Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Minkäslaista kalkkivalmistetta syötte?

5 posters

Siirry alas

Minkäslaista kalkkivalmistetta syötte? Empty Minkäslaista kalkkivalmistetta syötte?

Viesti kirjoittaja sinizii Ti Heinä 28, 2009 8:09 pm

Mä sain Ideos nimistä kalkkivalmistetta, jota syödään kaksi per päivä. Ne on sellasia isoja pureskelutabletteja jotka maistuu jollekkin hedelmälle. Mietin vain että onkohan noita kalkkeja muina kuin pureskelutabletteina? Siis sellasina kokonaan nielastavina. Heti leikkauksen jälkeen kun oli sellainen jatkuva ällötys tuli myös ällötys asioihin joita silloin söin tai join. Esimerkiksi jugurttiin, mehuihin ja niihin kalkkitabletteihin.. Joka aamuinen kauhistus ku ne pitää syödä, en tiedä pitäisikö ne vielä ottaa niinku erikseen, esim aamulla ja illalla, mutte missään ei aiheesta ole mainittu ja paketissakin lukee vain "2 tablettia" sen kummemmin aikaa määrittelemättä..
sinizii
sinizii

Viestien lukumäärä : 147
Ikä : 39
Registration date : 05.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Minkäslaista kalkkivalmistetta syötte? Empty Vs: Minkäslaista kalkkivalmistetta syötte?

Viesti kirjoittaja Ainako pullukka? La Elo 01, 2009 7:42 pm

Mä syön Kalcipos 500 mg nimistä kalkkitablettia. Se niellään ihan kokonaisena ja on muodoltaan samanlainen, kun burana, joten menee liukkaasti alas. Suosittelen Smile.
Ainako pullukka?
Ainako pullukka?

Viestien lukumäärä : 30
Registration date : 25.03.2009

Minkäslaista kalkkivalmistetta syötte? Empty Vs: Minkäslaista kalkkivalmistetta syötte?

Viesti kirjoittaja sinizii La Elo 01, 2009 10:26 pm

Kiitos kovasti tiedosta!Smile Täytyy kysellä sitä kunhan on nyt noi kaapissa olevat popsinu..
sinizii
sinizii

Viestien lukumäärä : 147
Ikä : 39
Registration date : 05.03.2009

Minkäslaista kalkkivalmistetta syötte? Empty kalkkia

Viesti kirjoittaja onnellinen Ke Elo 05, 2009 12:36 am

Minulla on varmaankin erinlaiset kalkki valmisteet, mutta sairaanhoitaja ystavani suositteli minulle Suomessa lisäksi Urticalcin tapletteja,on sellaisia luontaistuotetta nokkosista tehtyä jotka kuulemma edistävät kalkin sitoutumista. Tälle ystavalleni on ollut niistä apua. Itse otan kolme pilleriä varsinaisen kalkkitabletin yhteydessä. En tiedä auttaako kun en ole ollut labrakokeissa, mutta ajattelin ettei ota jos ei annakkaan onhan se luonnon tuotetta.

onnellinen

Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 03.06.2009

Viesti kirjoittaja Typpis To Elo 06, 2009 7:28 pm

Mulla CalcichewD3.
Typpis
Typpis

Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 49
Registration date : 07.09.2008

Viesti kirjoittaja Admin Pe Elo 07, 2009 12:13 am

Myös calcishew+D3 forte, sekä vielä sen lisäksi D3- vitamiinipuutoksen vuoksi Devitolia pikkupullosta, jotta kalsium imeytyisi kunnolla. Nyt vuosi imeytymishäiriön toteamisesta on edelleen tuo l Devitol lisänä, sillä arvot vieläkin matalia.
Admin
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 05.09.2008

https://laihdutusleikkaus.palstani.com

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa