Ei enään sairaalloisen ylipainoinen!!! :D
5 posters
Ei enään sairaalloisen ylipainoinen!!! :D
JEEEEEEEEEEEE!!!!!
Voi kuinka hieno tunne!!!
Paino on lähiaikoina jumitellut aika paljon, mutta vihdoin pääsin alle 40 BMI:hin.
Kun muistelen elämääni taaksepäin, niin olen tainnut olla sairaalloisen lihava ihan koko aikuisikäni!!
MUTTA EN ENÄÄÄÄÄÄÄÄN!!!!
Kyllä elämä on ihanaa!
Voi kuinka hieno tunne!!!
Paino on lähiaikoina jumitellut aika paljon, mutta vihdoin pääsin alle 40 BMI:hin.
Kun muistelen elämääni taaksepäin, niin olen tainnut olla sairaalloisen lihava ihan koko aikuisikäni!!
MUTTA EN ENÄÄÄÄÄÄÄÄN!!!!
Kyllä elämä on ihanaa!
Orkidea- Viestien lukumäärä : 181
Registration date : 26.05.2011
Vs: Ei enään sairaalloisen ylipainoinen!!! :D
Heippa!
Sama tahti mullakin. Maanantaina juur laskin että paino on pudonnu alle ton 40 maagisen rajan eli ei enää sairaalloinen lihavuus päällä. Upee tunne muuten. Ja paino laskee kokoajan vaikka en juur pääse tälhetkellä liikkuun kun polvi leikattu 3 viikkoo sitten. Mutta haitanneeko tuo.
Onnee tosta saavutuksesta sulle
Sama tahti mullakin. Maanantaina juur laskin että paino on pudonnu alle ton 40 maagisen rajan eli ei enää sairaalloinen lihavuus päällä. Upee tunne muuten. Ja paino laskee kokoajan vaikka en juur pääse tälhetkellä liikkuun kun polvi leikattu 3 viikkoo sitten. Mutta haitanneeko tuo.
Onnee tosta saavutuksesta sulle
maija411- Viestien lukumäärä : 180
Registration date : 21.12.2011
Onnea Maija411 myös sinulle!
Aamulla kun näin lukemat ja nousin vaa'alta pois, niin pompin ilosta hetken, niin kivalta se tuntui! Enkä ole pomppinut mistään syystä vuosiin! 46kg sitten pomppinen olisi varmaan lopullisesti tuhonnut polvieni nivelet. Onneks nyt alkaa olemaan elämä paljon helpompaa verrattuna siihen mistä aloitin!
Aamulla kun näin lukemat ja nousin vaa'alta pois, niin pompin ilosta hetken, niin kivalta se tuntui! Enkä ole pomppinut mistään syystä vuosiin! 46kg sitten pomppinen olisi varmaan lopullisesti tuhonnut polvieni nivelet. Onneks nyt alkaa olemaan elämä paljon helpompaa verrattuna siihen mistä aloitin!
Hienoa Orkidea ja Maija411!!!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Onnittelut teille!! Minäkin päätin laskea oman BMI:n ja sehän oli 36,2 eli minäkin olen päässyt tuosta sairaalloisen lihavan lukemista!!! Leikkauksesta on nyt kulunut 8 kk ja olen saavuttanut ensimmäisen tavoitteeni eli olen päässyt alle 100 kg. Jippii!! Elämä hymyilee tällä hetkellä, vaikka onkin ollut todella raskas kevät ja kesä.
Cissi45- Viestien lukumäärä : 15
Registration date : 16.06.2010
Kiitos Elämä edessä!
Onnea myös sinulle Cissi45!!
Voi luoja, en edes osaa kuvitella kuinka onnelliseksi tulen, kun pääsen alle 100kg! Sitten ei taida pomppiminen riittää, vaan pitää pistää oikein tanssiksi! Siihen on vielä matkaa 11,9kg, mutta täältä tullaan... Hitaasti, mutta varmasti!
Toinen mielenkiintoinen asia on, että yhden ohjelman mukaan minun rasvaprosentti oli viime marraskuun alussa jotain yli 75% ja nyt se on jo alle 48% Minusta on enään alle puolet rasvaa!
Onnea myös sinulle Cissi45!!
Voi luoja, en edes osaa kuvitella kuinka onnelliseksi tulen, kun pääsen alle 100kg! Sitten ei taida pomppiminen riittää, vaan pitää pistää oikein tanssiksi! Siihen on vielä matkaa 11,9kg, mutta täältä tullaan... Hitaasti, mutta varmasti!
Toinen mielenkiintoinen asia on, että yhden ohjelman mukaan minun rasvaprosentti oli viime marraskuun alussa jotain yli 75% ja nyt se on jo alle 48% Minusta on enään alle puolet rasvaa!
janette- Viestien lukumäärä : 72
Ikä : 47
Registration date : 05.03.2012
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa