Vertais tapaamiset Kuopiossa?
+4
Palleroinen
piipa2012
rolli82
Puksu
8 posters
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Vertais tapaamiset Kuopiossa?
Onko Kuopiossa leikatuille tai leikkaukseen menijöillä vertaisryhmää?
Puksu- Viestien lukumäärä : 39
Registration date : 08.10.2012
Vs: Vertais tapaamiset Kuopiossa?
en tiedä onko sellaista ryhmää, mut olis tosi kiva jos tulis sellanen =)
rolli82- Viestien lukumäärä : 227
Registration date : 30.04.2012
Täällä olisi kans yks halukas tapaamiseen. ..
piipa2012- Viestien lukumäärä : 18
Registration date : 18.05.2012
Mä olen vasta ihan alkumetreillä (RT:n tapaaminen 9.1.), mut olis tosi kiva tavata!
Palleroinen- Viestien lukumäärä : 157
Registration date : 21.11.2009
Kuopiossa ja lähiympäristö kunnissa on jo leikattuja ja leikkaukseen haluavia aika paljon. Jos olen oikein ymmärtänyt lääkärin puheet, niin Kyks:ssä leikataan vuosittain n.300 leikkauksia. Vuodesta 2000 lähtien.
Toivotaan, että löytyisi joku aktiivinen ihminen joka toimisi ryhmän vetäjänä.
Toivotaan, että löytyisi joku aktiivinen ihminen joka toimisi ryhmän vetäjänä.
Kun tässä Kuopion ja lähiympäristön asioita käsitellään, niin tässähän on hyvä ketju kysellä muitakin asioita.
Eli mitenkäs kuopiolaisilla leikatuilla tämä prosessi lähti alkuun? Tuliko lähete ravintoterapeutille KYSiin vai ravitsemussuunnittelijalle Kelan taloon?
Eli mitenkäs kuopiolaisilla leikatuilla tämä prosessi lähti alkuun? Tuliko lähete ravintoterapeutille KYSiin vai ravitsemussuunnittelijalle Kelan taloon?
Itse sain 1. kerran työterveyden kautta lähetteen "suoraan" KYSsin ravitsemusterapeutille, jonka kanssa katseltiin ENE-kuuri. Sitten lääkärinkäynti ja silloin torpattiin leikkaus.
Tällä kertaa lähete lähti tk:n kautta ja kutsu tuli samalle päivälle sekä RT:lle ja lääkärille, ja kutsu oli laihdutusleikkausarvioon. Hitto kun muistaisin että millä nimellä se tuli silloin ekalla kerralla, koska nyt kasvattelen teennäistä (?) toivoa että tapaustani katseltaisiin hieman nopeammin kuin viime kerralla...
Tällä kertaa lähete lähti tk:n kautta ja kutsu tuli samalle päivälle sekä RT:lle ja lääkärille, ja kutsu oli laihdutusleikkausarvioon. Hitto kun muistaisin että millä nimellä se tuli silloin ekalla kerralla, koska nyt kasvattelen teennäistä (?) toivoa että tapaustani katseltaisiin hieman nopeammin kuin viime kerralla...
Ano- Viestien lukumäärä : 118
Registration date : 24.11.2010
Hei!
Itse sain ensin pari käyntiä RT:lle tuonne Kela:n taloon ja pari lääkäri käyntiä TK:ssa.
Tänään saapui kutsu: labroihin+EKG 28.1
Kysi:ille aika 18.2 RT&Lääkäri(sisätautiko?)
OLisi kyllä todella upeaa jos tämän virtuaali tuen ja tsemppauksen lisäksi, voisimme me Kuopiolaiset(lähikunnan)immeiset tavatakin joskus - kaffittelun ja höpäjämisen merkeissä!
Onko kukaan Kuopiolainen tulossa tuolloin 18.2 Kys:ille siihen RT:n ryhmätapaamiseen? (klo. 8.30-9.15)
Itse sain ensin pari käyntiä RT:lle tuonne Kela:n taloon ja pari lääkäri käyntiä TK:ssa.
Tänään saapui kutsu: labroihin+EKG 28.1
Kysi:ille aika 18.2 RT&Lääkäri(sisätautiko?)
OLisi kyllä todella upeaa jos tämän virtuaali tuen ja tsemppauksen lisäksi, voisimme me Kuopiolaiset(lähikunnan)immeiset tavatakin joskus - kaffittelun ja höpäjämisen merkeissä!
Onko kukaan Kuopiolainen tulossa tuolloin 18.2 Kys:ille siihen RT:n ryhmätapaamiseen? (klo. 8.30-9.15)
Viimeinen muokkaaja, Nanne Napaneera pvm Su Joulu 01, 2013 7:47 pm, muokattu 3 kertaa
Nanne Napaneera- Viestien lukumäärä : 516
Registration date : 16.01.2013
Mä en tiennyt koko tapaamisesta, mutta mulla on RT:n kanssa tapaaminen reilun viikon päästä, ni tarttee kysellä jos sinne ryhmätapaamiseen saisi jo tulla
Palleroinen - se aika oli laiteltu miulle tulleeseen kirjeeseen tiistaina.
Ensin ilmoittaudun klo. 8.15 tuolla Kliinisen Ravitsemuksen yksikössä..ja sitten..
..Klo 8.30-9.15 "Ravitsemusterapeutti/ryhmätapaaminen"..ja lopuksi klo. 10.15 Lääkäri..
Onko tuo RT:n tapaaminen sitten avoin/aikaa laiteltu muillehin?..eihän siinä muutoin lukisi "ryhmätapaaminen"?..
Ensin ilmoittaudun klo. 8.15 tuolla Kliinisen Ravitsemuksen yksikössä..ja sitten..
..Klo 8.30-9.15 "Ravitsemusterapeutti/ryhmätapaaminen"..ja lopuksi klo. 10.15 Lääkäri..
Onko tuo RT:n tapaaminen sitten avoin/aikaa laiteltu muillehin?..eihän siinä muutoin lukisi "ryhmätapaaminen"?..
Mulla oli myös "ryhmätapaaminen" kys:llä, siellä olin minä ja joku mies, kolmas henkilö jonka piti myös olla ei tullut. Tilaisuus meni siten että kumpikin oltiin lääkärin pakeilla yhtä aikaa hetki ja sitten jatkettiin yksilötapaamisella.
Pitipä ihan katsoa tuo omakin kutsu, niin kyllä, siinä oli mainittu että "ryhmätapaaminen, ravitsemusterapeutti". Olisikohan tosiaan sitten pari henkilöä samalla kerralla paikalla o_O. Jännä
Ano- Viestien lukumäärä : 118
Registration date : 24.11.2010
piipa2012 - muistatko, oliko yksilötapaamiselle kuinka laskettu aikaa?
..oliko ns. enämpi sellainen pikavisiitti?..
..oliko ns. enämpi sellainen pikavisiitti?..
Muistelen että aikaa mikä menee ei ollut mainittu kutsukirjeessä, varaudu siihen että aikaa menee.
Itse jouduin odottelemaan vaikka meitä oli vain kaksi, aikaa menee lääkärin juttusille odotellessa sekä rt:lle. Asiat käytiin perusteellisesti läpi, tuli infoähky. Toki asiat ovat voineet muuttua vuoden sisään. Itselleni puhuttiin silloin napapiikeistä, no nyt kun leikattiin ne tuikattiin kahdesti eikä kotona tarttenut itse niitä tuikkia.
Itse jouduin odottelemaan vaikka meitä oli vain kaksi, aikaa menee lääkärin juttusille odotellessa sekä rt:lle. Asiat käytiin perusteellisesti läpi, tuli infoähky. Toki asiat ovat voineet muuttua vuoden sisään. Itselleni puhuttiin silloin napapiikeistä, no nyt kun leikattiin ne tuikattiin kahdesti eikä kotona tarttenut itse niitä tuikkia.
Ensimmäinen käynti kyks:ssä oli ryhmätapaaminen. Meitä oli siellä 4, ensin käytiin yhdessä ravitsemusterapeutin, sitten lääkärin luona, jossa lääkäri kertoi minkalainen leikkaus yleensä tehdään ja siihen liittyviä asioita. Sen jälkeen mentiin yksitellen lääkärin, jo siinä vaiheessa sitten lähetteen perusteella arvio jokaisen leikkauksen tarpeellisuuden ja jatkosta. Yhdelle ainakin tuli heti kieltävä vastaus, oli käskenyt muullatavalla laihduttaa. En tiedä kuinka kahdelle muulle kävi. Lopuksi oli yksinään käynti ravintoteraupetilla, jossa juteltiin ruokailusta ja sovittiin jatkokäynnit. Kyllä siinä useampi tunti yhteensä meni. Välissä vuoroaan odotellessa ennätti alakerrassa kahvilla käydä.
Hei Piipa ja Puksu - kiitos noista tiedoista!
Pitäisikö meidän suunnitella ensi vuodeksi ryhmä tapaaminen Kuopioon? mietin täs et mihkä vois mennä vain. saako kuopiosta mistään leikatut lasten annoksia tilattua??
rolli - eikö lasten annoksia saa tilailtua useastakin ravintolasta/ruokapaikasta Kuopiossa?..siis, eiköhän ne myy aikuisillehin noita lasten annoksia.. ..jos sitä tarkoitit?
Juu, tuo vertaistukitapaaminen Kuopiolaisille/lähikunnista leikkaukseen tuleville, olisi kyllä kiva ja paikkana joku rento paikka..pitääpä ihan miettiä ..itselläni tulee tosi, tosi harvoin missään ravintoloissa syötyä/käytyä, niin ihan tyhjää leikkaa..
Ehdotuksia kehiin!!!
Hei, onko kellekään tuttu paikka?
http://www.kingscrown.fi/
Heillä kaikki annokset saatavina myös lasten annoksina!
Juu, tuo vertaistukitapaaminen Kuopiolaisille/lähikunnista leikkaukseen tuleville, olisi kyllä kiva ja paikkana joku rento paikka..pitääpä ihan miettiä ..itselläni tulee tosi, tosi harvoin missään ravintoloissa syötyä/käytyä, niin ihan tyhjää leikkaa..
Ehdotuksia kehiin!!!
Hei, onko kellekään tuttu paikka?
http://www.kingscrown.fi/
Heillä kaikki annokset saatavina myös lasten annoksina!
helmikuun loppuun olisi nyt tarkoitus järjestää vertaistapaamis kertaa =)
Hei Kuopion ja lähialueen leikatut/leikkausta harkitsevat, vertaistapaaminen suunnitelmissa: 28.1 TAI 1.2.2014!!!!
Ilmoitteleppa kiinostuksesi, niin osataan varailla esim. Rossosta porukalle pöytää.
Ilmoitteleppa kiinostuksesi, niin osataan varailla esim. Rossosta porukalle pöytää.
Voisin tulla myös!
kilomies- Viestien lukumäärä : 61
Registration date : 04.01.2012
Kilomies - olet oikein tervetullut vertais tapaamiseemme!
Mitä ilmeisemmin tapaaminen siirtyi nyt maaliskuun 28. tai 29 päivään?..ilmoitellaan kyllä vielä tarkemmin ajoissa sitten!
Mitä ilmeisemmin tapaaminen siirtyi nyt maaliskuun 28. tai 29 päivään?..ilmoitellaan kyllä vielä tarkemmin ajoissa sitten!
Joo ilmoitelkaa, niin ilmaannun.
kilomies- Viestien lukumäärä : 61
Registration date : 04.01.2012
Minäkin voisin tulla mukaan tapaamiseen
Hupelo- Viestien lukumäärä : 20
Registration date : 16.11.2013
kilomies ja Hupelo..nyt korjailen heti suunniteltua vertaistapaamisaikaamme
ELI..se olisikin alustavasti 1.3.2014 klo. 18 ja paikkana Rosso!
..ilmoa laitellaan kyllä jos paikka ja aika muuttuu!
ELI..se olisikin alustavasti 1.3.2014 klo. 18 ja paikkana Rosso!
..ilmoa laitellaan kyllä jos paikka ja aika muuttuu!
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Similar topics
» Viimeiset tapaamiset ennen leikkausta
» Lihavuusleikkaukset Kuopiossa
» Kuopiossa leikatut Hoi!
» Kuopiossa vertaistapaaminen!!!!!!!!!! 1.3.2014 klo 18.00
» kuopiossa leikattavia/leikattuja????
» Lihavuusleikkaukset Kuopiossa
» Kuopiossa leikatut Hoi!
» Kuopiossa vertaistapaaminen!!!!!!!!!! 1.3.2014 klo 18.00