Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pitkä odotus palkitaan - pohjaton meri

+7
Rosmariini
tytteli70
HyeeNa!
hansu
Leppis
Pallokala
pohjaton meri
11 posters

Siirry alas

Pitkä odotus palkitaan - pohjaton meri Empty Pitkä odotus palkitaan - pohjaton meri

Viesti kirjoittaja pohjaton meri Pe Maalis 30, 2012 9:19 pm

Moikka kaikille! Esittäydympäs minäkin. Smile Olen 23v nainen oulusta ja olen jonottanut leikkaukseen n.4v ja 3kk. Kävin kaksi viikkoa sitten mahalaukun tähystyksessä, anestesialääkärillä, hoitajan haastateltavana sekä tapasin jumpparin. Viimeviikon torstaina oli ravitsemusterapeutin tapaaminen missä oli muitakin leikkaukseen menijöitä. Minut kuulemma leikataan toukokuussa, tarkkaa päivämäärää en vielä tiedä. Nyt olen sitten ollut enellä hieman vaihtelevin menestyksin.. Pitää saada 10-15kg pois ennen leikkausta. Tänään ilokseni huomasin että ei tämä niin hankalaa olekaan kun tottuu, ei edes ole nälkä ja mielitekojakaan ei ole pahemmin. Smile

P.s Mielelläni tutustuisin myös muihin iihmisiin täällä foorumilla, eli mulle saa pistää yksäriä! alien
pohjaton meri
pohjaton meri

Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 25.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Pitkä odotus palkitaan - pohjaton meri Empty Vs: Pitkä odotus palkitaan - pohjaton meri

Viesti kirjoittaja Pallokala La Maalis 31, 2012 3:03 am

Tervetuloa ja hienoa että leikkauspäivä on jo noin lähellä. Pitkään olet joutunut odottamaan. Täällä etelämmässä jonot tuntuvat kulkevan nopeammin.
Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010

Pitkä odotus palkitaan - pohjaton meri Empty Vs: Pitkä odotus palkitaan - pohjaton meri

Viesti kirjoittaja Leppis La Maalis 31, 2012 3:29 am

Asenne ratkaisee Pohjaton meri.! Minä olen "kiduttanut" itseäni jo viime kesäkuusta lähtien ja olen luopunut loppuelämäkseni ylettömästä mässäilystä.

Leppis

Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011

Viesti kirjoittaja hansu La Maalis 31, 2012 2:42 pm

Hyvä, että asiasi etenevät viimeinkin. Pitkään olet saanut odotella leikkaustasi. Toivottavasti asiat sujuvat nyt sutjakasti ja pysyt terveenä ennen leikkausta. Tsemppiä eneilyyn.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010

Viesti kirjoittaja HyeeNa! La Maalis 31, 2012 5:38 pm

Tervetuloa! (: On sulla kestänyt kyllä odottelu! Mutta jos gastro on jo käyty niin ei pitäisi varmaan enää olla mitään kummempia odotteluja!
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011

Viesti kirjoittaja tytteli70 Ti Huhti 03, 2012 1:45 pm

Tsemppiä eneilyyn! Very Happy

tytteli70

Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 12.03.2012

Viesti kirjoittaja pohjaton meri Ti Elo 28, 2012 1:38 pm

Leikkausaika "hieman" siirtyi kiitos oyssin sekoilun. Mutta nyt minut on leikattu, eilen kello 12 olin salissa ja seittemältä pääsin osastolle. Kipuja on paljon ja sainkin pumpun mistä tulee vahvaa kipulääkettä. Huomenna toivottavasti kotiin! cheers
pohjaton meri
pohjaton meri

Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 25.03.2011

Viesti kirjoittaja Rosmariini Ti Elo 28, 2012 8:06 pm

Tsemppiä ja onnea uudelle pikkumasun omistajalle!
Rosmariini
Rosmariini

Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 16.02.2011

Viesti kirjoittaja Mrs. Piggy Ti Elo 28, 2012 8:06 pm

Hienoa, että leikkaus on sulla nyt vihdoin ohi ja pääset keskittymään pikkumahan kanssa elämisen opetteluun! Toivottavasti pääset pian kotiin. Tsemppiä paranemiseen!
Mrs. Piggy
Mrs. Piggy

Viestien lukumäärä : 30
Registration date : 21.06.2011

Viesti kirjoittaja Vemmukka Ke Elo 29, 2012 10:54 pm

Hei upeaa! Mulla on leikkaus samaisessa paikassa 3.9, joten perässä tullaan! Hyvin jaksat jo ilmeisesti liikkua? Tsemppiä ja onnittelut hyvin menneestä leikkauksesta! Samalta alueelta ollaan! Very Happy

Vemmukka

Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 26.06.2012

Viesti kirjoittaja Eija-Stiina To Elo 30, 2012 2:00 am

Hyviä vointeja flower

Eija-Stiina

Viestien lukumäärä : 288
Registration date : 27.06.2012

Viesti kirjoittaja punkeroinen To Elo 30, 2012 2:57 am

cheers
punkeroinen
punkeroinen

Viestien lukumäärä : 48
Registration date : 05.02.2012

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa