Lentokoneen istuin
5 posters
Sivu 1 / 1
Lentokoneen istuin
Itse en ole koskaan matkustanut lentokoneella.. ja nyt olemme suunnitelleet matkaa, jossa täytyisi mennä lentokoneeseen.
olen siis 171cm pitkä ja painan 170kg. Onko mahdottomuus ? Mahdunko sinne penkille, ja entä saatika turvavyö ?
Kokemuksia ?
Vai täytyykö unohtaa koko reissu...
olen siis 171cm pitkä ja painan 170kg. Onko mahdottomuus ? Mahdunko sinne penkille, ja entä saatika turvavyö ?
Kokemuksia ?
Vai täytyykö unohtaa koko reissu...
janette- Viestien lukumäärä : 72
Ikä : 47
Registration date : 05.03.2012
Vs: Lentokoneen istuin
Muusta en tiedä mutta koneissa on turvavöiden jatkokappaleita, joita voi pyytää, joten vyöt ainakin riittävät.
Massiivi- Viestien lukumäärä : 134
Registration date : 30.01.2012
Olin itse viimeksi pari vuotta sitten lentokoneessa, ja suunnilleen varmaan samaa kokoluokkaa kuin sinä. Jos mahdut kävelemään bussin käytävällä, mahdut lentokoneeseenkin, mutta ahdasta voi olla. Jos mahdollista niin valkkaa kapeammansorttinen vieruskaveri, mä matkustin teinipoikani vieressä ja keskimäärin mahduttiin hyvin. Kannattaa pyytää heti koneeseen mennessä vastassa olevalta lentoemännältä sitä istuinvyön jatkopalaa (siinä se pyytäminen käy huomaamattomimmin, jos läskikerrokset hävettää, kuten minua). Ne tuovat sen sinulle sitten kun porukka on päässyt istumaan. Siinä vyössä sitten mitta riittää ihan varmasti.
AnnukkaK- Viestien lukumäärä : 84
Registration date : 13.04.2011
Joissain lentoyhtiöissä on mahdollista varata myös kaksi paikkaa jos yhdelle ei mahdu - tästä kyllä taidettiin ottaa joku lisämaksu.
Kannattaa vaikka soittaa ennakolta lentoyhtiön puhelinpalveluun ja kysyä.
Kannattaa vaikka soittaa ennakolta lentoyhtiön puhelinpalveluun ja kysyä.
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Itselläni lentokoneessa tavallinen vyö riittää juuri ja juuri,mutta tarjotinpöytä ei mahdu eteeni ison mahan takia ... aika hankalaa. Jos olen istunut tutun vieressä, olen tunkenut tarjottimeni hänen pöydälleen,mutta kerran kun istuin vieraan ihmisen vieressä, en ottanut sitten ollenkaan tarjottua ateriaa kun ei ollut paikkaa mihin laskea se..
Tuhti- Viestien lukumäärä : 24
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa