Odottavan aika on pitkä....
4 posters
Sivu 1 / 1
Odottavan aika on pitkä....
Hei kaikille
Olen 33-vuotias nainen Rovaniemeltä. Odotan pääsyä Vatsalaukun ohitukseen. Meillä täällä Rovaniemellä aloitetaan myös tämän kevään aikana leikkaukset, mikä on hyvä sillä muutoin odotusaika olisi aattanut venyä 3-4 vuotta, Oulussa niin paljon leikattavia. MInulle tulikin tieto noin kk sitten että leikkaukseni pyritään tekemään vielä vuoden 2012 aikana... Nyt vain siis odotellaan... Toivoisin saavani tätä kautta Tietoa leikkauksesta ja varsinkin sen jälkeisistä ajasta. Onko uuteen ruokavalioon hankala opetella... Lisäksi jos on muita pohjoisen ihmisiä linjoilla olisi kiva tutustua ja jutustella enemmänkin
Olen 33-vuotias nainen Rovaniemeltä. Odotan pääsyä Vatsalaukun ohitukseen. Meillä täällä Rovaniemellä aloitetaan myös tämän kevään aikana leikkaukset, mikä on hyvä sillä muutoin odotusaika olisi aattanut venyä 3-4 vuotta, Oulussa niin paljon leikattavia. MInulle tulikin tieto noin kk sitten että leikkaukseni pyritään tekemään vielä vuoden 2012 aikana... Nyt vain siis odotellaan... Toivoisin saavani tätä kautta Tietoa leikkauksesta ja varsinkin sen jälkeisistä ajasta. Onko uuteen ruokavalioon hankala opetella... Lisäksi jos on muita pohjoisen ihmisiä linjoilla olisi kiva tutustua ja jutustella enemmänkin
Helinä-keiju78- Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 22.03.2012
Vs: Odottavan aika on pitkä....
Tervetuloa joukkoon!
Massiivi- Viestien lukumäärä : 134
Registration date : 30.01.2012
Tertuloa! Minulla ei ole kauheasti kyllä ollut hankaluuksia, paitsi alussa joutui pakottaan itsensä syömään, kun ei tullut nälkä ja mikään ei oikein maistunut, mutta olo on paljon normalisoitunut ja nyt on asiat oikein hyvin!
Orkidea- Viestien lukumäärä : 181
Registration date : 26.05.2011
Eka kuukausi leikkauksen jälkeen oli minulla hankalaa, sitten rupeaa pikkuhiljaa oppimaan mitä voi syödä ja minkä verran.
Ihan helpolla tässä ei ole päästy, mutta leikkaus ja sen tulos on parasta mitä minulle on terveydellisesti tapahtunut ikinä!
Voin hyvin, näytän "normaalilta".
Ihan helpolla tässä ei ole päästy, mutta leikkaus ja sen tulos on parasta mitä minulle on terveydellisesti tapahtunut ikinä!
Voin hyvin, näytän "normaalilta".
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa