Simppa83 Nyt pienimahaisten listoilla
4 posters
Simppa83 Nyt pienimahaisten listoilla
Joo elikkäs tiistaina klo 10.00 odotus aulaan käskivät mennä heti labraan kokeisiin. Klo 11.30 vietiin sitten leikkaus saliin ja aloiteltiin valmistelut "gbp" ja heräämössä heräsin noin klo 16.00 ongelmia oli tullut leikkauksen aikana elikkä olivat verenpaineet romahtaneet ja leikkaus oli muutenkin hankala,kun kiinnitys kohdat olivat huonot mutta siltin saivat leikattua hyvin kuulemma: noh sitten alkoi painajainen kun heräämössä heräsin olo oli kauhea siis "pahoinvointi" en kuulemma saanut yökätä kun voi joku liitos revetä "ajattelin että miten selviän tästä päivästä kunmitkäät lääkkeet eivät auttaneet" noh olo sitten parani noin klo 22.00 jouduin jäämään heräämöön yöksi "tarkkailivat verenpainetta jne". Keskiviikko Aamuna vietiin osastolle ja oikeen mitään ahtonut saada alas "oli liian makeaa soppa mulle" vaihtoivat toiseen soppaan niin alko hyvin maistua liuokset,maito, tee ja kiisseli kipuun sain hyviä rohtoja. Torstaina sitten olo oli parempi ja kaikki alkoi maistua, mutta tulee kyllä nopeasti täyteen "makea ei vielläkään maistu taidan jättää sen pois" ja lääkäri ehdotteli jo kotiinlähtöä perjantaille. Perjantain Olo on todella maini pääsin kotiin siinä klo17.00 noh aikasemmin kyllä porista mutta hain lääkkeet jne.. Mikäs täs sanomaan kaksi kanalihapullaa tuli syötyä ei tullut mitään oiretta ei kylläkään oo nälkäkään nyt oottelen et toipuis kunnolla ja saisi opetella uusille tavoille.
Simppa83- Viestien lukumäärä : 64
Ikä : 41
Registration date : 20.03.2012
Vs: Simppa83 Nyt pienimahaisten listoilla
Simpalle onnea ja toipumisia!
Olo varmasti oli alkuun kamala, mutta helpottaa päivä päivältä.
Ole vaan tyytyväinen jos pääset makeasta eroon.
Kesää kohti kevyempänä
Olo varmasti oli alkuun kamala, mutta helpottaa päivä päivältä.
Ole vaan tyytyväinen jos pääset makeasta eroon.
Kesää kohti kevyempänä
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Hyvin on toipuminen onnistunut 2kk leikkauksesta ja nyt -14kg ja kokonaisuudessa -30kg eli alkupainoni oli ollut 133kg nyt sitten se 100kg ollut niin paljon kiireitä et kokonaan forumit unohtuneet varsinkin kun pyöräkausi hyvin vauhdissa ... Hyla maitoon joutunut siirtymään..
Viimeinen muokkaaja, Simppa83 pvm La Syys 08, 2012 2:10 pm, muokattu 1 kertaa
Hienoa Simppa83!
Sinäkin olet sitten neuvolassa punnittavien joukossa! Oikein hyvää kesää ja vointia edelleen!!!
Sinäkin olet sitten neuvolassa punnittavien joukossa! Oikein hyvää kesää ja vointia edelleen!!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Pientä päivitystä ajattelin pistää nyt on paino siinä 91kg ja leikkauksesta se 5kk ja -42kg. Hupaisaa kyllä, että paino putoaa vaikka juurikaan mitään tee "syön kyllä terveellisesti ja juon paljon". Mitenkäs teillä bypassin tehdyille onko annoskoot suurentuneet vuoden varrella itsellä tuntuis et se 2-3 dl menee kerralla sekin riippuen päivästä .... välillä tuntuu et söis ns. pirusti ja välillä tuntuu et maha ei ota oikein ruokaa vastaan
Minulla nyt 2-vuotis synttärit masun kera edessä. Ja voin todeta, että annoskoot ovat suurentuneet. Olen ainakin itse todennut, että syötävä määrä on pitkälti kiinni ruuan koostumuksesta. Mitä tasaisempi/juoksevampi ruoka, sitä isompi on määrä. Kiinteä ja voisiko sanoa mahaa "täyttävämpi" ruoka jää pienempiin annoskokoihin.
Puntarin kanssa oon naimisissa. Paino pysynyt kuitenkin samoissa jo reilun puoli vuotta, vaikka ruokaa on mennyt määrällisesti enemmän kuin alkuun. Nyt olen alkanut miettiä noita roikkoleikkauksia ja niitä varten pitäisi tsempata varmaankin vielä muutama kilo, vaikka normipainon ylälaidassa nyt olenkin.
Täytyy sanoa, että kyllä sun paino on hienosti pudonnut! Onnittelut.
Puntarin kanssa oon naimisissa. Paino pysynyt kuitenkin samoissa jo reilun puoli vuotta, vaikka ruokaa on mennyt määrällisesti enemmän kuin alkuun. Nyt olen alkanut miettiä noita roikkoleikkauksia ja niitä varten pitäisi tsempata varmaankin vielä muutama kilo, vaikka normipainon ylälaidassa nyt olenkin.
Täytyy sanoa, että kyllä sun paino on hienosti pudonnut! Onnittelut.
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa