Magnesium?!
Sivu 1 / 1
Magnesium?!
Hei. Osaisko joku viisaampi sanoa vaikuttaako toi magnesium painon putoamiseen? Itellä tulee toukokuussa 2 vuotta leikkauksesta ja paino on nyt jumittanut vuoden alusta, ei ole tippunut yhtään pikemmin noussut 2 kiloa.
Oon nyt ottanut tota magnesiumia muutaman kuukauden kun oli kramppeja jaloissa. Hidastaako jotenkin? Rupeaa pikkuhiljaa ahdistaan kun ei putoa enään ja tavoitteeseen olis joku 5-7 kiloa, tosin oonhan mä tähänkin jo tyytyväinen. No enhän mä kyllä saa juotua tota 1,5-2 litaraa vettä päivässä, mutta voiko se nyt muka vaikuttaa niin paljon. Toisina päivinä menee 1,5 litraa ja toisina alle litra.
Oon nyt ottanut tota magnesiumia muutaman kuukauden kun oli kramppeja jaloissa. Hidastaako jotenkin? Rupeaa pikkuhiljaa ahdistaan kun ei putoa enään ja tavoitteeseen olis joku 5-7 kiloa, tosin oonhan mä tähänkin jo tyytyväinen. No enhän mä kyllä saa juotua tota 1,5-2 litaraa vettä päivässä, mutta voiko se nyt muka vaikuttaa niin paljon. Toisina päivinä menee 1,5 litraa ja toisina alle litra.
miranta- Viestien lukumäärä : 48
Registration date : 07.03.2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa