Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

heli esittäytyy

5 posters

Siirry alas

heli esittäytyy Empty heli esittäytyy

Viesti kirjoittaja Heli La Marras 24, 2012 10:00 pm

Heipä,hei!
Taidanpa tässä esittäytyä, kun oon roikkunu sivuilla elokuusta lähtien ja lukenu muiden juttuja!!
Oon 54-v vuotias mummo Kotkasta, ja mennossa kovasti leikkaukseen. Oon aina ollu ylipainoinen ja kuten monet muutkin, kaikenlaisia painonpudotus kikkoja käyttäny, suurin pudotus 30kg painonvartioissa ja muutamia työterveyden valvonassa n.12-15kg, mut tullu takaisin korkojen kera. Järkytys suuri, kun kävin työterveydessä ja paino oli 136kg pituus 170, sillon päätin, et nyt tää jojoilu saa riittää. Lähete Koksiin ja 23.8 eka käynti sisätauti-ja ravitsemusteraupetti, vihreetävaloa näytti ja sovittiin painoa pois, ennenkuin asia etenee: No 4.9 alkoi valvottu painonpudotus työterveydessä ja hyvin tippu! Nyt paperit lähteny kirugiselle ja ylävatsan ultrat 29.11.2012, joten kauhulla odottelen, sitä vatsalaukuntähystystä oon kuullu siitä niin "mukavia" juttuja:)). Ei vaan millään jaksais odottaa, uutta "pikkuvatsaa" Smile)

Heli

Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 20.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

heli esittäytyy Empty Vs: heli esittäytyy

Viesti kirjoittaja trintilla La Marras 24, 2012 10:53 pm

Tsemppiä valitsemallasi tiellä Very Happy
Ei kannata murehtia sitä vatsalaukuntähystystä, vaikka se ikävä toimenpide onkin niin se kestää niin lyhyen aikaa että ei sitä kerkeä edes miettimään Smile
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Registration date : 12.02.2012

Viesti kirjoittaja Heli La Marras 24, 2012 11:52 pm

Toivottavasti olet oikeassa:)) Olen mitä suuremmassa määrin aikamoinen yökkiä, en voi edes purukumia syödä, mut turha sitä on kait etukäteen murehtia!!!

Heli

Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 20.08.2012

Viesti kirjoittaja Puksu Su Marras 25, 2012 1:04 am

Yhtä asiaa kuitenkin tähyksestä voi ajatella hyvällä mielellä, toimenpide taitaa kuitenkin erittäin harvoin tuottaa kenellekkään kipua sitä tehtäessä. Itse pelkäsin etukäteen tosi paljon, koska takahamppaita pestäessäkin usein saatan yökätä. Koko tähyskyksen ajan ajattelin ettei tämä kauan kestä, ja hoitaja oli vierellä neuvomassa oikeata hengitystekniikkaa, joka rauhoitti yökkäyksen. Kaikki meni hyvin, eikä jäänyt mitään pelkoa jos tarttee uusia. Smile

Puksu

Viestien lukumäärä : 39
Registration date : 08.10.2012

Viesti kirjoittaja Maria-76 Su Marras 25, 2012 2:38 pm

Tervetuloa palstalle Heli, ja tsemppiä prosessiin Smile
Maria-76
Maria-76

Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 47
Registration date : 07.02.2012

Viesti kirjoittaja Virpsu Ma Marras 26, 2012 2:53 pm

Ajattele niin, että kun kaikki leikkausta edeltävät toimenpiteet saa tehtyä, olet lähempänä itse leikkausta Very Happy
Tsemppiä odotteluun!

Virpsu

Viestien lukumäärä : 58
Registration date : 20.02.2012

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla: