Miramar esittäytyy
4 posters
Miramar esittäytyy
Kohta kaksi vuotta olen odottanut pääsyä arvioon leikkauksesta. Sitä ennen yritin useita vuosia itse pudottaa painoa/ opetella kohtuullista syömistä.
Huonolla menestyksellä.
Tuttavan hyvät kokemukset ohjasivat minut tälle tielle.
Jonot täällä pohjoisessa ovat vaan pitkät. Eka käynti leikkavaan yksikköön marraskuussa 2012, lähete sinne kirjoitettiin tammikuussa 2011.
Onkohan täällä yhtään ikäihmistä, joka olis käynyt leikkauksessa;foorumilla on kohtalaisen nuoria ihmisiä, meikäläinen on jo lähempänä 60.
Nyt sitten pussit ovat käytössä ja valmistaudun käyntiin OYS:ssa.
Tämä palsta on hyvä tiedonsaantia ajatellen.
Miramar
Huonolla menestyksellä.
Tuttavan hyvät kokemukset ohjasivat minut tälle tielle.
Jonot täällä pohjoisessa ovat vaan pitkät. Eka käynti leikkavaan yksikköön marraskuussa 2012, lähete sinne kirjoitettiin tammikuussa 2011.
Onkohan täällä yhtään ikäihmistä, joka olis käynyt leikkauksessa;foorumilla on kohtalaisen nuoria ihmisiä, meikäläinen on jo lähempänä 60.
Nyt sitten pussit ovat käytössä ja valmistaudun käyntiin OYS:ssa.
Tämä palsta on hyvä tiedonsaantia ajatellen.
Miramar
Miramar- Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 06.10.2012
Vs: Miramar esittäytyy
Heippa ja tervetuloa joukkoon mukaan! En mäkään ny enää kovin nuori oo ikää kohta 55 leikattu helmikuussa. oon tosi tyytyväinen tähän ratkaisuun.
Hyvä tietolähteitä on seuraavat foorumit:
www.lile.fi ja http://www.foteg.fi/index.php?mid=1
Tsemppii pitkälle taipaleelle:) Ja koko uudelle loppuelämälle!
Hyvä tietolähteitä on seuraavat foorumit:
www.lile.fi ja http://www.foteg.fi/index.php?mid=1
Tsemppii pitkälle taipaleelle:) Ja koko uudelle loppuelämälle!
maija411- Viestien lukumäärä : 180
Registration date : 21.12.2011
Tervetuloa palstailemaan, Miramar.
Minullakin on ikää jo 53v. Maaliskuussa minut leikattiin. Olen äärettömän tyytyväinen, että tämän päätöksen tein. Nyt on olo kevyt ja onnellinen.
Vaikka vieläkin ruokailu tuottaa joskus vaikeuksia. Toisinaan taas sujuu ihan hyvin. Mutta vaikeudet tietävät sitä, että paino tippuu reippaammin. Jumituskuukausi on juuri takanapäin, mutta tältä palstalta saamieni tietojen perusteella se kuuluu kuvaan. En hermostunut ollenkaan. Se kuului edelliseen elämääni.
Onnea sinulle tälle tuloksia tuottavalle taipaleelle!
Minullakin on ikää jo 53v. Maaliskuussa minut leikattiin. Olen äärettömän tyytyväinen, että tämän päätöksen tein. Nyt on olo kevyt ja onnellinen.
Vaikka vieläkin ruokailu tuottaa joskus vaikeuksia. Toisinaan taas sujuu ihan hyvin. Mutta vaikeudet tietävät sitä, että paino tippuu reippaammin. Jumituskuukausi on juuri takanapäin, mutta tältä palstalta saamieni tietojen perusteella se kuuluu kuvaan. En hermostunut ollenkaan. Se kuului edelliseen elämääni.
Onnea sinulle tälle tuloksia tuottavalle taipaleelle!
koskpir- Viestien lukumäärä : 68
Registration date : 10.10.2011
Heippa Miramar ja tervetuloa palstalle ! Mie olen kans jonottanu Oyssiin ja mulla on nyt 19.10 aika gastroon ym. sitten kuulen samalla kauanko minut pittää eneillä jonka alotan huomenna, ja sitten saan samala kuulla koska minut leikataan, ne pyrkii leikkaamaan minut mahd.pian joka tarkottaa suunnilleen marras-joulukuun aikana. Mie olen jonottanu Oyssiin lokakuu 2010 asti eli 2v. joten kyllä se kuule sinutki leikathan varmaan vuojen vaihteesavarmaanki . Mutta joo, jonot on ihan törkiän pitkät täälä pohjosesa . niin ja se ikä, mie olen "vasta" 39v.
Milja- Viestien lukumäärä : 71
Registration date : 02.09.2012
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa