heli esittäytyy
5 posters
heli esittäytyy
Heipä,hei!
Taidanpa tässä esittäytyä, kun oon roikkunu sivuilla elokuusta lähtien ja lukenu muiden juttuja!!
Oon 54-v vuotias mummo Kotkasta, ja mennossa kovasti leikkaukseen. Oon aina ollu ylipainoinen ja kuten monet muutkin, kaikenlaisia painonpudotus kikkoja käyttäny, suurin pudotus 30kg painonvartioissa ja muutamia työterveyden valvonassa n.12-15kg, mut tullu takaisin korkojen kera. Järkytys suuri, kun kävin työterveydessä ja paino oli 136kg pituus 170, sillon päätin, et nyt tää jojoilu saa riittää. Lähete Koksiin ja 23.8 eka käynti sisätauti-ja ravitsemusteraupetti, vihreetävaloa näytti ja sovittiin painoa pois, ennenkuin asia etenee: No 4.9 alkoi valvottu painonpudotus työterveydessä ja hyvin tippu! Nyt paperit lähteny kirugiselle ja ylävatsan ultrat 29.11.2012, joten kauhulla odottelen, sitä vatsalaukuntähystystä oon kuullu siitä niin "mukavia" juttuja:)). Ei vaan millään jaksais odottaa, uutta "pikkuvatsaa" )
Taidanpa tässä esittäytyä, kun oon roikkunu sivuilla elokuusta lähtien ja lukenu muiden juttuja!!
Oon 54-v vuotias mummo Kotkasta, ja mennossa kovasti leikkaukseen. Oon aina ollu ylipainoinen ja kuten monet muutkin, kaikenlaisia painonpudotus kikkoja käyttäny, suurin pudotus 30kg painonvartioissa ja muutamia työterveyden valvonassa n.12-15kg, mut tullu takaisin korkojen kera. Järkytys suuri, kun kävin työterveydessä ja paino oli 136kg pituus 170, sillon päätin, et nyt tää jojoilu saa riittää. Lähete Koksiin ja 23.8 eka käynti sisätauti-ja ravitsemusteraupetti, vihreetävaloa näytti ja sovittiin painoa pois, ennenkuin asia etenee: No 4.9 alkoi valvottu painonpudotus työterveydessä ja hyvin tippu! Nyt paperit lähteny kirugiselle ja ylävatsan ultrat 29.11.2012, joten kauhulla odottelen, sitä vatsalaukuntähystystä oon kuullu siitä niin "mukavia" juttuja:)). Ei vaan millään jaksais odottaa, uutta "pikkuvatsaa" )
Heli- Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 20.08.2012
Vs: heli esittäytyy
Tsemppiä valitsemallasi tiellä
Ei kannata murehtia sitä vatsalaukuntähystystä, vaikka se ikävä toimenpide onkin niin se kestää niin lyhyen aikaa että ei sitä kerkeä edes miettimään
Ei kannata murehtia sitä vatsalaukuntähystystä, vaikka se ikävä toimenpide onkin niin se kestää niin lyhyen aikaa että ei sitä kerkeä edes miettimään
trintilla- Viestien lukumäärä : 406
Registration date : 12.02.2012
Toivottavasti olet oikeassa:)) Olen mitä suuremmassa määrin aikamoinen yökkiä, en voi edes purukumia syödä, mut turha sitä on kait etukäteen murehtia!!!
Heli- Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 20.08.2012
Yhtä asiaa kuitenkin tähyksestä voi ajatella hyvällä mielellä, toimenpide taitaa kuitenkin erittäin harvoin tuottaa kenellekkään kipua sitä tehtäessä. Itse pelkäsin etukäteen tosi paljon, koska takahamppaita pestäessäkin usein saatan yökätä. Koko tähyskyksen ajan ajattelin ettei tämä kauan kestä, ja hoitaja oli vierellä neuvomassa oikeata hengitystekniikkaa, joka rauhoitti yökkäyksen. Kaikki meni hyvin, eikä jäänyt mitään pelkoa jos tarttee uusia.
Puksu- Viestien lukumäärä : 39
Registration date : 08.10.2012
Tervetuloa palstalle Heli, ja tsemppiä prosessiin
Maria-76- Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 47
Registration date : 07.02.2012
Ajattele niin, että kun kaikki leikkausta edeltävät toimenpiteet saa tehtyä, olet lähempänä itse leikkausta
Tsemppiä odotteluun!
Tsemppiä odotteluun!
Virpsu- Viestien lukumäärä : 58
Registration date : 20.02.2012
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa