Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Aikasemmin leikatut

5 posters

Siirry alas

Aikasemmin leikatut Empty Aikasemmin leikatut

Viesti kirjoittaja Puksu Pe Loka 12, 2012 4:37 am

Onko täällä foorumille ketään, jotka on leikattu 5-10 vuotta sitten, tai jopa pitempi aika olisi jo kulunut leikkauksesta?
Mitkä kuulumiset on nyt?

Puksu

Viestien lukumäärä : 39
Registration date : 08.10.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Aikasemmin leikatut Empty Vs: Aikasemmin leikatut

Viesti kirjoittaja Leppis Pe Loka 12, 2012 5:32 am

En tiedä onko ihan noin kaukaisia, mutta ritu on leikattu n. 2008. Katso täältä https://laihdutusleikkaus.palstani.com/t1188-kuulumiskierros-mitapa-kuuluu-teille-joulukussa-2010

Leppis

Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011

Viesti kirjoittaja Puksu La Loka 13, 2012 3:56 am

En tarkoita mitään vanhoja juttuja, vaan tämänpäivän kuulumisia heiltä joilla on useampi vuosi leikkausesta.

Puksu

Viesti kirjoittaja Leppis La Loka 13, 2012 7:21 am

Kyllä nää henkilöt silloin tällöin tänne vielä kirjoittavat. Tepa painaa 59 kg ja on monen idoli täällä.

Leppis

Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011

Viesti kirjoittaja Lyltsy La Loka 13, 2012 7:27 pm

Mul on 2.5 vuotta leikkaukssta, josta 1.5 vuotta oon ollut tavoitepainossa tai sen alle (BMI 25). Nyt olen innostunut urheilusta, ensimmäisen kerran ikinä. Valintojen tarkkailua elämä on silti, ja omatekoisia annoskokorajoitteita. Hyvin menee! Oon tällä taipaleella saanut myös vertaistuen kautta hyviä ystäviä bonuksena :)

Viimeinen muokkaaja, Lyltsy pvm Su Loka 14, 2012 12:40 am, muokattu 1 kertaa
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010

Viesti kirjoittaja Puksu La Loka 13, 2012 11:39 pm

Hienoja saavutuksia joista kannattaa pitää kiinni. Joskus jollakin luennolla ravintoterapeutti kertoi, että laihdutuksen jälkeen on kaksi ensimäistä vuotta jolloin elimistö yrittää kokoajan saada menetettyjä kiloja takaisin. Sen jälkeen pitäisi taistelun kiloja vastaan helpottua.

Puksu

Viesti kirjoittaja Luisfigo Su Loka 14, 2012 12:41 am

Mulla nyt joulukuussa kuluu 3v. Olen laihtunut oikeastaan jatkuvasti. Nyt viimeisen vuoden aikana kuitenkin vain noin 10 kiloa kaiken kaikkiaan.Viimeisen puolen vuoden aikana kiloja on mennyt ehkä noin 4. Joten nyt olen ollut aika tasaisessa vaiheessa. Tarkkailen syömistä koko ajan, teen ns. vaihtokauppoja ruokien välillä, joskus skippaan lounaan, jos teidän iltapäivälä joutuvani kakkukesteihin (synttäreille tms.) Silloin syön aivan pikkuisen ja otan sitten ihan samanlaisen kakkupalan kuin toisetkin!
Nyt on tehty alavatsanahan roikkoleikkaus, ihoa lähti n 2,5 kiloa. Totuttelen, ettei nahan alla tarvitse pidellä enää mitään rättejä. Leikkauksesta kuluu nyt 4 viikkoa, hieman kipeä vielä olen, joten niiltä oisn en vielä ole osannut iloita tuon nahan korjauksesta. Veriarvoni, verenpaineeni ovat kuin 16-vuotiaan. EN kadu enää, päin vastoin harmittelen ettei sitä tehty aikaisemmin, olisi ollut enemmän hyviä vuosia. Nyt on kipuja polvien kulumista, lomkkien kulumista, odottelen niistä lääkärin mielipidettä, pitääkö vaihtaa uusiin niveliin. No harmittaa nuo lihavat vuodet. Edelleenkään en ole sitä mieltä, että leikkaus on ainoastaan minutlaihduttanut. Ei- vaan myöskin kova oma työ siinä ohella. Toki aineenvaihduntaankin on leikkuulla puututtu, joten hyvä niin. Kaikki vaan mainostamaan jengille, jotka kamppailevat kilojen kanssa, että etsivät yksityisen, joka leikaa ja sitä kautta saa lähetteen kunnalliseen hoitoarvioon ja sitä kautta pääsee kunnalliseen leikkaukseen! Tsemppiä kaikille- ihanaa syksyn jatkoa! Kiitos kaikille, jotka ovat minua tukeneet. Etenkin olen saanut paljon yksityisviestejä- tuhannet kiitokset niistä ja jatketaan kirjoittelua. Olisin varmasti jo sängyn omana tai kuollut ilman gastric bypassia!

Luisfigo

Viestien lukumäärä : 89
Registration date : 01.11.2009

Viesti kirjoittaja hansu Su Loka 14, 2012 6:34 pm

Minun ei kai tarvinne päivitellä oikein mitään. Kirjoittelen palstalle viikoittain, aina vähän fiiliksen mukaan. Toisinaan on niin kiirettä, että ei aikaa riitä koneen vieressä istuskeluun.

Tavoitepainon/normaalipainon ylärajan saavutin jo ennen kesää. Leikkauksestani on nyt kulunut muutaman päivän yli 2 vuotta. Ruuan kanssa tasapainottelen kuten Luisfigokin. Kauppaa käydään, kaloreita lasketaan. Kaikki ruuat menevät ongelmitta alas. Enkä vieläkään ole oksentanut kertaakaan kunnolla. Se taisi hävitä leikkurin pöydälle se taito...

Minullakin vointi on aivan mahtava. Lähtisin leikattavaksi uudelleen vaikka näiltä istumilta, jos tarvis olisi. Painoa lähtenyt reilut 50 kiloa, nyt tasoittunut hyvin tähän. Muutamaa kiloa vielä haaveilen, sillä roikkoleikkauksia tai niiden mahdollisuutta meinasin kartoittaa. Tuo ylitse jäänyt nahka kun kutiaa hirveästi ja öisinkin herää siihen kun itseään rapsuttelee.

Kiitokset kaikille niille ihanille ihmisille, jotka olen palstan kautta oppinut tuntemaan. ja erityinen kiitos niille, joita olen henkilökohtaisesti saanut tavatakin.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics