Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

hoplaa asia etenee

+5
hansu
Elämä edessä
Rosmariini
trintilla
kilokato
9 posters

Siirry alas

hoplaa asia etenee Empty hoplaa asia etenee

Viesti kirjoittaja kilokato Ma Loka 08, 2012 7:08 pm

elikkäs neuvokaas miten lisäilen noita tietoja sinne näkyviin eli ravitsemusterapeutti 5.10.12 takana ja verikokeetkin otettu, ekg ja tällä viikolla sitten lääkäri kertoo miten edetään Very Happy toivottavasi ripeesti. (Malttamaton). Olenhan henkisesti kerennyt jo valmistautua vuoden lähetteen jäädessä, jonnekkin mutkaan lojumaan. Onneksi rupesin kyselemään sillä nyt tuntuu että valoa pilkistää tunnelin päässä. Vihdoin sain ukko kultasellekkin kerrottua minne meinaan ruhoni viedä, onko ollut häpeää vai mitä? miksi se on ollut niin vaikeeta?! Embarassed mutta hän kannusti kyllä kovasti helpotus. Very Happy

kilokato

Viestien lukumäärä : 33
Registration date : 03.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

hoplaa asia etenee Empty Vs: hoplaa asia etenee

Viesti kirjoittaja trintilla Ma Loka 08, 2012 9:07 pm

Jos meinaat tuota listausta joka monella näkyy postiin alapuolella niin menet tuolta ylävalikosta kohtaan: käyttäjätiedot, ja aukeavalla sivulla klikkaat: allekirjoitus, ja sinne kirjoittelet. Niin sitten ne näkyvät sinullakin postiesi alla Smile. Siis tuolla missä minulla on tuo etana...
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Registration date : 12.02.2012

Viesti kirjoittaja kilokato Ke Loka 10, 2012 1:56 pm

just sitä tarkoitin Very Happy trintilla kiitos.

eilen kävin sisätaudilla ja valoa näytettiin leikkaukseen. 22.10 on spirometri ja keuhkokuvat ja ylävatsan ua. sit ootan vaan tähystystä ja lähete lähtee. Onnesta soikeana täällä Smile joensuu on leikkaus paikkani näillä näkyvin ja sleevestä puhuttiin alustavasti. Very Happy

kilokato

Viesti kirjoittaja Rosmariini Ke Loka 10, 2012 2:39 pm

Hienoa kilokato, et asia etenee.

Joensuussa ei ole ainakaan tähän mennessä tehty ku ohituksia! Very Happy
Rosmariini
Rosmariini

Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 16.02.2011

Viesti kirjoittaja kilokato To Loka 11, 2012 12:37 am

Rosmariini, ahaa no kuitenkin lääkäri sen mainitsi mutta joensuu oli paikka minne menen kun sinne lyhyemmät jonot ja kun ei ollut terveydellistä estettä muuta kuin tuo ylipaino Smile

kilokato

Viesti kirjoittaja kilokato To Loka 11, 2012 1:33 pm

tulis vaan aika siihen ällöttävään tähystykseen, aloitinkin päiväkirjan pidon jospa se auttas tässä matkan varrella tulevan operaation odottelussa.
Miten joensuussa leikatut olette toipuneet, millainen siellä on hoito yms... kertokaas minulle kokemuksia ja leikkausta odottavat myös...

kilokato

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Pe Loka 12, 2012 12:27 pm

Hei kilokato!
Minulla on Joensuun sairaalan toiminnasta pelää hyvää kerrottavaa. Tosin, eihän minulla ole vastaavaa vertailukohdettakaan. Toivuin leikkuusta todella hyvin ja toivon sitä samaa sinulle. Voit kysyä minulta mitä tahansa, kerron kyllä! Pääsetkö Mikkelin tapaamiseemme pe 23.11 klo 18.00 Cumuluksen saunatuvalle? Siellä kuulet paljon kokemuksia meiltä leikatuilta ja siellä on leikkausta odottavia myös!! Tervetuloa! Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009

Viesti kirjoittaja kilokato Pe Loka 12, 2012 4:16 pm

Hei Elämä edessä! vielä en tiedä työvuoroista miten vuorot menee, mutta koetan saada toiveen läpi et pääsisin. Mikkeli on minulle uusi paikka joten saunatupa ei kovin sano mitään mutta palaillaan lähempänä siihen missä sijaitsee kunhan tiedän että pääsenkö tulemaan. Smile

kyllä niitä kysymyksiä varmasti ilmenee, mutta jotenkin vain tällähetkellä kaikki nyt pyörii tähystys ajan odotuksessa ja lähetteen lähtemisessä. sitte ikään kun voi huokaista että se on tapahtumassa. Smile Lohduttavaa oli kun lääkäri sanoi että kyssiin n. vuoden jono ja Joensuuhun n. 2kk jonoa. Voikun pitäisikin paikkaansa.

kilokato

Viesti kirjoittaja Elämä edessä La Loka 13, 2012 1:19 am

Ok!
Hotelli Cumulus on Mikonkatu 9 ja kun menet pääovista sisään ja respan aulasta hissillä alas, käännyt vasemmalle ja kuljet uima-altaan ohi niin pitkälle kuin pääset. Oikealla näkyy saunatuvan ovi. Sekaan sinne vaan tukea saamaan!!!
Minun leikkuun aikaan jonot oli myös tuon pituiset. Monet pääsi jo kuukauden päästä Joensuuhun, jos Joensuun kirurgi oli tyytyväinen painoon! Sinun painoosi hän tulee olemaan todellakin tyytyväinen!! Very Happy bounce cheers
Elämä edessä
Elämä edessä

Viesti kirjoittaja kilokato La Loka 13, 2012 7:32 pm

i hope so Very Happy vartta mulla on vaivainen 162cm joten.... mutta olisi ihanaa jos jono olisi todella tuo töidenkin kannalta helpommin järjestettävissä. Smile

kilokato

Viesti kirjoittaja kilokato La Loka 13, 2012 7:38 pm

olen kait esittelyni unohtanut. Joten olen 110kg 162cm 34-vuotias nainen lapsia ja mies löytyy ja kissoja ja koira. itsetuntoni on huono ja syön ketutukseen Shocked . paino on ollut runsas jo lapsesta asti. vastasyntyneenä olen ollut normaalipainoinen. Rolling Eyes olen huumorintajuinen ja mukava immeinen. Very Happy hoitoalalla töissä. hakeuduin itse lääkärille jossa vaadin lähetteen joka vuoden ajan makaili jossain kunnes soittelin perään Mad ja nyt olen saanut jo vauhtia asiaan. Smile ja ihanaa lukea muiden kokemuksia niistä saan voimaa ja tukea iso kiitos kaikilla I love you

kilokato

Viesti kirjoittaja kilokato Ke Loka 17, 2012 6:48 pm

VAROITUS! Teksti siältää hermoheikkoilua ja hätäilyä voi ärsyttää toisia lukijoita...

Nyt täällä odotellaan kuin hermoheikko aikaa vatsalaukun tähystykseen voiko sitä joku näin odottaa?

Postilaatikolle kiireellä aamulla, ei vieläkään aikaa.
Olenkohan oikea hangon keksi kun se tulee?! se on ison pyörän käyntiin lähtö merkki, se on minulle uuden elämän alku... jos vaan siellä ei ole mitään estettä leikkaukselle. niin estettä. toivottavasti ei.

En ole vielä kuuluttanut leikkaukseen menohaaveistani koko maailmalle. ja voi olla että harvat ja valitut saavat siitä tietää.
Olen miettinyt jo eneilyn aloittamistakin ja kaikkea... kaikkea maan ja taivaan väliltä.
Kaiken kaikkiaan olen kyllä positiivisellä asenteella liikkeellä.

Tulisi nyt vaan se tähystys voisikohan siitä soittaa sairaalalle ja hoputtaa ps. olenko hätähousu?

kilokato

Viesti kirjoittaja hansu To Loka 18, 2012 2:52 pm

Et ole hätähousu. Voihan sinne soittaa ja tarjoutua tulemaan vaikkapa lyhyelläkin ajalla, jos vaikkapa peruutusaikoja tulee. Mikkelissä tähystystä saattaa joutua odottamaan pitkäänkin (kuukausia). Siellä on ollut pientä vaikeutta ainakin aiemmin toimenpidettä tekevien lääkäreiden saannisa. Toivottavasti tilanne nyt parempi.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010

Viesti kirjoittaja tuulahdus To Loka 18, 2012 3:05 pm

Moi kilokato! Mulla oli tammikuun alussa sis.tautilääkäri ja silloin laitettiin lähete gastro-asiaan. Olinkin maaliskuussa sitten gastrossa. Mutta hätäilin minäkin, olin varannut terveystaloon tähystysajan. Se oli helmikuussa. Mutta kun tuo maaliskuun aika tuli, niin peruin helmikuun ajan ja säästin 500 euroa. Jälkeenpäin olen ollut hyvillä mielin, etten ole hötkyilly. Tässä on saanut tätä asiaa pureksia (nykyäänhän en saa pureksia mitään, vain jauhoja ja vettä) kaikessa rauhassa ja kasvattaa tätä henkistä puolta tuleviin koitoksiin. Mulla kyllä oli siellä mks:ssa tieto, että olin alkuvuodesta "joutava" ja jousin siis menemään gastroon vaikka päivän tai puolen päivän varoitusajalla. En tiedä vaikuttiko se mitenkään tuohon asiaan, että pääsin niinkin nopeasti. Mullahan oli sitten se helico ja se vei taas asioita vähän pitempään viivaan. Mutta meneehän se aika, vaikka hitaastikin, mutta menee kuitenkin. Kaiken kaikkiaan omalla kohdalla projekti edenny nopsaan kun vuosi sitten marraskuussa itkin omalle työterveyslääkärille, että minä en enää jaksa tätä ylipainoa ja nyt marraskuussa on operaatio. Että hoplaa vaan!
tuulahdus
tuulahdus

Viestien lukumäärä : 86
Registration date : 16.11.2011

Viesti kirjoittaja kilokato La Loka 20, 2012 9:54 pm

Hienoa tuulahdus menenkin huomenn noihin muihin tutkimuksiin ni taidan samalla kysästä sitä tähystys aikaa Smile

kilokato

Viesti kirjoittaja kilokato Ma Loka 22, 2012 8:26 pm

no niin tänään oli keuhkokuvat,spirometri ja ultraääni-> jonka mukaan maksani oli sopivan kokoinen ja ei kovin rasvainenkaan. Joten siltä osin saan olla onnellinen ja odotella tähystys aikaa. Wink kun se nyt vaan tulis pian.... sen verran utelin tuosta tähystys ajasta niin lääkäri oli laittanut, että sen ois oltava 3kk:n sisällä Smile

kilokato

Viesti kirjoittaja kilokato Pe Loka 26, 2012 9:22 pm

No niin tutkimukset takana ja ei rasvamaksaa eikä ole maksakaan iso ja hyvin on tilaa leikata. noilta osin ei estettä leikkaukselle.. nyt kun vaan tulis putken nielemis aika niin oisin valmista kauraa.... bounce ja yritän tässä pikku hiljaa painoa tiputella ennen eneilyä.
Laughing

kilokato

Viesti kirjoittaja Elämä edessä La Loka 27, 2012 3:24 am

Hienoa Kilokato!
Olisi kiva tavata, kun ollaan samalta paikkakunnalta!! Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viesti kirjoittaja kilokato La Loka 27, 2012 3:44 pm

kyllä olis kiva tavata... ja jos joltain on tietoa facebook ryhmästä tai muusta vastaavasta.

kilokato

Viesti kirjoittaja HyeeNa! La Loka 27, 2012 7:51 pm

Kilokato, laitappa vaikka Elämä edessä:lle yksityisviestiä ja pyydä lisäämään sinut Pikma-ryhmään. (:
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011

Viesti kirjoittaja hansu Su Loka 28, 2012 2:08 am

Tervehdys Kilokato.

Tule pois pikkujouluihin marraskuun lopulla Cumulukseen. Siitä on erillinen viestiketjukin, jossa enemmän tietoa tapahtumasta. Meitä on Mikkelin liepeiltä monta.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010

Viesti kirjoittaja stina66 Su Loka 28, 2012 1:56 pm

Hei Kilokato.
Olis kiva tavata. Tule Cumulukseen tai jos haluat tavata vaikkapa kaupungilla muuten vaan niin laita vaikka yksityisviestiä. Very Happy
stina66
stina66

Viestien lukumäärä : 92
Registration date : 16.02.2012

Viesti kirjoittaja kilokato Pe Helmi 22, 2013 4:57 pm

no niin aikaa hurahtanut jonkun verran tähystelyt suoritettu. mitään estettä ei ollut ja lähete joensuuhun lähtenyt nyt yritän siirtyä siis alan eneilemään. painoa on saatava alas ja odotan ekaa käyntiä joensuuhun ja seuraava lieneekin sitten leikkaus. Very Happy Very Happy

kilokato

Viesti kirjoittaja Helmiäinen Pe Helmi 22, 2013 9:39 pm

Onnea asioiden etenemisestä! Täällä toinen mikkeliläinen, joka on sua puolisen vuotta "jäljessä", eli huhtikuun loppupuolella on tähystys ja toinen sisätautilääkäri. Jos kaikki on siellä ok, niin ilmeisesti lähete lähtee Joensuuhun. Siitähän saattaa olla sitten leikkaukseen vielä vaikka kuinka monta kuukautta, joten ei kai sitä eneilyä tartte alottaa ihan heti? Vasta vähän ennen leikkausta sitten ne pakolliset 4 viikkoa?

Olen siis nyt laihduttamassa ihan ruokavaliolla (ja liikunnalla) 10 kiloa pois ennen seuraavaa sisätautilääkärin aikaa (16.4.). Mutta mitä tapahtuu tuon toisen lääkärikäynnin ja leikkauksen välissä, se on mulle vähän epäselvää. Käynti kirurgin luona? Ja aika on vielä kesää, joka on painonhallinnan kannalta mulle paha - epäsäännölliset elintavat lomalla ja epäterveellistä ruokaa tarjolla Sad Mutta onneksi on kesän kasvikset ja marjat yms. Smile

Mutta pari kysymystä siis: mitä lääkäri sanoi ohjeeksi painonpudotukseen lähetteen lähdön jälkeen? Ja onko ennen leikkausta monta käyntiä Joensuussa?

Helmiäinen
Helmiäinen

Viestien lukumäärä : 179
Registration date : 28.11.2012

Viesti kirjoittaja kilokato Ke Helmi 27, 2013 9:49 pm

mulle sanoi että 4viikkoa ennen leikkausta alkaa ene. ja kerta ennen leikkausta ois se käynti. ei sen kummempia sanonut Smile mutta kun oon hätähousu aloittelin jo tätä painoa alaspäin viemään Smile. ei ole vielä kutsua joensuuhun tullut vaikka kuinka ootan Wink Laughing

kilokato

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa