Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Jojo esittäytyy

5 posters

Siirry alas

Jojo esittäytyy Empty Jojo esittäytyy

Viesti kirjoittaja JojoT Ke Huhti 25, 2012 8:21 pm

Tervehdys kaikille!

Minäpäs kävin eilen nielemässä tuon kameran ja kun sieltä ei mitään kummallista löytynyt, sain leikkausajan 30.5.
Samalla keikalla kävin ravintoterapeutilla, jonka kanssa käytiin kaikki juurta jaksaen läpi.

Aloitan eneilyt nyt hetikohta ja kuukauden päästä mennään. Jee! bounce

Mun prosessi alkoi 2009, jolloin yritin saada lähetettä leikkaukseen, mutta täältä pohjoisen pikkukaupungistä ei sellaista lääkäriä löytynyt joka olisi asiasta mitään tiennyt. Lopulta eneilin ravintoterapeutin kanssa, söin kaikki rasvapillerit ja yritin vaikka mitä. Tuloksena aina pudotus (10-15 kg), jonka jälkeen kaikki lähes tuplana pikkuhiljaa takaisin. Olen elämäni aikana laihduttanut varmaan satoja kiloja. Lopulta paloi plikalta hermo ja marssin Oulun terveystaloon ja kaikki on järjestynyt erittäin nopeasti.

Mun Bmi on 54, mutta olen perusterve ja aktiivinen työikäinen. Odotan tätä innolla. Tosin hiukan pelosta myös sekaisin, mutta en anna sen ottaa valtaa.

Haluan kiittää kaikkia Teitä, jotka olette hyviä ja huonoja kokemuksia tällä palstalla jakaneet. Minulle on ollut helpompaa kun tietää myös ongelmat mitä voi seurata, jolloin osaa tehdä päätöksensä oikeiden faktojen kanssa. Henkilökohtaisesti minulla ei ole varaa olla menemättä leikkaukseen ja olen valmis ottamaan riskin.

Hauskaa kevään odotusta kaikille!

JojoT

Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 24.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Jojo esittäytyy Empty Vs: Jojo esittäytyy

Viesti kirjoittaja Leppis Ke Huhti 25, 2012 9:54 pm

Onnea leikkausajasta, sitä minäkin tässä oottelen tai oikeemmin kutsua Peijakseen. Smile Asiat ovat helpottuneet ainakin täällä etelässä. Nykyään on oman kaupunkini terkkarissa ja sairaalassa ihan ene-ryhmiä, jotka pidetään suurimmaksi osaksi leikkaukseen menijöille. cat

Leppis

Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011

Viesti kirjoittaja maija411 To Huhti 26, 2012 1:23 pm

Heippa!
Teretuloa joukkoon mukaan: Ja tsemppiä Eneilyyn ja leikkaukseenkin sitten kun se on ajankohtaista.

flower
maija411
maija411

Viestien lukumäärä : 180
Registration date : 21.12.2011

Viesti kirjoittaja JojoT Pe Toukokuu 25, 2012 9:37 pm

Heipä hei ja kiitoksia =)

Eneily on mennyt ihan kohtalaisesti ja taitaa olla 8 kiloa pudonnut nyt. Siirryin ruokaeneen pääasiallisesti kun pussit ei yksinkertaisesti pysynyt sisällä. Kalorit on pysyneet siellä 800 kcal huippeissa ja hiilarit ihan minimissä. Se lieneekin tarkoitus, että rasvamaksa pienenee. Mulle ei ylipäänsä noi kilot kauheasti merkkaa, haluan vain pystyä liikkumaan jälleen.

Leikkaus jännittää ihan älyttömästi!

JojoT

Viesti kirjoittaja JojoT Pe Tammi 25, 2013 4:21 pm

Heipä hei!

Nyt on leikkauksesta yli puolivuotta ja kaikki on mennyt hienosti! Alussa oli todella vaikeata syömisen kanssa, mutta pikkuhiljaa sen oppi uudestaan. Enää ei voi syödä ajattelematta vain jotain. Eneily ei todellakaan mulle sovi ja en tule enää IKINÄ pistää niitä keittoja lautaselleni. Ruoka ene ennen leikkausta sopi minulle parhaiten ja leikkauksen jälkeen oli helpompi vain jatkaa sitä.

Tosiaan painoa on jo lähtenyt 34 kg. Minulla on vielä pitkä matka edessä, mutta tällä hetkellä olen päässyt takaisin siihen mihin olen halunnutkin: voin lentää millä lentokoneella vaan, kaikki vyöt mahtuu kiinni ja harrastan liikuntaa 4-5 krt viikossa. Kesäksi on suunniteltu melontareissu ja ensivuonna alpeille laskemaan! Voin jälleen tehdä KAIKKEA KIVAA.

Vaikeinta oli sohvalta nouseminen. Painonpudotuksessa tärkeintä on ruokavalio, se on fakta. Yhtä tärkeätä on löytää elämäänsä niitä asioita joista nauttii.

Tickerissä on tavoitteena 79 kg, koska se on merkittävän ylipainon ja ylipainon raja minun tapauksessa. Hurja matka on vielä edessä, mutta en suostu olemaan tilasto, aijon pyrkiä tuohon kaikin keinoin.

Hyvää talvea ja kevään odotusta kaikille samassa kelkassa oleville. Olin itse todella peloissani leikkauksesta, mutta nyt voi sanoa etten ole katunut päivääkään.

JojoT

Viesti kirjoittaja Eija-Stiina Pe Tammi 25, 2013 5:27 pm

Hienoa että kaikki on ok. Kumpi leikkaus tehtiin. flower

Eija-Stiina

Viestien lukumäärä : 288
Registration date : 27.06.2012

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Pe Tammi 25, 2013 6:18 pm

Kiva kuulla sinusta ja että kaikki on mennyt hyvin!
Tuo on hyvä ajattelutapa että me EI olla mitään tilastokamaa, kaikki me ollaan yksilöitä ja kaikki laihdutaan eri vauhdilla!

HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011

Viesti kirjoittaja JojoT La Tammi 26, 2013 4:30 am

Mulle tehtiin Gastric bypass, pikkumasu siis. Muuten syömiset on ok, mutta kalsiumia ja protskuja tulee liian vähä. Voin hyvin ja voin syödä kaikkee.

ainii! Verenpaineet laski 134/74 ja verensokeri pyörii aamuisin 5 paikkeilla entisen 7,5:n sijaan.. wuhuu!

JojoT

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa