Sleevatut ja epäsopivat ruuat
4 posters
Sleevatut ja epäsopivat ruuat
Heips
Tämä aihe on varmaan jossain määrin käsitelty muissa ketjussa, mutta se hautautui aina piiloon muitten juttujen sekaan. Siksipä uusi topikki... Eli
Mitkä ruuat / ruoka-aineet / tms eivät sovi teille (meille) sleevatuille enää leikkauksen jälkeen.
Uteliaisuuttani kyselen, että onko meillä yhteisiä epäsopivuuksia (kuten esim. Ohitetuilla näyttää olevan)
Aloitanpa siis itse, eli, 3 kk leikkauksesta ja epäsopivia ovat
- pasta / spagetti / makaroni
- lehtisalaatit
- paprika
- Ranskanperunat (rasvassa keitetyt, koti uunissa tehdyt ei aiheuta)
Kaikista tulee sellainen olo, kuin ruoka ei lasketuiksi alas, ja usein oksentaminen on ainoa vaihtoehto.
Mitenkäs muilla?
Tämä aihe on varmaan jossain määrin käsitelty muissa ketjussa, mutta se hautautui aina piiloon muitten juttujen sekaan. Siksipä uusi topikki... Eli
Mitkä ruuat / ruoka-aineet / tms eivät sovi teille (meille) sleevatuille enää leikkauksen jälkeen.
Uteliaisuuttani kyselen, että onko meillä yhteisiä epäsopivuuksia (kuten esim. Ohitetuilla näyttää olevan)
Aloitanpa siis itse, eli, 3 kk leikkauksesta ja epäsopivia ovat
- pasta / spagetti / makaroni
- lehtisalaatit
- paprika
- Ranskanperunat (rasvassa keitetyt, koti uunissa tehdyt ei aiheuta)
Kaikista tulee sellainen olo, kuin ruoka ei lasketuiksi alas, ja usein oksentaminen on ainoa vaihtoehto.
Mitenkäs muilla?
trintilla- Viestien lukumäärä : 406
Registration date : 12.02.2012
Vs: Sleevatut ja epäsopivat ruuat
Kun mittarissa oli vuosi leikkuun jälkeen niin ei ole mulla tullut vastaan epäsopivia aineksia. Kaikkea voin nykyään syödä kohtuudella. Nyt on mittarissa 2,5 vuotta. Puolen vuoden kohdalla muistan vain kokoliha broilerin olleen vielä vähän hankalaa. Siinä kun on pitkät säikeet jos haukkaa liian ison palasen.
Kimby- Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 53
Registration date : 28.11.2009
Heippa!
½ vuottatulee kohta ja mulle on grillimakkara kuorineen kokoliha ei broileri jotka ei sovi. >koholihallekki löysin marinadin johon tulee kiivi hedelmä joukkoon ni se pehmentää lihaa sen verran että sit voi pienii paloi syyä. toi makeet kuten marsipaani kakun päällä ällöttää. Ihan tuore leipä7 pulla ei oikeen sovi mutta pikkusen menee. Muuten kyllä menee melkeen kaikki ruoka alas jo nyt. Toi on vissii aika yksilöllistä mitä kukain voi syyä leikkuun jälkeen. eli kokeilemalla selvii. Varovasti ku syö uutta huomaa pian et hei tää tökkii.
Tsemppii etsintään
½ vuottatulee kohta ja mulle on grillimakkara kuorineen kokoliha ei broileri jotka ei sovi. >koholihallekki löysin marinadin johon tulee kiivi hedelmä joukkoon ni se pehmentää lihaa sen verran että sit voi pienii paloi syyä. toi makeet kuten marsipaani kakun päällä ällöttää. Ihan tuore leipä7 pulla ei oikeen sovi mutta pikkusen menee. Muuten kyllä menee melkeen kaikki ruoka alas jo nyt. Toi on vissii aika yksilöllistä mitä kukain voi syyä leikkuun jälkeen. eli kokeilemalla selvii. Varovasti ku syö uutta huomaa pian et hei tää tökkii.
Tsemppii etsintään
maija411- Viestien lukumäärä : 180
Registration date : 21.12.2011
2v. leikkauksesta ja kaikki menee, on mennyt jo reilun vuoden. Alussa oli närästystä, mutta sekin loppui 6kk jälkeen. Määrät edelleen onneksi pieniä, mutta suurentuneet kyllä alusta. Nyt menee n. 200gr. ruokaa + juomat pienellä tauolla. Juomia voi juoda 2dl kerralla ja toisen mokoman muutaman minuutin paussilla (silloin ei voi syödä).
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa