Nyt jännittää!!!
4 posters
Nyt jännittää!!!
Huomena se tapahtuu, kauan odotettu mahalakun ohitusleikkaus ja mie alan NYT jännittämhän ihan hirveästi ! Nyt mulla on tullu semmosia tunteita että miten mie ossaan syyä sen pienen masun kans ja muistanko juua tarpeeksi jne... Nyt tarttis vähän rauhottelua ja tsemppiä!!! Oneksi mulla lähtee mukkaan minun läheisin ystävä jolla on ihanan rauhottava vaikutus minnuun
Milja- Viestien lukumäärä : 71
Registration date : 02.09.2012
Vs: Nyt jännittää!!!
Ihan samoja ajatuksia pyörii omassakin päässä, vaikken jännitäkään, ainakaan vielä Kaikki menee varmasti oikein hienosti, ja ajattele, silloin kun minä olen leikkurissa on sulla jo toipuminen käynnissä ja voit "konkarina" sitten mua neuvoa. Vaikka meillä eri leikkaustavat onkin
Hurjasti tsemppiä, ja palailehan kertomaan olostasi kun jaksat ja voit
Hurjasti tsemppiä, ja palailehan kertomaan olostasi kun jaksat ja voit
Maria-76- Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 47
Registration date : 07.02.2012
No joo, eiköhän se jännitys kuulu asiaan. Mut jos lohduttautus sillä, että näitä operaatioita on tehty aika paljon ja aika monta vuotta, että eihän näitä tehtäis, jos ei leikkauksista hyötyä ois ja jos jatkuvasti jotain ikävää tapahtuis. Ammatti-ihmisiä ovat ja jostain olin lukevinani, että rutiinitoimenpiteenä pitävät näitälihavuusleikkauksia.
Syömisasioihin en osaa sanoa muutakuin sitä tässä parhaillaan itsekin opettelen. Luotan siihen, että jos muutkin on oppineet, niin miksen minäkin ja sinäkin oppis. On tää vähän vatuloimista, kellon kanssa syömistä ja juomista, mutta vähitellen. Onnea vaan ja menestystä teille kummallekin!
Syömisasioihin en osaa sanoa muutakuin sitä tässä parhaillaan itsekin opettelen. Luotan siihen, että jos muutkin on oppineet, niin miksen minäkin ja sinäkin oppis. On tää vähän vatuloimista, kellon kanssa syömistä ja juomista, mutta vähitellen. Onnea vaan ja menestystä teille kummallekin!
tuulahdus- Viestien lukumäärä : 86
Registration date : 16.11.2011
Kiitos tuulahdus
Onnea Milja huomiselle! Odotan sinun kirjoituksia, miten kaikki sujui. En yhtään ihmettele, että jännittää, sillä huomenna on sinun uuden elämän ensimmäinen päivä!!
pilvipouta- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 12.11.2012
Kiitos Maria-76, tuulahdus ja pilvipouta ! Mie tulen mahollisimman pian sitte kertomhan miten mulla meni ja miten toipuminen on lähteny sujumaan . On tämä onni että on tämmönen foorumi, saa sitä oikeanlaista vertaistukea
Milja- Viestien lukumäärä : 71
Registration date : 02.09.2012
Sinäpä sen sanoit! Onni on tää sivusto, täältä saa paljon tietoa ja vertaistukea. Ja sitte on vielä facebookissa salainen pikma-ryhmä, mihin voi päästä mukaan
Miten sulla Milja on lähtenyt toipuminen käyntiin?
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa