Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kaisuli esittäytyy :)

4 posters

Siirry alas

Kaisuli esittäytyy :) Empty Kaisuli esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Kaisuli To Loka 11, 2012 10:29 pm

Täälläpä sitä... Toisaalta omasta halusta, toisaalta "pakon edessä" Very Happy

Aina olen ollut pullukka/läski/lihava/ylipainoinen...You name it! Tosin paino on noussut sillai "salakavalasti" näihin lukemiin minkä takia sinne leikkauspöydälle pistän pötkölleen! :/
Uusi elämä laihempana ja terveempänä/ilman ylipainon tuomia sairauksia houkuttaa ja ajatus hoikasta minästä auttaa jaksamaan eteenpäin näissä leikkausasioissa!

Mulla iso ratas lähti pyörimään siitä, kun työpaikan järjestämässä "inbody"-mittaussessiossa naamalleni läjähtivät KARUT tosiasiat kehosta ja kilomäärä oli siihen elämään saakka maximaalinen! Sad Tämä mittaus tapahtui 2011 maalis/huhtikuussa. Tuon session jälkeen istahdin autoon ja soitin siltä istumalta työterveyteen ja varasin lääkärille ajan jotta pääsen
puhumaan minun painoasioista ja mahdollisesta leikkauksesta!

Laihduttaminen on kuulunut elämääni ties mitenkä pitkään ja olen jopa onnistunut laihtumaan kymmeniä ja taas kymmeniä kiloja! Very Happy ...Tosin olen myös onnistunut saamaan ne laihduttamani kilot takaisin! :/

Työterveyslääkärin kanssa siis juttelin ja hän ilomielin kirjoitti lähetteen Oyssiin ja niimpä toukokuussa 2011 kävi kutsu sisätautilääkärin pakeille...Siitä hoitajan pakeille...Verikokeisiin ja elokuussa 2011 kävin ravitsemusterapeutin sessiossa! Smile Syyskuussa postilaatikkoon tupsahti odotettu kirje: "Olette jonossa!" JEE! ...Tiesin, että jono on pitkä, mutta kuulin huhuja, että jonoja aletaan urakalla purkamaan! Odottelin leikkausta siis tapahtuvaksi aikaisintaan keväällä 2013 tai syksyllä 2013! ...

YLLÄTYS oli SUURI, kun eräänä lauantai-pvänä 22.9 puhelin pirisi ja Osasto ysiltä soitettiin! Sain ajan gastroskopiaan jo seuraavaksi keskiviikoksi!!! ...Siitä asti iso pyörä on pyörinyt ja tässä sitä nyt ollaan, leikkausta odotellaan!

Eilen sain tietää sen odotetun leikkauspäivän! Smile Minut kursitaan 5.pvä marraskuuta!!! APUA! Voin kertoa, että tunteet sahaavat laidasta laitaan ja elämä tunteiden osalta on tällä hetkellä kuin vuoristorataa!!! Pohjalla olen käynyt ja sieltä ylös noussut...ja taas pohjalle! Synkkiä ajatuksia, ihania ajatuksia...kaikenlaisia ajatuksia leikkaus minussa herättää!!!

Tosin tähän voi vaikuttaa myös eneily, jota olen harrastanut nyt 9pvää! Eneily on sujunut YLLÄTTÄVÄN hyvin kun ottaa huomioon aikaisemman syömishistorian! Very Happy 8kiloa on tippunut, että hups vaan siitä kun kävin gastrossa Oyssissa! 10kg on lääkärin asettama tavoite, ja sen saavutan aivan varmasti!

Tässäpä tätä esittelyä... Kiitos kun jaksoit lukea! Smile Mielelläni kerron lisää mikäli joku asia jäi askarruttamaan tai haluat tietää lisää! Smile

Kaisuli

Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 27.09.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Kaisuli esittäytyy :) Empty Vs: Kaisuli esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Milja Pe Loka 12, 2012 2:14 am

Hei Kaisuli ja tervetuloa Smile! Siehän olet hurahtanu minun eele jonossa Very Happy, onnea leikausajasta!!!

Milja

Viestien lukumäärä : 71
Registration date : 02.09.2012

Viesti kirjoittaja Kaisuli Pe Loka 12, 2012 2:18 am

^ Ollaanko me sitten samoihin aikoihin oltu tutkimuksissa? Very Happy

Kaisuli

Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 27.09.2012

Viesti kirjoittaja Milja Pe Loka 12, 2012 2:30 am

No mie olen ollu jonossa Oyssiin 2010 lokakuusta, 2,5v. kaikenkaikkiaan tämä matka on jo kestäny, mutta nyt mulla kuitenki on aika gastroon 19.10 cheers ja sitte kuulen samala kauanko pittää eneillä niin pyrkivät kuulemma kuitenki aika pian leikkaamaan Smile

Milja

Viestien lukumäärä : 71
Registration date : 02.09.2012

Viesti kirjoittaja Huugibuugi Pe Loka 12, 2012 2:38 am

Tervetuloa Kaisuli! Eipä ole enää kovinkaan pitkä aika jännitettävänä. Smile

Tänne sitten tuntoja ja fiiliksiä kirjaamaan, mielenkiinnolla seurailen. Wink

Huugibuugi
Huugibuugi

Viestien lukumäärä : 108
Registration date : 02.07.2012

Viesti kirjoittaja kilokato Ke Loka 17, 2012 6:33 pm

mukavia uutisia kerrohan jatkossa lisää, minä luen näitä muiden tarinoita jotta malttaisin odottaa vuoroani ja saisin tietoa mitä tulevan pitää...

kilokato

Viestien lukumäärä : 33
Registration date : 03.08.2012

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa