Uuutukainen tällä palstalla
2 posters
Sivu 1 / 1
Uuutukainen tällä palstalla
Joo nyt olen muutaman päivän vieraillut ja nyt rekisteröitynyt sivulle. No aihe on yhteinen vaan tuntuu että tiedoissani on paljon aukkoja teihin konkareihin verrattuna. Itse vasta päätin et nyt on aika lopettaa tää haahuilu ja tehdä jotain. Ei sillä ettenkö olis tehnytkin kymmeniä laihdutuskuureja ja kymmeniä pudotettuja kiloja ja ripauksen enemmän takaisin.
Olen kuullut kaikki hyvää tarkoittavien ohjeet siitä kuinka vähemmän syömällä asia hoituu... ehkä jollain muulla mutta mulla se ei oo hoitunut. Nyt on ollut aika karu herääminen siihen et haluanko elää vai kuolla johonkin ylipainon aiheuttamaan asiaan. Syövän esiastetta on leikattu pois ja kilpirauhasenkin varmaan menetän koska moninkertainen se on kooltaan jne jne jne. Ikä ei vielä päästä edes eläkkeelle. Voin vain toivoa että nyt pääsisin ko. leikkaukseen. Tuntuu hyvältä kun löysin kohtalotovereiden sivut jotta saan tietoa enemmän siitä mitä olen nyt lääkäriltä pyytänyt.
Olen kuullut kaikki hyvää tarkoittavien ohjeet siitä kuinka vähemmän syömällä asia hoituu... ehkä jollain muulla mutta mulla se ei oo hoitunut. Nyt on ollut aika karu herääminen siihen et haluanko elää vai kuolla johonkin ylipainon aiheuttamaan asiaan. Syövän esiastetta on leikattu pois ja kilpirauhasenkin varmaan menetän koska moninkertainen se on kooltaan jne jne jne. Ikä ei vielä päästä edes eläkkeelle. Voin vain toivoa että nyt pääsisin ko. leikkaukseen. Tuntuu hyvältä kun löysin kohtalotovereiden sivut jotta saan tietoa enemmän siitä mitä olen nyt lääkäriltä pyytänyt.
Sabiinax- Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 68
Registration date : 01.04.2012
Vs: Uuutukainen tällä palstalla
Tervetuloa joukkoon!
Massiivi- Viestien lukumäärä : 134
Registration date : 30.01.2012
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa