Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mistähän johtuu!

3 posters

Siirry alas

Mistähän johtuu! Empty Mistähän johtuu!

Viesti kirjoittaja Sinde Pe Syys 21, 2012 5:39 pm

Eli viimeseen pariinkuukauteen ei ole paljon pystynyt syömään kun aivan sama mitä syö niin tulee ihan karseen huono olo, alkaa oksettamaan ja kylmää hikeä puskemaan. Kuukautisia ei ole näkynyt nyt kanskaan 2 kuukauteen ja kyllä olen tehnyt 5-6 raskaustestiä ja kaikki näyttäny negaa. kauhee väsymys ja päänsärky on jo päivittäistä ja johtuu varmaan ne osin siitä kun ei syö kunnolla ja pakko myöntää että en ole kovin muistelias ottamaan vitamiineja joka päivä varsinkaan nyt kun ei tee aamulla syyä mitään tai juua niin jää sit ne lääkkeetkin ottamatta välillä. ja alavattaa koskee välillä ihan hirveesti varsinkin sillon kun pitäs olla kuukautiset. Pakko kait se on varata aika jo lääkärille mut kannattasko se tilata normilääkärille vai gynelle vai minne? Ja paino tietenkin junnannu paikoillaan se 2 kuukautta johtuen varmaan vähän näistä kaikista :/ Toivottavasti tuosta minun kirjotuksesta jotain selvää sai :)

Sinde

Viestien lukumäärä : 20
Ikä : 33
Registration date : 31.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistähän johtuu! Empty Vs: Mistähän johtuu!

Viesti kirjoittaja BLOCCO La Syys 22, 2012 6:22 am

Muista juoda vähintään 1,5 l vuorokaudessa ja kokeile pieniä annoksia niin ei tule niin helposti huono olo. Kun aiemmin kyselit käteviä välipaloja, niin tuli mieleen ehdottaa, että koetappa esim pieniä pyöreitä näkkileipiä. Muutama kulkee kätevästi mukana. Ja nyt on oikea aika napostella omenaa. Vatsa voi tykätä myös banaanista. Olen käyttänyt myös nektariineja. Välipalakekseistä olen käyttänyt niitä elovenan kaurahunaja-keksejä ja välipalajuomina tien päällä hevi- eli hedelmävihannesannoksia (keltaisia pikkupullo/tetroja). Ne mielestäni jopa pidentävät vessataukojen väliä tien päällä? Tosin kaikki sellaisia, joiden kanssa kannattaa olla tarkkana kertyvistä kaloreista!

Ja lääkkeiden sekä ravintolisien osalta kannattaa käyttää dosetteja eli lääkkeiden annostelurasioita, niin siitä näkee onko ottanut määrätyt lääkkeet/ravintolisät/vitamiinit kuten kuuluu.
Ja ainakin näin iäkkäämmällä lihavuusleikatulla on erityisen tärkeää pitää huolta säännöllisestä vuorokausirytmistä, riittävästä levosta ja vaikkapa vain tepastellen tapahtuvasta ulkoilusta...
tsemppiä - ja älä epäröi käydä lääkärissä!

BLOCCO

Viestien lukumäärä : 201
Registration date : 19.10.2010

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Su Syys 23, 2012 7:08 pm

Elimistösi varmaan reagoi syömättömyyteesi kuin syömishäiriöön ja kk-kierto häiriintyy. Itse kävisin ensin terkkarissa ja pyytäisin myös ottamaan verikokeesta raskaustestin (kvantatiivisen eli sellaisen, jossa hcg-hormoonin määrä eritellään numeraalisena).
Viili, jugurtti, raejuusto yms. ovat helppoja syötäviä ja ne saa helposti alas. Kaloreita sisältäviä nesteitä voisi kanssa miettiä esim. niitä "lihoitusjuomia" apteekista (saman valmistajan kuin vlcd-pussit, mutta enemmän kaloreita).
Vettä pitää kanssa juoda tarpeeksi ja piimä/ maito ovat hyviä juomia myös. Sisältävät proteiinia (etenkin Valion Plus-tuotteet) ja kaloreita vähäsen, niin saat energiaa.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa