pahoinvointi ja oksentelu??
3 posters
Sivu 1 / 1
pahoinvointi ja oksentelu??
hei pakko nyt kysyä, kun moni täällä sanoo et tulee paha olla ja helpottaa kun oksentaa, mulle tulee viellä joistakin huono olo, mutta oksentamaan en pysty vaikka töyntäin koko käden kurkkuu!!! onko joillain muulla sama juttu, koska kyllä sen huonoo oloon helpottas, et sais jotain tulemaa ylös, mut ei tuu mitään, pelkkää yökkäämistä vaan veilläkään en oo pystynyt syömään lihaa, vaikka leikkuusta jo 10kk ja muutenki kaikki paistettu ja rasvanen tökkii, edelleen pääasiassa syön jugurtte, rahkoja, leipää, juustoa, tosin oon koittanu myös grillattua makkaraa, meni puilikas alas ja sit tuli stop, jätski jo menee kuhan ei syö makeimmasta päästä, alkoholista sen verran et kuiva siideri menee alas ku ravistaa hiilihapot pois ja kuiva valkkarit, kaljaa en oo pystyny juomaa leikkuun jälkee ollenkaa, pelkkä haju tekee jo pahaa, eli on tässä vähän kaikki muuttunut nyt oon huomannu ku on ollu juhlia ja oon tehny mansikkatäyttekakkua, niin sitä menee kyllä vaarallisen paljon ja ei tuu huonoa oloa toivottavasti ei noi herkut tule olemaan mulle ylivoimasia mitään pitsaa, hampurilasia sun muuta ei onneks oo tehny edes mieli, mut toi makee alkaa olee liian hyvää, tosin siinäkin raja, ei mikään ällö makee saa olla vaan raikas ja kostea esim just ite tehty täytekakku kertokaa miten teillä muilla menee ja hauskaa kesää kaikille
haidi66- Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Registration date : 23.10.2011
Vs: pahoinvointi ja oksentelu??
Kylläpäs olet hyvän näkönen ja ruskettunut kuvassa;) Mulla on ton oluen kanssa sama juttu, ei maistu ei, vaikka ennen olin oluen ystävä. Nyt menee parhaiten karpalolonkero jos joskus iltaa istutaan...Mulla tulee aika harvoin huono olo, oksentanut en oo kertaakaan. Huono olo tulee lähinnä liian makeasta. Muuta mm. lihaa ja makkaraa pystyn syömään ihan hyvin, kuten kaikkee muutakin normiruokaa, kunhan määrä jää pieneksi eli max 2dl/kerta. Vedenjuontikin sujuu nykyisin ihan helposti, ensimmäiset pari kuukautta oli vähän harjottelua ja totuttelua. Ai juu, nyt muistan että kerran oksentanut olen, se oli noin 1kk leikkauksesta kun söin vaaleaa patonkia palan. Nyt oon kaikkee vaaleeta/vehnäjauhosta välttänytkin, eikä kyllä tee pahemmin mielikään. Mansikoita syön kermavaahdolla tai vaniljakastikkeen kera, se on herkkua ja tulee proteiinejakin kivasti ainakin vaniljakastikkeesta.
Hauskaa kesää sullekin
Hauskaa kesää sullekin
Soile- Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011
Minullakin kerran kävi niin, että söin jotain sopimatonta ja liian ison määrän, oli todella paha olo, mutta en saanut oksennettua. Puristin kyllä niin, että tuli ihan pieniä verenpurkaumia silmien ympärille, mutta mitään ei tullut ulos. Saattaa olla, että ruoka meni nopeasti mahasta läpi, eikä mahapussissa ollut enää mitään ulos tulevaa, pahoinvointi johtui sitten hiilihydraatin liian nopeasta imeytymisestä. Se ruoka taisi olla tuoretta valkoista leipää, ihanaa herkkua muttei sovi minulle enää...
AnnukkaK- Viestien lukumäärä : 84
Registration date : 13.04.2011
kiitokset vastauksista, mulla kans liian makee ni heti tulee hirvee olo, nyt onneks osaan jo välttää sitä ja on kauheeta ku oksettaa hullun mut mitään ei tuu ulos, no pitää kattoo mitä suuhunsa laittaa haskaa kesää kaikille
haidi66- Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Registration date : 23.10.2011
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa