Mitä kuuluu 1,5 vuotta leikkauksesta
+18
dunbar
Inka
koskpir
tuulahdus
tigertytto
Petronella
Eija-Stiina
Möhköfantti
Orkidea
Valma72
Huugibuugi
HyeeNa!
Helinä-keiju78
Elämä edessä
Rosmariini
*Perhonen*
trintilla
Rovatar
22 posters
Mitä kuuluu 1,5 vuotta leikkauksesta
Minut leikattiin Oulussa 1,5 vuotta sitten ja elämä on ihanaa.Kiloja kadonnut -54kg ja hitaasti menee loppu,mutta vielä on vähän jäljellä.
Sitten edessä talven päälle nahkojen poisto Lapin keskussairaalassa.
Tein elämäni parhaan päätöksen menemällä leikkaukseen.
Taakse on jäänyt uniapnea,verenpaineen alkanut kohoaminen,kolestroliarvojen lievä kohoaminen.
Itsetunto on kohonnut huimasti ja nyt uskallan pukeutua kuin naiset.
Vaatekoko on pudonnut 12 numeroa ja kengätkin 2 numeroa.
KUVIA ENNEN LEIKKAUSTA:
[img] [/img]
[img] [/img]
[img] [/img]
KUVIA TÄNÄ PÄIVÄNÄ,KUN LEIKKAUKSESTA 1,5 v.
[img] [/img]
[img] [/img]
[img] [/img]
[img] [/img]
Sitten edessä talven päälle nahkojen poisto Lapin keskussairaalassa.
Tein elämäni parhaan päätöksen menemällä leikkaukseen.
Taakse on jäänyt uniapnea,verenpaineen alkanut kohoaminen,kolestroliarvojen lievä kohoaminen.
Itsetunto on kohonnut huimasti ja nyt uskallan pukeutua kuin naiset.
Vaatekoko on pudonnut 12 numeroa ja kengätkin 2 numeroa.
KUVIA ENNEN LEIKKAUSTA:
[img] [/img]
[img] [/img]
[img] [/img]
KUVIA TÄNÄ PÄIVÄNÄ,KUN LEIKKAUKSESTA 1,5 v.
[img] [/img]
[img] [/img]
[img] [/img]
[img] [/img]
Viimeinen muokkaaja, Rovatar pvm Ti Heinä 24, 2012 7:10 pm, muokattu 4 kertaa
Rovatar- Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009
Vs: Mitä kuuluu 1,5 vuotta leikkauksesta
Mitäpä tähän voi muuta sanoa kuin...
WAU!
WAU!
trintilla- Viestien lukumäärä : 406
Registration date : 12.02.2012
Ihan uskomattoman hienoa!! Onneksi olkoon muutoksesta
Toivottavasti pääsisin itsekin joskus yhtä upeaan tulokseen...
Toivottavasti pääsisin itsekin joskus yhtä upeaan tulokseen...
*Perhonen*- Viestien lukumäärä : 62
Registration date : 13.06.2012
Waude!!!
Ei kyllä ihan heti samaks henkilöks tunnistas... Ja kilojen lähdettyä oot myös nuorentunut!!! En tiedä ikääsi, mut jos olisin Alkon kassalla töis ni kysysin papereitasi...
Ei kyllä ihan heti samaks henkilöks tunnistas... Ja kilojen lähdettyä oot myös nuorentunut!!! En tiedä ikääsi, mut jos olisin Alkon kassalla töis ni kysysin papereitasi...
Rosmariini- Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 16.02.2011
:D:D Olen jo nelikymmpinen :D: Mutta kummasti sitä tuntee itsensä nuoremmaksi.Muutos on niin iso.Nyt sen vastaa pikkuhuiljaa alkaa tajuta itsekkin.Vielä 1/2 vuotta sitten peilistä näki itsensä samanlaisena kun ennen leikkausta.Vieläkin menen välillä isojen tyttöjen vaateosastolle ja kun rekkejä selaa niin huomaa että nämähän on isoja.
Rovatar- Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009
Hienoa Rovatar!!!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Hienoa onnea sinulle saavutuksestasi.
Helinä-keiju78- Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 22.03.2012
Mahtavat tulokset Rovatar!
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
Tästä saa motivaatiota jatkaa kohti leikkuuta kyllä! Kiitos siitä, ja onnea sinulle upeasta saavutuksestasi!
Huugibuugi- Viestien lukumäärä : 108
Registration date : 02.07.2012
Ooooh! Eipä kyl uskos nelikymppiseks!!
Toinen nelikymppinen tääl oottaa malttamattomana tietoa leikkuripäiväst...
Toinen nelikymppinen tääl oottaa malttamattomana tietoa leikkuripäiväst...
Rosmariini- Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 16.02.2011
Uskomattoman upeaa!!!! Sun kuvat sai mussa aikaan kylmiä väreitä - niin upea olet!
Valma72- Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 52
Registration date : 28.05.2012
WAUUU! Uskomattoman upea muutos!!!!
Paljon onnea! Ja todellakin näytät nyt ihan nuorelta ja kauniilta likalta!
Paljon onnea! Ja todellakin näytät nyt ihan nuorelta ja kauniilta likalta!
Orkidea- Viestien lukumäärä : 181
Registration date : 26.05.2011
mahtava muutos. just muutama päivä sitte aattelinki et miten sulla menee nytten
Möhköfantti- Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.11.2010
Aivan upea tulos, ja nuortunut olet parikymmentä vuotta alkukuvien oton jälkeen. Tämä antaa taas motivaatiota jatkaa etiäpäin ja elää toivossa että itsellakin joskus asiat noin hyvin. Joten oikein paljon onnea .
Eija-Stiina- Viestien lukumäärä : 288
Registration date : 27.06.2012
Todella hieno tulos ja varmasti itsellä hyvä olla nyt!
Mulla leikkaus vajaan 4 viikon kuluttua edessä, joten kumpa itsekin 1,5 vuodne päästä voisin kertoa samanlaisia kuulumisia
Hyvää kesän jatkoa!
Mulla leikkaus vajaan 4 viikon kuluttua edessä, joten kumpa itsekin 1,5 vuodne päästä voisin kertoa samanlaisia kuulumisia
Hyvää kesän jatkoa!
Petronella- Viestien lukumäärä : 58
Registration date : 13.07.2012
Wauuuuuu Siis niin suuri muutos että ei oikeesti uskois kuvien alku ja loppupään ihmistä samaksi..ONNITTELUT todella suuresta muutoksesta
Mulla tulee elokuussa vuosi leikkuusta,paljon on lähtenyt,paljon on jäljellä...jotenkin vaan tuntuu että tämä laihtuminen jäi tähän..jumittaa tosi pitkiä aikoja..myönnän että en osaa edelleenkään syödä niinkuin pitäisi..määrät on jokseenkin pieniä mutta se laatu
Mulla tulee elokuussa vuosi leikkuusta,paljon on lähtenyt,paljon on jäljellä...jotenkin vaan tuntuu että tämä laihtuminen jäi tähän..jumittaa tosi pitkiä aikoja..myönnän että en osaa edelleenkään syödä niinkuin pitäisi..määrät on jokseenkin pieniä mutta se laatu
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Voi rähmä. Onnittelut ja kunnioitukset täältä.
tuulahdus- Viestien lukumäärä : 86
Registration date : 16.11.2011
Kiitos, että jaoit nämä kannustavat kuvat kanssamme.
Olet tosi kaunis ihminen
Olet tosi kaunis ihminen
koskpir- Viestien lukumäärä : 68
Registration date : 10.10.2011
Onnea Rovatar. Hieno saavutus.
Inka- Viestien lukumäärä : 142
Registration date : 10.06.2011
Minullakin on 1,5 vuotta leikkauksesta. Muistan sut Rovatar jo siltä ajalta... Onnea!!! Kuvissa näkyy hoikempi ja ennen kaikkea itseensä tyytyväisempi nainen!
Minulla menee hyvin. Olen laihtunut koko prosessin aikana noin 70kg. Viimeiset puoli vuotta paino ei ole juurikaan laskenut, joten nyt olen alkanut käymään kuntosalilla, jotta saisin aineenvaihduntani käyntiin. Palelen tosi helposti ja jos saliin jää taukoa palelu palaa takaisin. Aion saada vähän lihaksia kasaan, koska ensi keväänä on vuorossa roikkojen leikkaukset. Hartain toiveeni ois, että saisin mahan, rinnat ja allit leikattua julkisella. Alleista ja mahasta oli jo puhetta sisätautilääkärillä, mutta rinnoista ei.
Elämä on muuttunut paljonkin. Mahdun joka paikkaan!!! Tai no en ihan, mutta yllätyn vieläkin kuinka kapeasta raosta mahdun kulkemaan. Nautin liikunnasta erityisesti, koska voin pyöräillä, juosta jne kuten muutkin ihmiset. Muistin vastikään, että en lihavimmillani uskaltanut pyöräillä lapsi kyydissä, koska tasapainoni oli niin huono.
Vatsani on voinut hyvin. Ei kipuja, ei ongelmia. Kaikki ruoka menee alas. Makeaa edelleen kohtuudella, koska minulle tehtiin ohitusleikkaus. Mahalaukun rajallisuuden huomaa välillä varsinkin ravintoloissa. Hävettää syödä vähän, kun muut tankkaa olantakaa. Kävimme vasta lapseni kanssa kiinalaisessa ravintolassa ja otimme yhteisen annoksen. Minä söin 1/3 osaa ja lapsi loput. Tosin lapsellakin jäi vähän lautaselle. Mietin, että ennen leikkausta vedin kokonaisen annoksen ja jälkiruuat päälle. Ihminen selviää vähemmälläkin, joten miksi olen tankannut niin paljon? Onneksi pieni mahani opettaa minulle päivittäin mitä kohtuus on. Itse en sitä aiemmin tajunnut.
Mitä muille 1,5 v sitten leikatuille kuuluu?
Minulla menee hyvin. Olen laihtunut koko prosessin aikana noin 70kg. Viimeiset puoli vuotta paino ei ole juurikaan laskenut, joten nyt olen alkanut käymään kuntosalilla, jotta saisin aineenvaihduntani käyntiin. Palelen tosi helposti ja jos saliin jää taukoa palelu palaa takaisin. Aion saada vähän lihaksia kasaan, koska ensi keväänä on vuorossa roikkojen leikkaukset. Hartain toiveeni ois, että saisin mahan, rinnat ja allit leikattua julkisella. Alleista ja mahasta oli jo puhetta sisätautilääkärillä, mutta rinnoista ei.
Elämä on muuttunut paljonkin. Mahdun joka paikkaan!!! Tai no en ihan, mutta yllätyn vieläkin kuinka kapeasta raosta mahdun kulkemaan. Nautin liikunnasta erityisesti, koska voin pyöräillä, juosta jne kuten muutkin ihmiset. Muistin vastikään, että en lihavimmillani uskaltanut pyöräillä lapsi kyydissä, koska tasapainoni oli niin huono.
Vatsani on voinut hyvin. Ei kipuja, ei ongelmia. Kaikki ruoka menee alas. Makeaa edelleen kohtuudella, koska minulle tehtiin ohitusleikkaus. Mahalaukun rajallisuuden huomaa välillä varsinkin ravintoloissa. Hävettää syödä vähän, kun muut tankkaa olantakaa. Kävimme vasta lapseni kanssa kiinalaisessa ravintolassa ja otimme yhteisen annoksen. Minä söin 1/3 osaa ja lapsi loput. Tosin lapsellakin jäi vähän lautaselle. Mietin, että ennen leikkausta vedin kokonaisen annoksen ja jälkiruuat päälle. Ihminen selviää vähemmälläkin, joten miksi olen tankannut niin paljon? Onneksi pieni mahani opettaa minulle päivittäin mitä kohtuus on. Itse en sitä aiemmin tajunnut.
Mitä muille 1,5 v sitten leikatuille kuuluu?
dunbar- Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009
Täällä kans yksi, tosin mun leikkauksesta tulee syksyllä 2 vuotta. Mutta hyvin menee. Kokonaispudotus on nyt 55kg, tavoitteeseen vielä 5kg matkaa. Tällä hetkellä bmi 26.
Kipuja ei ole lainkaan, kaikki ruoka menee alas. Hiilihapollisia juomia ei ole juuri tehnyt mieli leikkauksen jälkeen, mutta niitäkin on tullut vähän silti juotua. Muuta eroa ei ruokavaliossa sinänsä, paitsi paljon pienemmät annoskoot.
Vaatekoko on muuttunut koosta 54/56 pahimmillaan ja nyt on koko 42.
Lääkärin kanssa oli puhetta roikkoleikkauksesta, tosin tuo sisätautilääkäri meinasi, että hän ei lähtisi näin pieniä roikkoja leikkaamaan. Mutta laittoi kuitenkin lähetteen plastiikkakirurgin arvioon. Sitä odotellessa siis.
Salilla olen käynyt leikkauksesta saakka säännöllisesti. Se on varmaan osittain vaikuttanut siihen, ettei roikoista ole tullut niin pahoja. Vaikka tietysti omasta mielestä ne on isot!
Mutta tyytyväinen olen päätöksen, on kyllä elämäni paras päätös ollut leikkaukseen lähteminen. Ja ajoituskin oli täydellinen, pääsin leikkuupöydälle noin puoli vuotta ensimmäisestä lähetteestä. Ja nyt viimeksi sisätautilääkäri sanoi, että tällä hetkellä jos hakeutuisin leikkuulle, en välttämättä lähetettä edes saisi, koska kriteerejä on ollut pakko tiukentaa.
Eli minulla on käynyt tuuri ja olen siitä erittäin onnellinen!
Kipuja ei ole lainkaan, kaikki ruoka menee alas. Hiilihapollisia juomia ei ole juuri tehnyt mieli leikkauksen jälkeen, mutta niitäkin on tullut vähän silti juotua. Muuta eroa ei ruokavaliossa sinänsä, paitsi paljon pienemmät annoskoot.
Vaatekoko on muuttunut koosta 54/56 pahimmillaan ja nyt on koko 42.
Lääkärin kanssa oli puhetta roikkoleikkauksesta, tosin tuo sisätautilääkäri meinasi, että hän ei lähtisi näin pieniä roikkoja leikkaamaan. Mutta laittoi kuitenkin lähetteen plastiikkakirurgin arvioon. Sitä odotellessa siis.
Salilla olen käynyt leikkauksesta saakka säännöllisesti. Se on varmaan osittain vaikuttanut siihen, ettei roikoista ole tullut niin pahoja. Vaikka tietysti omasta mielestä ne on isot!
Mutta tyytyväinen olen päätöksen, on kyllä elämäni paras päätös ollut leikkaukseen lähteminen. Ja ajoituskin oli täydellinen, pääsin leikkuupöydälle noin puoli vuotta ensimmäisestä lähetteestä. Ja nyt viimeksi sisätautilääkäri sanoi, että tällä hetkellä jos hakeutuisin leikkuulle, en välttämättä lähetettä edes saisi, koska kriteerejä on ollut pakko tiukentaa.
Eli minulla on käynyt tuuri ja olen siitä erittäin onnellinen!
Minullakin jo kohta tuo 2 vuotta leikkauksesta kulunut. Painoa on hävinnyt yli 50 kiloa ja tällä hetkellä olen normaalipainoinen virallisestikin. Vaatekoko tippunut 52-54 tuonne kokoon 38-40. Löysä nahka sen kun vipattaa, mutta en ole vielä edes ajatellut plastiikan käyntiä.
Kaikki ruoka uppoaa, välillä liiankin hyvin... Paino ei kuitenkaan ole osoittanut nousun merkkejä, joten kohtuudessa on kuitenkin pysytty. Välillä nesteet on jumissa, jolloin puntari heilahtaa vähän isommassa kaaressa. Itse olen itselleni tiukin tuomari. Heti kun sukset lipeää hiilihydraattien puolelle, niin armoton itsensä sättiminen alkaa. On hyvä havaita itsessään se "tilanteen korjaaja"/motkottaja, joka panee aina asiat ruotuun. Entisiä kiloja ei nimittäin kaipaa...
Kaikki ruoka uppoaa, välillä liiankin hyvin... Paino ei kuitenkaan ole osoittanut nousun merkkejä, joten kohtuudessa on kuitenkin pysytty. Välillä nesteet on jumissa, jolloin puntari heilahtaa vähän isommassa kaaressa. Itse olen itselleni tiukin tuomari. Heti kun sukset lipeää hiilihydraattien puolelle, niin armoton itsensä sättiminen alkaa. On hyvä havaita itsessään se "tilanteen korjaaja"/motkottaja, joka panee aina asiat ruotuun. Entisiä kiloja ei nimittäin kaipaa...
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
Hei Rovatar, kirjoitinkin tapaus Lyytistä tuonne esittelyn. Olen selannut tätä palstaa innolla ja löysin myös sinun tarinasi. Upea nainen! Mahtava muodonmuutos Pyysin myös puolisoani katsomaan ja itkuhan siinä tuli, kun esittelin onnistumiskokemustasi. Minä sain siitä rohkeutta! Jänskättää...ja "rikoksenuusijana" eli kerran jonosta vapaaehtoisesti jättäytyneenä, pelottaa että jos ne ei leikkaakaan. Toivotan sinulle iloisia päiviä! Nauti muodonmuutoksestasi.
Lyyli- Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 10.11.2012
Wautsi wau Rovatar, aivan mahtavan upeaa Paljon onnea uuteen elämään
Maria-76- Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 47
Registration date : 07.02.2012
Täällä myös yksi, jolla leikkurista alkaa pian olla 1,5 v. ja hyvin menee!!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa