolella leikattua vai pitääkö maksaa kokonaan itse? Mulla pudotettavaa n. 35kg -onko kokemuksia ihon palautumisesta tällä kilomäärällä? Olen n. 30v, ja leikkaukseen Oysissa kahden vuoden jono...
kauhistuttaa tuo, että jos nahka jää kovinkin roikkumaan -siis se nahkojen leikkaus. :/ Saako sen julkisella puolella leikattua vai pitääkö maksaa kokonaan itse? Mulla pudotettavaa n. 35kg -onko kokemuksia ihon palautumisesta tällä kilomäärällä? Olen n. 30v, ja leikkaukseen Oysissa kahden vuoden jono...
joku80- Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 04.10.2008
aika hyvin vielä 30v iho joustaa ja 30kiloa ylipainoa ei vielä todellakaan paljon, että pääset leikauksen pitäisi olla BMI vähintään 40 tai sitten liitännäis sairauksia ja BMI 35 tai yli.
roikuvia kohtia, ihoa, ei kannata pelätä, nissä paljon vähemmän huolta kuin reilusta yli painosta
roikuvia kohtia, ihoa, ei kannata pelätä, nissä paljon vähemmän huolta kuin reilusta yli painosta
hylje- Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Registration date : 04.08.2009
ja lisä aiheesta, ihopoimujen hoidosta ja leikkauksista, sim linkkejä vinkkejä kohdasta leikuaksen jälkeinen elämä
hylje- Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Registration date : 04.08.2009
on nahkaa jäänyt aika paljonkin roikkumaan, syyskuun lopulla menen kys.iin kontrolliin jossa katsellaan että onko mahdollisuuksia korjausleikkaukseen.
Toivottavasti pääsen, sillä näytän aivan kamalalta roikkunahkoineni.
Toivottavasti pääsen, sillä näytän aivan kamalalta roikkunahkoineni.
lootus75- Viestien lukumäärä : 91
Ikä : 48
Registration date : 21.09.2008
Samaa minä olen miettinyt että minkäköhän näköinen sitä sitten on kun paino lähtee ja roikkuuko maha,kädet,jalat ja KASVOT pahasttikkin
Mä olen 39v ja ylipainoa on varmaan 50-60 kiloo...mahtaakohan tässä iässä vielä saada mitenkään salilla niitä roikkuja korjattua??varaa kun ei ole minnekkään yksityiselle mennä
Mä olen 39v ja ylipainoa on varmaan 50-60 kiloo...mahtaakohan tässä iässä vielä saada mitenkään salilla niitä roikkuja korjattua??varaa kun ei ole minnekkään yksityiselle mennä
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Hei,mulle leikkaava kirurgi tyksissä sanoi että jos roikkuvista nahoista on terveydellistä haittaa esim löysä vatsanahka "hautoo"ihon rikki,niin tällöin vatsanahkaa kiristetään ja yleensä tämä tehdään siinä sairaalassa kuin laihdutusleikkauskin.Yleensä noin vuoden päästä laihdutusleikkauksesta,tosin en itse ole vielä "laihdutusleikattu", niin en voi omakohtaisia kokemuksia kertoa.Mutta näin minua valistettiin heinäkuussa tyksissä.
Mama XXL- Viestien lukumäärä : 71
Registration date : 29.08.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa