Proteiinipatukat
+2
Leppis
Orkidea
6 posters
Proteiinipatukat
Heippa kaikki!
Olen tähän mennessä saanut kaikki proteiinit normaalista ruuasta, mutta olisin halukas kokeilemaan proteiinipatukoita, koska ne olisi niin helppoja pitää mukana.
Kysymys niille jotka on noita patukoita syönyt, että oletteko löytänyt jotain hyvää merkkiä ja makua? Joku joka ei ole kauhean makea ja missä on kaikki arvot kohdallaan?? Tietenkin mauissa mielipiteet eriää yhtä paljon, kun ened-pussien kohdalla, mutta olisi kiva kuulla muiden kokemuksia.
Leppoisaa sunnuntaita!
Olen tähän mennessä saanut kaikki proteiinit normaalista ruuasta, mutta olisin halukas kokeilemaan proteiinipatukoita, koska ne olisi niin helppoja pitää mukana.
Kysymys niille jotka on noita patukoita syönyt, että oletteko löytänyt jotain hyvää merkkiä ja makua? Joku joka ei ole kauhean makea ja missä on kaikki arvot kohdallaan?? Tietenkin mauissa mielipiteet eriää yhtä paljon, kun ened-pussien kohdalla, mutta olisi kiva kuulla muiden kokemuksia.
Leppoisaa sunnuntaita!
Orkidea- Viestien lukumäärä : 181
Registration date : 26.05.2011
Vs: Proteiinipatukat
Muutamat patukat ovat minun mielestäni jo liiankin hyviä. Syön Atkinsin patukoita, Allevon tumma suklaata ja Nutrilett crunchia.
Leppis- Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011
Paljon noissa patukoissa on ihan hyvänmakuisia, tai tietty mulle maistuu kaikki mikä vähääkään muistuttaa karkkia Mutta Leaderin niissä isommissa (makuina ainakin banaanitoffee, mansikkajogurtti, minttusuklaa) on reilusti proteiinia ja vähän hiilihydraatteja. Niissä lukeekin lo-carb... Ei oo nyt yhtään patukkaa tässä kotona että saisin ihan tarkat lukemat mutta ne pitäs olla ravintoarvollisesti ihan ok. Sit on sellasissa pienissä (en muista mut vois olla Leaderin kanssa) hyvänmakuinen vadelmajogurtti.
turkutuulia- Viestien lukumäärä : 154
Registration date : 20.10.2009
Minun suosikkeja (töissä välipalana tai ruuan korvikkeena) ovat So lo-carb Protein-patukat. Erityisesti suklaakuorrutteinen banaani-toffee patukka. Löytyy päivittäistavarakaupoista. Paino 61g, 25g proteiinia, 15g hiilihydraatteja, 1g sokeria, 3g rasvaa ja kuitua 4g.
Pampula- Viestien lukumäärä : 28
Registration date : 09.08.2010
Leikattu ei voi kovin makeita syödä, siksi nuo lo-carb-patukat ovat parhaita. Mulle maistuu pähkinäiset tai aamupalatyyppiset ja minttusuklaiset tai mansikkaiset. Isoimmat ateriapatukat ovat usein jo liian isoja.
Ja näissä ei ole sen parempi mitä enemmän on proteiinia, vaan sellainen keskiverto on paras, ettei proteiinin maku puske liikaa läpi.
Kokeilemalla löytää parhaat.
Ja näissä ei ole sen parempi mitä enemmän on proteiinia, vaan sellainen keskiverto on paras, ettei proteiinin maku puske liikaa läpi.
Kokeilemalla löytää parhaat.
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Kannattaa myöskin tarkkaila noita kalorimääriä eikä pelkästään proteiinia koska joissain on aika paljon sokereita. Munkin mielestä keskiverto on paras ja kannnattaa muista että yli 25g protskusatsi ei kerralla kuitenkaan imeydy joten sellaisia 50g protskupommeja ei kannata ostaa. Itse hamstraan aina kun löydän Fast sports minttusuklaa patukoita. Niitä löytyy vain isommista S-marketeista eikä kaikista niistäkään. Niissä on myös hinta kohdallaan kun maksavat 1,49e. Patukka on 50g ja protskuja 14g ja kaloreita 190 kcal.
Kimby- Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 53
Registration date : 28.11.2009
Kiitos oikein paljon vastuksista!
Tänään minä nyt vähän viisaampana suuntaan kauppaan ja ostan muutaman kokeeksi.
Toivottavasti tosiaan eivät ole niin makeita, mutta kokeilemalla se selviää.
Aurinkoista päivää kaikille!
Tänään minä nyt vähän viisaampana suuntaan kauppaan ja ostan muutaman kokeeksi.
Toivottavasti tosiaan eivät ole niin makeita, mutta kokeilemalla se selviää.
Aurinkoista päivää kaikille!
Orkidea- Viestien lukumäärä : 181
Registration date : 26.05.2011
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa