Leikkausaika lähenee
3 posters
Leikkausaika lähenee
Nyt se ois sitten totta! Sain viime viikolla vasta tietää, että leikkaus on 3.9.2012 eli jos en olisi aloittanut ENE:ä ihan itse reilu kuukausi sitten, niin tiukoille olisi 5-10kg pudottamisen osalta mennyt. Nyt on 16.7. jälkeen painoa tippunut n. 10kg ja leikkauspaino tulee olemaan varmaan siinä 115-117kg välillä. Jänskätys on nyt korkealla ja eniten pelottaa melkein se, miten sitä osaa syödä sitten kotona... Ravitsemusterapeutille kun ei ole ene:n jälkeen ollut mahdollista päästä. Olis kiva tietää montako vuorokautta / yötä on leikkauksessa olleilla mennyt sairaalassa? Täällä on jo niin paljon aiheita, ettei tahdo kaikkia jaksaa tai ei ole aikaa läpi käydä...
Näyttää vaihtelevan nämä käytännöt eri alueilla aika tavalla. Täällä OYS:n alueella mennään ainakin nyt tällaisella tahdilla.
Näyttää vaihtelevan nämä käytännöt eri alueilla aika tavalla. Täällä OYS:n alueella mennään ainakin nyt tällaisella tahdilla.
Vemmukka- Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 26.06.2012
Vs: Leikkausaika lähenee
Heippa.
Kaipa se riippuu miten lähtee syömiset yks käyntiin. Itse olin 2 yötä sairaalassa. Mutta tiiän et jotkut on yhdelläki selvinneet. Oon TYKSis leikattu helmikuun alussa.
Tsemppiä sulle mukaan iso kasa
Kaipa se riippuu miten lähtee syömiset yks käyntiin. Itse olin 2 yötä sairaalassa. Mutta tiiän et jotkut on yhdelläki selvinneet. Oon TYKSis leikattu helmikuun alussa.
Tsemppiä sulle mukaan iso kasa
maija411- Viestien lukumäärä : 180
Registration date : 21.12.2011
Vs: Leikkausaika lähenee
Leikkauksesi oli mun nimipäivänä eli tänään;) Tsemppii toipumiseen ja kotiutumiseen. Itse oli leikkauksessa Lahdessa ja sieltä pääs kotiin jo seuraavana päivänä. Hiukan jännitti mut kotona oli hyvä toipua ja levätä sekä syödä ja juoda. Eipä siinä alkuun oikeen muuta ennätäkkään, mutta näin ½-vuotta leikkauksen jälkeen elämä tuntuu kovin normaalilta ja hyvältä ja mikä parasta, kevyeltä!
Soile- Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa