Eikka esittäytyy
4 posters
Eikka esittäytyy
Hei Olen tiiviisti lukenut tätä palstaa ja päätin itsekkin kirjoittaa muutamia tuntemuksia. Pari vuotta on kulunut pian, kun ensimmäiset käynnit olivat OYS:ssa ja nyt on plakkarissa leikkuupäivä. Monen mutkan ja ongelman kautta vihdoinkin marraskuussa pääsen/joudun operaatioon Olen harjoitellut ENEilyä ja täytyy sanoa että on tiukka paikka. Muuten menis, mutta koville ottaa olla kolmivuorotyössä ja ENEillä. Tänään minusta jo tuntui etten yksinkertasesti jaksa painaa töitä tässä ohelle. Mutta itseppä olen tieni valinnut ja pakko katsoa tää homma loppuun. Lapsesta asti olen ylimääräsiä läskejä kantanut, välillä painoa tiputtaen ja kohta taas tuplana takaisin, niinkuin suurin osa tällä palstalla kertoo. Mutta ei muutakuin pää pystyyn ja rohkeasti kohti uusia seikkailuja
Eikka- Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 11.10.2012
Vs: Eikka esittäytyy
Tervetuloa!
Leppis- Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011
Minullakin 3-vuorotyö taustalla ja suht onnistunut eneily ennen leikkausta. En voi muuta kuin yrittää tsempata eteenpäin. Varaile tarpeeksi salaatteje ja juomista työajalle. Itse vetäisin enen lävitse lähinnä pussien voimilla. Siihen sitten Pepsi Maxia lisukkeeksi. Ja pannu kaupalla kahvia... Yritä muokata itselle sopiva tahti syömisten ja juomisten kanssa. Ja tämähän on sitten se kuuluisa viimeinen pussittelurupeama... Yritähän jaksaa eteenpäin!
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
Moi Eikka! Tervetuloa palstalle!
Jos kaipaat ihan livejutteluseuraa ja tsemppiseuraa tai jotain niin ota rohkeasti yhteyttä. (: Oon ite alle vuosi sitten muuttanut Kalajoelta Kokkolaan mutta aika paljosti tulee Kalajoella silti rampattua. (:
Jos kaipaat ihan livejutteluseuraa ja tsemppiseuraa tai jotain niin ota rohkeasti yhteyttä. (: Oon ite alle vuosi sitten muuttanut Kalajoelta Kokkolaan mutta aika paljosti tulee Kalajoella silti rampattua. (:
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa