Hieman mietityttää
+4
Elämä edessä
Leppis
Lyltsy
Sabiinax
8 posters
Hieman mietityttää
Suutuin kovasti lääkärille kun kävin, hän kun ei ollenkaan ottanut tosissaan, että olen pudottanut painoa varmaan miljoona kertaa ja monella eri tavalla . Aika annettiin 1.11.12 ja ohjeeksi jos saisit hieman putoamaan niin näkyis et oot tosissas..... No se oli toukokuussa ja siitä nyt 15kg ja jatkuu. Olen vaan alkanut miettiä josko oliski mahdollista pudottaa painoa näin jatkossakin. Mikä on muuttunut niin minä ja suhteeni ruokaan herkkuihin mutta en uskalla uskoa että se kantaa. Nyt olen kymmenien vuosien jälkeen aloittanut lenkkeilyn ja heitän 2km lenkin joka ilta paitsi viikonloppuisin jolloin pyrin 4km. Pieniä matkoja sen tiedän vaan painoni on kuitenkin aika suuri joten en uskalla särkeä paikkoja. Kilpparin poistoleikkaus tulee nyt syksyn aikana ja sekin pelottaa kun olen kuullut että paino nousee.... Onko kukaan itse ehdottanut uutta kontrolliaikaa jotta saisi selvitettyä selviääkö asia muuten. Olen ajatellut jos paino jatkaa putoamista ja lenkkeily jää tavaksi niin ehdottaisin että menisin vaikka helmikuussa uudelleen ja sitten katottaisi jos paino ei ole pudonnut tarpeeksi menen leikkaukseen. Elikä tavallaan tuntuu et josko se onnistuisi sittenkin itse
Älköön kukaan vaan luulko että olen joku parikymppinen anorektikko joka marisee painosta sitä en ole, vaan selkeästi yli 50 kYmppinen ja painoa on reilusti yli normaalin noin 40kg vielä. Mutta jotenkin joku tuntuu naksahtaneen ja hiukkasen mietityttää nyt koko juttu. Antakaas mielipiteitä mitä kannattais tehdä!!!!
Älköön kukaan vaan luulko että olen joku parikymppinen anorektikko joka marisee painosta sitä en ole, vaan selkeästi yli 50 kYmppinen ja painoa on reilusti yli normaalin noin 40kg vielä. Mutta jotenkin joku tuntuu naksahtaneen ja hiukkasen mietityttää nyt koko juttu. Antakaas mielipiteitä mitä kannattais tehdä!!!!
Sabiinax- Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 68
Registration date : 01.04.2012
Vs: Hieman mietityttää
Hei, jos tsemppi löytyy muuten kuin leikkauksella, niin hienoa! Monihan meistä pystyy laihtumaan mutta se painon pysyminen alhaalla on vaikeaa kun fokus siirtyy muihin asioihin elämässä.
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Jos epäonnistut tässä ja paino alkaa nousemaan, niin meet sitten uudestaan lihavuusleikkauksesta puhumaan. Pidä huoli, että niillä on kirjattuna sun laihdutustulokset nyt kun laihdut.
Leppis- Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011
Heissan taas!! No marraskuu alkaa ensi viikolla ja sairaalakäynti edessä. Mutta paino onkin pudonnut 22,5kg ihan itsekseen. No menen käymään siellä lääkärissä mutta en taida vielä leikkaukseen sittenkään mennä. Kovasti asia on alkanut mietityttämään.
Olen tehnyt oman tavoitteen ja pyydänkin lääkäriltä uuden ajan puolen vuoden päähän jos sitten painon putoaminen on loppunut tai alkanut palaileen menen leikkaukseen, muuten en.
Isoja muutoksia en ole elämässäni tehnyt. Viljat olen jättänyt tyystin ja perunan.
Ruokaa hyvää selllaista saatan syödä kaksi lämmintä ateriaa päivässä. Iltapalaksi joskus herkutellaan kunnon kermajäätelöllä ja marjoilla tai sitten hyvällä paukulla.
Liikunta on tullut elämään ihme kyllä 35 vuoteen se ei siellä ole ollut.
Mutta suosittelen oheista ruokavaliota ihan kokeiluksi, hiilareita vahdin sekä kaloreita. Mutta mikään nipottaja en ole.
Terve Sabiinax!
Et ole ainut, joka on pohtinut noita eri vaihtoehtoja ennen lopullisen päätöksen tekemistä leikkuun suhteen! Niin minäkin! Mutta todellakin olen tyytyväinen, että päädyin kuitenkin leikkuuseen. En MISSÄÄN NIMESSÄ olisi tässä vaiheessa, jos olisin omalla tahdonvoimallani yrittänyt saada painoani hallintaan. Minä sahaisin jojoilua edelleen hamaan tappiin saakka! Pikkumahani opettaa ja auttaa minua loppuelämäni syömään terveellisesti. I love that!!!
Et ole ainut, joka on pohtinut noita eri vaihtoehtoja ennen lopullisen päätöksen tekemistä leikkuun suhteen! Niin minäkin! Mutta todellakin olen tyytyväinen, että päädyin kuitenkin leikkuuseen. En MISSÄÄN NIMESSÄ olisi tässä vaiheessa, jos olisin omalla tahdonvoimallani yrittänyt saada painoani hallintaan. Minä sahaisin jojoilua edelleen hamaan tappiin saakka! Pikkumahani opettaa ja auttaa minua loppuelämäni syömään terveellisesti. I love that!!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Jihuu! Kävin siellä sairaalassa ja juttelin todella mukavalle lääkärille joka kehuin kyllä mua ihan hirveesti. Se sanoi et ettei moni leikattukaan vuodessa laihdu yhtä paljon kun minä olen laihtunut ½ vuodessa. Se myös kertoi miten juuri se pieni naksahdus pitää tapahtua tuolla päänupissa koska leikkaus ei ole mikään lopullinen ratkaisu jos ajattelu ei muutu. Hän kertoi että leikatut voi jakaa kahteen osaan osa joilla laihtuminen jatkuu myös toisena vuonna ja osa joilla laihtuminen loppuu ja paino alkaa nousta.
Se halus tietää miten olen onnistunut ja kerroin hänelle. Sovittiin etä tapaamme toukokuussa ja jos tarviaan sitten mennään leikkaukseen jos ei hän laittaa plastiikkakirurgille lähetteen. Vähän olen iloinen. Sain voimia tuosta käynnistä ihan hirveesti!!!
Sairaalan vaaan mukaan painoa pudonnut 24,5kg kesäkuun alusta.
Olen onnellinen !!!!
Se halus tietää miten olen onnistunut ja kerroin hänelle. Sovittiin etä tapaamme toukokuussa ja jos tarviaan sitten mennään leikkaukseen jos ei hän laittaa plastiikkakirurgille lähetteen. Vähän olen iloinen. Sain voimia tuosta käynnistä ihan hirveesti!!!
Sairaalan vaaan mukaan painoa pudonnut 24,5kg kesäkuun alusta.
Olen onnellinen !!!!
Onnea ja tsemppiä
stina66- Viestien lukumäärä : 92
Registration date : 16.02.2012
Hieno juttu!!!
tuulahdus- Viestien lukumäärä : 86
Registration date : 16.11.2011
Heissan täällä taas. Hieman on aikaa mennyt mutta ei turhaan painokin on pudonnut hitaasti mutta varmasi ja ilman tuskaa nyt 30,5kg toukokuun lopusta. Päästös kyllä vahvistunut laihdutusleikkaus ei olekkaan mun ainoa vaihtoehto! Jippii mä oon pystynyt siihen mitä en olis ikinä uskonut itsestäni!!! Stemppiä kaikille muillekkin kannattaa harkita aina asiaa!!
Hienoa Sabiinax! Mahtavasti olet laihtunut!
pilvipouta- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 12.11.2012
Heips
Oniittelut, olet päässyt jo alle sadan kilon, hienosti on painosi pudonnut!
Itsekin olen yllätyksekseni huomannut, ettei leikkaus ole sittenkään ainoa vaihtoehto laihtua. Ekat kuusi kuukautta sain motivaatiota laihduttamiseen siitä, että oli toivoa päästä leikkaukseen - nyt ajattelen, että jos pystyn jatkamaan samaan malliin, en enää tarvitse leikkausta. Vielä vuosi sitten en olisi ikinä uskonut pystyväni laihduttamaan näin paljon, mutta elämä yllättää joskus positiivisesti
Oniittelut, olet päässyt jo alle sadan kilon, hienosti on painosi pudonnut!
Itsekin olen yllätyksekseni huomannut, ettei leikkaus ole sittenkään ainoa vaihtoehto laihtua. Ekat kuusi kuukautta sain motivaatiota laihduttamiseen siitä, että oli toivoa päästä leikkaukseen - nyt ajattelen, että jos pystyn jatkamaan samaan malliin, en enää tarvitse leikkausta. Vielä vuosi sitten en olisi ikinä uskonut pystyväni laihduttamaan näin paljon, mutta elämä yllättää joskus positiivisesti
*Perhonen*- Viestien lukumäärä : 62
Registration date : 13.06.2012
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa