Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Lyyli esittäytyy

+2
Lyltsy
Lyyli
6 posters

Siirry alas

Lyyli esittäytyy Empty Lyyli esittäytyy

Viesti kirjoittaja Lyyli La Marras 10, 2012 10:43 pm

Olen "rikoksen uusija", kuten omalääkärini hauskasti totesi. Viime kerralla olin jo eneillyt 12 viikkoa, paino putosi 18 kiloa kunnes tuli rajuakin rajumpi sappikohtaus joka vei leikkaukseen vain 3 viikkoa ensimmäisestä kohtauksesta ja jotenkin siinä kohtaa päätin "luopua leikistä" ja ilmoitin, etten tule leikkaukseen. Ei tämä elämä sen puolentoistavuoden aikana ole keventynyt tai no on ja on, sain kaikki eneilemäni kilot takaisin ja nyt olen oma-aloitteisesti pudottanut 15 kiloa. Keskiviikkona tuli tuomio lääkäriltä, pahan polviartroosin (tiedossa jo vuosien ajan) lisäksi selkä on ihan selvä eli madaltumia, kulumia, yhteenluutuneita nikamia, pullahtanut välilevy ja siirtynyt nikama. Siinä sitten totesin, että joko mä pääsisin uudelleen jonoon. Lähete kirjoitettiin samantien, kyllä keskiviikkona ja eilen tuli jo postissa kutsu lääkäriin ja labroihin. En aavistanut, että omalääkärin lausunto siitä, että :" sä pääset nopeammin kun olet rikoksenuusija kävisi toteen näin nopsaan. Nyt mua JÄNNITTÄÄ! Tiedän, että läskit ei lähde kun leikkauksen avulla, mutta silti PELOTTAA, kauhistuttaa, miten tätä kaikkea luonnehtisi ja silti odotan innolla, että pääsisin leikkaukseen ja saisin uuden elämän...

Lyyli

Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 10.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Lyyli esittäytyy Empty Vs: Lyyli esittäytyy

Viesti kirjoittaja Lyyli La Marras 10, 2012 10:46 pm

Lyyli on vuotta päälle 40 kymppinen, perheellinen. Ongelmana pahat tules-vaivat, jatkuvat säryt ja liitännäiset sekä kohonnut verenpaine. Mittaa 164 cm ja painoa nyt 129 kiloa, BMI ollut vuosia sairaalloisen ylipainon puolella. 12 vuotta sitten, synnytysepikriisissä vähemmän mairitteleva maininta; "massiivisen obeesi nainen".

Lyyli

Viesti kirjoittaja Lyltsy Su Marras 11, 2012 3:30 am

Hyvin se menee, mä olin aikas saman ikäinen, kun tähän leikkiin lähdin, nyt olen ollut 1,5 vuotta tavoitepainossani. Olen elämäni kunnossa ja elämä maistuu kaikkinensa. Nopeaa käsittelyä rikoksensuusijalle Smile

Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010

Viesti kirjoittaja stina66 Su Marras 11, 2012 1:44 pm

Olen samaa mieltä hyvin kaikki menee. Ei tää leikkaus ole mikään pikku juttu, joten harkitsemisen ymmärtää Very Happy . Minut on leikattu 3 viikkoa sitten eikä vielä ole tullut mitään mitä katuisin. Kehuja vaan että olen nuorentunut ja sehän vaan motivoi Laughing
stina66
stina66

Viestien lukumäärä : 92
Registration date : 16.02.2012

Viesti kirjoittaja Lyyli Su Marras 11, 2012 2:27 pm

Kiitos molemmille vastauksesta! Joulukuun 19 pv. on lääkärin vo. Onneksi minulla on paras mahdollinen tuki puolisoltani. Auttaa jännityksen hallinnassa!

Lyyli

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Ma Marras 12, 2012 4:10 am

Tsemppiä Lyyli, siitä se lähtee!! Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009

Viesti kirjoittaja Lyyli Ti Marras 13, 2012 12:59 am

Kiitos "Elämä edessä". Sinulla on myös upea kuva muuttuneesta olemuksestasi. Tämä palsta on kyllä kullanarvoinen :-)

Lyyli

Viesti kirjoittaja Lyyli To Joulu 27, 2012 4:06 pm

Heissan, eipä ole tullut aikoihin käytyä ja päivitettyä kuulumisia. 19.12 kävin sisätautilääkärillä ja lähete lähti Tays:aan. Minut leikataan, mutta koska, en tiedä!

Selkä on tällähetkellä aivan romuna :-( ja vanha luupiikki kantapäässä alkanut taas vihoitella. Mä vihaan näitä kipuja :-( Jospa leikkaus toisi avun tähän tilanteeseen...

Lyyli

Viesti kirjoittaja Simppa83 To Joulu 27, 2012 5:05 pm

Mutta eikö olekkin hienoa , että asiat rupeevat etenemään tsemppiä vaan ja onnea ensivuodelle Very Happy
Simppa83
Simppa83

Viestien lukumäärä : 64
Ikä : 41
Registration date : 20.03.2012

Viesti kirjoittaja etana Pe Joulu 28, 2012 1:44 am

Lyyli kuule, täällä on aivan samat tuskat. selkä sökönä. toivotaan että tammikuun lopulla oleva leikkaus toisi helpotusta kipuihin. ainakin olisi helpompi liikutella tätä ruhoa, kunhan kevenee.
muutama vuosi sitten luupiikit vaivasivat niin että croksit jalassa kävin lavalla tanssimassakin kun ei muita kenkiä voinut pitää.
Toivotaan että saat pian ajan leikkaukseen!
etana
etana

Viestien lukumäärä : 46
Registration date : 08.10.2012

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla: