Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Suomen Lihavuusleikatut ry LILE -tule mukaan!

+7
Saara-79
Matami Mimmi
Elämä edessä
hansu
punatukka
iiduli
Siiri Angerkoski
11 posters

Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut ry LILE -tule mukaan! Empty Suomen Lihavuusleikatut ry LILE -tule mukaan!

Viesti kirjoittaja Siiri Angerkoski Su Heinä 15, 2012 4:24 am

LILE on valtakunnallinen potilasjärjestö, joka pyrkii ajamaan lihavuusleikattujen etuja sekä toimimaan
nimenomaan vahvana vertaistukena lihavuusleikkausta sunnittelevalle ja sellaisen jo läpikäyneelle hlölle.
LILEn jäsenenä olet tervetullut monenlaisiin yhteisiin tapahtumiimme sekä pääset osalliseksi useista eri jäseneduista,
joita yhdistyksemme koko ajan pyrkii jäsenilleen hankkimaan.

Tutustu meihin osoitteessa www.lile.fi

Mikäli kiinnostuit LILESTÄ, niin toimi seuraavasti:

*Laita sähköpostia osoitteeseen jasensihteeri@lile.fi
Kerro siinä lyhyesti itsestäsi (nimi, yht.tiedot sekä se, missä vaiheessa leikkausprosessia olet)

*Vilkkaalle keskustelufoorumille pääset mukaan ajatuksia vaihtamaan, kun laitat sähköpostia
keskustelufoorumimme ylläpitoon osoitteeseen foorumi@lile.fi

LILE on lyhyen olemassaolonsa aikana saanut jo runsaasti media-näkyvyyttä ja sitä pyritään
saamaan edelleen, mm. ensi syksynä Hgissä järjestettävässä LILE-illassa.
(Päivämäärä ja paikka tarkentuvat myöhemmin)
LILE on myös maamme lihavuuskirurgisten lääkäreitten tunnustama yhteistyökumppani, mm. yhteistyö
HUS-alueella ja Peijaksen sairaalan kanssa toimii esimerkillisesti ja tieto kulkee molemmin puolin.

TERVETULOA LILELÄISEKSI!!! Very Happy Very Happy Very Happy


Viimeinen muokkaaja, Siiri Angerkoski pvm Su Elo 19, 2012 3:42 pm, muokattu 1 kertaa

Siiri Angerkoski

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 16.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut ry LILE -tule mukaan! Empty Vs: Suomen Lihavuusleikatut ry LILE -tule mukaan!

Viesti kirjoittaja iiduli Su Heinä 29, 2012 6:16 pm

Minä ainakin voin suositella Lileä. Saa hyvin infoa, vertaistuke ja ehkä jopa uusia tuttuja tapaamisissa ym.
Omasta leikkauksesta vasta 3 kk joten kaikki tuki ja info tullut tarpeeseen.


iiduli

Viestien lukumäärä : 1
Paikkakunta : Lohja
Registration date : 29.07.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut ry LILE -tule mukaan! Empty Vs: Suomen Lihavuusleikatut ry LILE -tule mukaan!

Viesti kirjoittaja punatukka La Toukokuu 04, 2013 1:23 am

Mitenkäs pitkät jonot tänne yhdistykseen pääsyyn yleensä on? Odottelen tässä hakemusta, jotta voisin edes hakea jäsenyyttä.

Kun en heti tietty tiennyt, että jäsen pitää tietysti ensin olla sinne keskustelufoorumille rekisteröitymiseen, mutta onneksi aikaahan tässä vaan kuluu.. Sleep

punatukka

Viestien lukumäärä : 108
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 21.12.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut ry LILE -tule mukaan! Empty Vs: Suomen Lihavuusleikatut ry LILE -tule mukaan!

Viesti kirjoittaja hansu La Toukokuu 04, 2013 2:14 am

Punatukka. Mikkelin yhdyshenkilönä on "Elämä edessä" nimimerkillä kirjoittava Leidi. Laita hänelle yksityisviestiä, niin hommat etenee. On näet näitä toiminnan ihmisiä. Liitymiskaavakkeita saa myös meidän tapaamisista, seuraava nyt kuun lopulla.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut ry LILE -tule mukaan! Empty Vs: Suomen Lihavuusleikatut ry LILE -tule mukaan!

Viesti kirjoittaja punatukka La Toukokuu 04, 2013 3:05 am

Hei hansu, kiitos tiedosta! Minä laitoin tuohon jäsensihteerin osoitteeseen jo kaksi mailia, kun sinne minut ylläpito foorumilta ohjasi hakemusta kyselemään.. kun oletin, että niitä viestejäni joku lukisi, mutta jospa sitten tuo vappu sotkee vielä kuvioita. Rolling Eyes Laitan sitten "Elämä edessä" nikille viestiä, jos tuolta ei ala mitään kuulumaan.. tai unohdan koko jutun nyt tällä kertaa tähän.

Tuonne Mikkelin tapaamiseen en nyt pääse, kun oon reissussa silloin.. mutta syksyllä jos ajoissa tiedän ajankohdan, voin jopa paikalle päästäkin. Smile

punatukka

Viestien lukumäärä : 108
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 21.12.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut ry LILE -tule mukaan! Empty Vs: Suomen Lihavuusleikatut ry LILE -tule mukaan!

Viesti kirjoittaja Elämä edessä La Toukokuu 04, 2013 3:43 pm

Hei kaikille!
Lile ry:n www-sivut on uusiutumassa, siksi on viivettä jäsenhakemusten käsittelyssä!
JÄSENHAKEMUS=
Henkilötiedot
Sukunimi
Etunimet
Syntymäaika
Kotipaikka
Lähiosoite
Postinumero
Postitoimipaikka
Puhelinnumero
Sähköpostiosoite
Sairaanhoitopiiri
Leikkaustapa
Sleeve
GBP
DS
Muu
Lisätietoja:
Lile ry:n jäsenhakemus lähetetään osoitteeseen jasensihteeri@lile.fi.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kun jäsenhakemus on tehty, niin:

Kun/jos haluaa foorumille keskustelemaan toisten jäsenten kanssa toimitaan näin:

Foorumin jäseneksi pyyntö lähetetään http://foorumi.lile.fi/sivuston "Rekisteröidy" linkin kautta. Siellä käyttäjä täyttää tietonsa, haluamansa nimimerkin jne jonka jälkeen pyyntö tästä saapuu Foorumin ylläpitäjille.

Ylläpitäjät lähettävät tämän jälkeen sähköpostitse käyttäjille kyselyn jossa pyydetään lyhyttä esittelyä itsestä ja leikkausprosessin vaiheista sekä kuittausta jäsenyyden hakemisesta. Nämä esittelyt jäävät siis VAIN ylläpidon tietoon. Nämä kyselyt ylläpidon toimesta lähetetään lähestulkoon joka päivä, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.

Mikäli vastausta näihin ei kuulu tietyn ajan kuluessa niin lähetämme vielä muistutusviestin käyttäjille.
[url][/url]
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 69
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut ry LILE -tule mukaan! Empty Vs: Suomen Lihavuusleikatut ry LILE -tule mukaan!

Viesti kirjoittaja Matami Mimmi Ke Syys 25, 2013 6:42 pm

Kokemusta on miten vaikea oli päästä sinne lileen.
melkein 2 vuotta sitten laitoin ekan yhteydenoton enkä saanut
vastausta ja sitten odottelun jälkeen uudelleen.
Kolmas kerta onnistui mutta aikaa kului odottamisessa puoli vuotta eli
leikkaus ehti jo olla ennen jäsenyyttä.
Sitten olinkin jäsenenä vuoden ja erosin.
onneksi eroaminen oli helpompi toimenpide.
Matami Mimmi
Matami Mimmi

Viestien lukumäärä : 20
Paikkakunta : riihimäki
Registration date : 24.09.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut ry LILE -tule mukaan! Empty Vs: Suomen Lihavuusleikatut ry LILE -tule mukaan!

Viesti kirjoittaja Saara-79 Ma Maalis 03, 2014 9:39 pm

Onko joku oikeesti jo PÄÄSSYT jäseneksi sinne Lile R.y:n? Meni jo hermo, pitäkööt palstansa. Ihan ravitsemusterapeutin pyynnöstä sinne olisin halunut mennä sitä VERTAISTUKEA hakemaan. Hoh hoijaa... että oikeen hakemusta pitäis laittaa. Tekis miel ihan sanoo että voi vittu mutta en viitti ku kuiteski aika ruma sana on.
Saara-79
Saara-79

Viestien lukumäärä : 35
Ikä : 44
Paikkakunta : Keski-Suomi
Registration date : 20.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut ry LILE -tule mukaan! Empty Vs: Suomen Lihavuusleikatut ry LILE -tule mukaan!

Viesti kirjoittaja meevin Ma Maalis 03, 2014 10:27 pm

Mä laitoin hakemuksen ja varmaan parin viikon sisään tuli kirje jossa jäsenmaksulappu ym tietoa. Ja tää siis helmikuun aikana tänä vuonna.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut ry LILE -tule mukaan! Empty Vs: Suomen Lihavuusleikatut ry LILE -tule mukaan!

Viesti kirjoittaja Matami Mimmi Ti Maalis 04, 2014 1:42 pm

Luulenpa Saara -79 (ja muutkin), että täältäkin palstalta saatte nopeempaa ja parempaa
vertaistukee ku lilestä.
Pari mun tuttua on siellä vielä ja kertoi että keskustelufoorumi on hyvin hiljainen
ja vertaistukitapaammiset harvinaisia. Ainakin eteläisemmässä osassa suomee.pari tuttuani
eivät kai maksa tän vuoden jäsenmaksuaankaan.
Ehkä se sitte ei oo ton jäsenmaksun arvoinen kuitenkaan?
Itse löysin fb:sta kivan ryhmän jossa on lihavuusleikattujen vertaistukea tarjolla.
Ryhmä on salainen ja suljetu.
Matami Mimmi
Matami Mimmi

Viestien lukumäärä : 20
Paikkakunta : riihimäki
Registration date : 24.09.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut ry LILE -tule mukaan! Empty Vs: Suomen Lihavuusleikatut ry LILE -tule mukaan!

Viesti kirjoittaja Pellukka Ti Maalis 04, 2014 2:06 pm

Mä pääsin Lileen parissa viikossa ja olen sieltä saanut sen mitä olin vailllakin, samoiten täältä. Mä ymmärrän ton hakemuksen laittamisen tosi hyvin, koska se foorumi on suljettu ja sinne ei pääse liittymään kuin Lileen kuuluvat, toisin kuin tämä, johon voi liittyä kuka tahansa  Razz Eikä sen takia varmaan rumia tarvi alkaa puhumaan, kaiketikaan  Smile
Mä henkilökohtaisesti viihdyn kummallakin palstalla  I love you 
Pellukka
Pellukka

Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Päijät-Häme
Registration date : 29.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut ry LILE -tule mukaan! Empty Vs: Suomen Lihavuusleikatut ry LILE -tule mukaan!

Viesti kirjoittaja Eija-Stiina Ti Maalis 04, 2014 6:51 pm

Facebookissa on kaksikin suljettua ryhmää leikatuille ja leikkaukseen meneville. Ihan asiallisia ja mukavia ryhmiä ovat. Samoin kuin täälläkin. Lilestä en osaa mitään sanoa kunnen ole edes ajatellut sinne pyrkiä. Toivottavasti ne pääsevät ketkä haluavat. Mukavaa laskiaistiistaita kaikille pullan kera tai ilman.  sunny flower 

Eija-Stiina

Viestien lukumäärä : 288
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 27.06.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut ry LILE -tule mukaan! Empty Vs: Suomen Lihavuusleikatut ry LILE -tule mukaan!

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin La Toukokuu 31, 2014 6:43 am

Mä anoin kaksi vuotta sitten jäsenyyttä sinne ja pääsinkin muistaakseni foorumille ja kaikkee mutta sitten leikkaus lykkääntyi raskauden takia niin ilmoitin jäsenmaksulaskun saavuttua että en liitykään nyt vielä jäseneksi. Nyt kun minut on leikattu, minua ei nyt kiinnostakaan enää oikein liittyä sinne, mulla on niin hyvät vertaistuet muualta että en haluakaan oikein sen enempää enkä tarvitse yhdistystä siis mihinkään.

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut ry LILE -tule mukaan! Empty Vs: Suomen Lihavuusleikatut ry LILE -tule mukaan!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa