Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Joensuussa käyneet

2 posters

Siirry alas

Joensuussa käyneet Empty Joensuussa käyneet

Viesti kirjoittaja tuulahdus To Heinä 19, 2012 10:30 pm

Heipä vaan pitkästä aikaa! Minulle tuli viime viikolla kirje Joensuusta, että lähete on vastaanotettu ja että lähiaikoina tulee lisää tietoa aikatauluista. Minua vaanon nyt ruvennut epäilyttämään, että mitähän se Joensuun (elli) lääkäri mahtaa suhtautua meitsiin. Painoa en ole saanut tiputettua ollenkaan. Kas kun tämä mikkelin lääkäri ei erityisesti patistellut. Sanoi vaan, että mulla näyttöä aikaisemmalta ajalta. Siis laihdutusnäyttöä. No, enhän minä mahdoton järjen jättiläinen ole, mutta ymmärrän sentään, että olisi hyvä laihtua ja näyttää että tosissaan tässä ollaan. En vaan ole saanut toteutettua kaikkea suunnitelmaa mitä piti. Liikkuminen on jäänyt, makeita olen yrittänyt välttää. No, välillä onnistuu, välillä ei.
Ajattelin, että jos ottaisi vielä kerran ja viimeisen kerran elämässään 10 viikon enedin. Mutta pitäisi olla aika varma, että se leikkaus olisi heti kohta tuon jälkeen. Kaksi edellistä 10 viikon ened-kokeilua kertoi sen, että onnistuin kyllä sen viikon ajan, mutta viikot ja kuukaudet sen jälkeen ei olleetkaan ruusuilla tanssimista.
No, te Joensuussa leikatut, ehkä tunnette leikkavat lääkärit (vai onkoniitä monta),että mitäs veikkaatte. Pistääköhän ne Tuulahduksen kotiin kasvamaan aikuiseksi vai antavatkohan leikkuuajan siltä istumalta.
Mä oon kyllä niin lapsellinen, että ei mitenkään uskois että viiskymppinen on lähempänä kuin neljäkymppinen. Kuvittelen edelleenkin että ajatuksen voimalla laihdun...
Sateesta huolimatta, hyvää kesänjatkoa kaikille.
tuulahdus
tuulahdus

Viestien lukumäärä : 86
Registration date : 16.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Joensuussa käyneet Empty Vs: Joensuussa käyneet

Viesti kirjoittaja Pallokala Pe Heinä 20, 2012 1:54 am

Uskon että Joensuun kirurgit korkeintaan nuhtelevat, todennäköisesti ei sitäkään.
Mullahan tippui enellä tosi hyvin paino, mutta sit parin kuukauden odotusjaksolla tuli reilusti takastepäin. Joensuussa asiaa ei kommentoitu kuinkaan, vaikka ihan rehellisesti sen hetkisen painoni siellä kerroin.

Sit sain käskyn eneillä ennen leikkausta eikä sekään ihan täydellisesti mennyt, mutta kun ei noussutkaan niin kukaan ei sanonut mitään negatiivista.
Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010

Viesti kirjoittaja tuulahdus Pe Heinä 20, 2012 4:39 pm

Mäkin aattelin eneillä reilusti ennenkuin operatsiooni on. Kun osais nyt jotenkin arvailla koska se on. Mut kunhan tulee kutsu ekakäynnille kirurgin luo, niin siitähän tuo sit selviää, kai.
tuulahdus
tuulahdus

Viestien lukumäärä : 86
Registration date : 16.11.2011

Viesti kirjoittaja Pallokala Pe Heinä 20, 2012 6:25 pm

Tosta ilmoituksesta Joensuusta oli noin kuukausi kirurgin tapaamiseen mulla. Ja tapaamisesta noin 2 kk leikkaukseen.
Joten hyvällä tuurilla sulla leikkaus ohi jo tänä vuonna!
Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla: