Pitkä odotus palkitaan - pohjaton meri
+7
Rosmariini
tytteli70
HyeeNa!
hansu
Leppis
Pallokala
pohjaton meri
11 posters
Pitkä odotus palkitaan - pohjaton meri
Moikka kaikille! Esittäydympäs minäkin. Olen 23v nainen oulusta ja olen jonottanut leikkaukseen n.4v ja 3kk. Kävin kaksi viikkoa sitten mahalaukun tähystyksessä, anestesialääkärillä, hoitajan haastateltavana sekä tapasin jumpparin. Viimeviikon torstaina oli ravitsemusterapeutin tapaaminen missä oli muitakin leikkaukseen menijöitä. Minut kuulemma leikataan toukokuussa, tarkkaa päivämäärää en vielä tiedä. Nyt olen sitten ollut enellä hieman vaihtelevin menestyksin.. Pitää saada 10-15kg pois ennen leikkausta. Tänään ilokseni huomasin että ei tämä niin hankalaa olekaan kun tottuu, ei edes ole nälkä ja mielitekojakaan ei ole pahemmin.
P.s Mielelläni tutustuisin myös muihin iihmisiin täällä foorumilla, eli mulle saa pistää yksäriä!
P.s Mielelläni tutustuisin myös muihin iihmisiin täällä foorumilla, eli mulle saa pistää yksäriä!
pohjaton meri- Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 25.03.2011
Vs: Pitkä odotus palkitaan - pohjaton meri
Tervetuloa ja hienoa että leikkauspäivä on jo noin lähellä. Pitkään olet joutunut odottamaan. Täällä etelämmässä jonot tuntuvat kulkevan nopeammin.
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Asenne ratkaisee Pohjaton meri.! Minä olen "kiduttanut" itseäni jo viime kesäkuusta lähtien ja olen luopunut loppuelämäkseni ylettömästä mässäilystä.
Leppis- Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011
Hyvä, että asiasi etenevät viimeinkin. Pitkään olet saanut odotella leikkaustasi. Toivottavasti asiat sujuvat nyt sutjakasti ja pysyt terveenä ennen leikkausta. Tsemppiä eneilyyn.
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
Tervetuloa! (: On sulla kestänyt kyllä odottelu! Mutta jos gastro on jo käyty niin ei pitäisi varmaan enää olla mitään kummempia odotteluja!
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
Tsemppiä eneilyyn!
tytteli70- Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 12.03.2012
Leikkausaika "hieman" siirtyi kiitos oyssin sekoilun. Mutta nyt minut on leikattu, eilen kello 12 olin salissa ja seittemältä pääsin osastolle. Kipuja on paljon ja sainkin pumpun mistä tulee vahvaa kipulääkettä. Huomenna toivottavasti kotiin!
pohjaton meri- Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 25.03.2011
Tsemppiä ja onnea uudelle pikkumasun omistajalle!
Rosmariini- Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 16.02.2011
Hienoa, että leikkaus on sulla nyt vihdoin ohi ja pääset keskittymään pikkumahan kanssa elämisen opetteluun! Toivottavasti pääset pian kotiin. Tsemppiä paranemiseen!
Mrs. Piggy- Viestien lukumäärä : 30
Registration date : 21.06.2011
Hei upeaa! Mulla on leikkaus samaisessa paikassa 3.9, joten perässä tullaan! Hyvin jaksat jo ilmeisesti liikkua? Tsemppiä ja onnittelut hyvin menneestä leikkauksesta! Samalta alueelta ollaan!
Vemmukka- Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 26.06.2012
Hyviä vointeja
Eija-Stiina- Viestien lukumäärä : 288
Registration date : 27.06.2012
punkeroinen- Viestien lukumäärä : 48
Registration date : 05.02.2012
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa