PaksuBertta esittäytyy
5 posters
PaksuBertta esittäytyy
Hei,
olen viimeiset kaksi kuukautta lukenut ahkerasti viestejänne ja nyt vihdoin "uskaltauduin" itsekkin mukaan kirjoittamaan.
Kiitos teille siitä, sillä teidän positiivisten kannustusten(toisillenne) ja kertomuksienne ansiosta/rohkaisemana, olen päättänyt mennä leikkaukseen yksityisesti Terveystaloon vielä tämän vuoden puolella(päivämäärä on sovittu jo).
Mielelläni kuulisin kokemuksia teiltä, jotka on leikattu Terveystalossa ja toki minua kiinnostaa myös muiden kokemukset siitä, kuinka leikkaus on muuttanut elämääsi kaikinpuolin.
Vietiänne odottaen:
PaksuBertta
olen viimeiset kaksi kuukautta lukenut ahkerasti viestejänne ja nyt vihdoin "uskaltauduin" itsekkin mukaan kirjoittamaan.
Kiitos teille siitä, sillä teidän positiivisten kannustusten(toisillenne) ja kertomuksienne ansiosta/rohkaisemana, olen päättänyt mennä leikkaukseen yksityisesti Terveystaloon vielä tämän vuoden puolella(päivämäärä on sovittu jo).
Mielelläni kuulisin kokemuksia teiltä, jotka on leikattu Terveystalossa ja toki minua kiinnostaa myös muiden kokemukset siitä, kuinka leikkaus on muuttanut elämääsi kaikinpuolin.
Vietiänne odottaen:
PaksuBertta
PaksuBertta- Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 30.09.2012
Vs: PaksuBertta esittäytyy
Tervetuloa PaksuBertta!
Rosmariini- Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 16.02.2011
Tervetuloa PaksuBertta!
Minua ei ole leikattu Terveystalossa, mutta jos sinua joku asia askarruttaa, niin voit laittaa minulle yksityisviestiä. Itsellä leikkauksesta nyt yli 8kk ja aikas mukavasti menee!
Minua ei ole leikattu Terveystalossa, mutta jos sinua joku asia askarruttaa, niin voit laittaa minulle yksityisviestiä. Itsellä leikkauksesta nyt yli 8kk ja aikas mukavasti menee!
Orkidea- Viestien lukumäärä : 181
Registration date : 26.05.2011
Tervetuloa PaksuBertta !Ihana käyttäjänimi sulla
Milja- Viestien lukumäärä : 71
Registration date : 02.09.2012
Eikö.. Surullisintahan on vaan se, että se pitää täysin paikkansa(vielä hetken..) Mutta, nyt odottelen innolla leikkaukseen pääsyä ja uutta kevyempää elämää sen jälkeen.
Vielä odoteltavaa 7 pitkää viikkoa..
Vielä odoteltavaa 7 pitkää viikkoa..
PaksuBertta- Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 30.09.2012
Tervetuloa joukkoo mukavaan!
maija411- Viestien lukumäärä : 180
Registration date : 21.12.2011
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa