Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

kevät menny hyvin, miten muilla???

2 posters

Siirry alas

kevät menny hyvin, miten muilla??? Empty kevät menny hyvin, miten muilla???

Viesti kirjoittaja haidi66 Ma Toukokuu 07, 2012 10:16 pm

Very Happy heips päätin kirjotella kuulumisia, paino pysynyt edelleen siinä 55-57kg, vaikka on tullut välillä herkuteltua Very Happy leikkuusta nyt noin 8kk ja hyvin on mennyt, ku alkuvaikeudet voitettu Very Happy mites muilla??? vähän pelottaa kun kesä tulossa ja grillikausi alkaa Shocked täytyy vaan olla tiukkana et ei tuu sorruttua syömään liikaa, eikä liian rasvasta, tosin onneks mulla ei vielläkään tee mitään esim hampurilaisia sun muuta rasvasta ruokaa, mut nyt esim jätski menee vähän liiankin hyvin alas ja ei tuu enään huonoo oloa makeesta, mitä tuli viellä tossa pari kuukautta sitten, miten teillä muilla leikatuilla on toi syöminen nyt kun leikkusta on aikaa??? kertoilkaa kokemuksianne ja tietty vinkejä miten saa ittensä pidettyä kurissa, en haluu ainuttakaan kiloa takas mitkä oon saanu pudotettua affraid iloista kevättä ja alkavaa kesää kaikille flower
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Registration date : 23.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

kevät menny hyvin, miten muilla??? Empty Vs: kevät menny hyvin, miten muilla???

Viesti kirjoittaja hansu Ti Toukokuu 08, 2012 12:40 am

Mulla on paino pysynyt samana tämän vuoden. Aamun puntarin mukaan 67,1 kiloa. Siinähän se seilailee 66-69 kilon välillä riippuen siitä, miten paljon on nesteitä jumissa kehossa.

Ruoka ja herkutkin maistuvat. Grillattukin on; pahasti meni tuollon ylimääräistä energiaa... Itselläni ei auta muu, kuin laskea energiansaanti karkeasti päivittäin. Tuohon 1500kcal tähtään. Ylitse jos menee, niin seuraavana päivänä palataan heti ruotuun. Valitettavasti makea ei minullekaan tee enää huonoa oloa. Onneksi mieliteot olleet harvassa.

Tällä hetkellä liikkuminen lähes olematonta. Jalka on yhä paketissa, eikä tilanne aivan äkikseltään tunnu korjaantuvan.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa